February 12, 2002
Nu komem jag hem från clubben.. Vet att de är lkite tidigt men orkar inte berätta varför...
Ialf nu har jag ätit 2 varma mackor i smörgås grill å dryckigt en kopp te.
Se nnär jag spelat röj på msn me en kompsi kalrt ska jag drivka vatten.. å se tv ett tag till jag inte gungar längr då ska jag sova länge å inghen bakfylla komemr att infinna sig. =)
Hoppas jag.. =)
February 12, 2002
Min uppföljning:
Blev ingen fight, vilket kanske var lika bra de för känner inte heller någon baksmälla idag.
Tror en sak till hjälper till, följde en kompis en bit på vägen så jag fick gå lite längre i den friska luften å det gjorde nog sitt de med.
Nu på morgonen fikat å druckigt lite drygt en liter vatten.
Edit: I'm the king of the world!!! 8)
July 27, 2002
Dehman wrote: Jag brukar tillbringa dagen efter i soffan med den sköna filten jag fått av mormor min. Givetvis med massa Coca och Pizza. 😀
Fan Dehman. :blink:
Du nämner typ att du äter pizza och kexchoklad i varje inlägg. Och cola såklart.
Själv skulle jag aldrig kunna äta sånt hela tiden. 😛
November 5, 2001
Blanda absolut inte öl och sprit. Drick helst öl (Sort Guld). Fyllan blir mycket trevligare då även om man måste springa på dass hela tiden. Fast ska du supa skallen (riktigt ordentligt alltså) av dig klarar du dig inte utan baksmälla. Dessutom förtjänar man baksmällan då.
February 21, 2003
Callister wrote: [quote=Dehman]Jag brukar tillbringa dagen efter i soffan med den sköna filten jag fått av mormor min. Givetvis med massa Coca och Pizza. 😀
Du nämner typ att du äter pizza och kexchoklad i varje inlägg. Och cola såklart.
Ja, han gör inget annat 😀
December 15, 2003
Det bästa man kan göra är att skita i vad man krökar på natten bara man kommer ihåg att precis innan man lägger sig så fyller man kistan med mat och dricker vatten tills man inte får ner en droppe till.
En hel del av "bakfylla" är att dels så försöker kroppen krama ut näring ur den sprit man har kvar = ont + att man är su inte så sugen på att äta nåt speciellt när man vaknar = ont...
Så bara grisa i er mat innan ni däckar/lägger er så garanterar jag att det bara blir en smärre molande värk efter en riktig helkväll.
July 8, 2003
Nåja, jag drack massa vatten när jag kom hem och åt mackor också. Hade lite huvudvärk när jag vaknade imorse, den är iofs fortfarande kvar. Drack vatten när jag vaknade och har nyss ätigt en återställande pizza. =)=)
Mår ganska bra idag, hade ju kul igår så det borde vara värt det. =)
March 10, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=Callister][quote=Dehman]Jag brukar tillbringa dagen efter i soffan med den sköna filten jag fått av mormor min. Givetvis med massa Coca och Pizza. 😀
Ja, han gör inget annat 😀
Sant, men det är så mitt liv ser ut. 😀
January 4, 2001
skiroy wrote: Tsss....
Lille kåår är bakfull mest varje helg ju.
Den bästa metoden är att lilla kåår dricker saft istället. 😀
Peter@20ghz wrote: mm lilla kååre skall som sagt inte dricka annat än saft. Alokohol hämmar utvecklingen hos de små som fortfarande växer, och det vore ju kul att se kååre som en man nån gång i framtiden 🙂
Trots att jag inte ens är hälften så gammal som dig skiroy så är det du som är liten när man jämnför oss två... 😉
Peter, alltså måste du varit alkis i dina unga år.. 😛
3 Guest(s)