April 10, 2001
Coore wrote: Peter, alltså måste du varit alkis i dina unga år.. 😛
Inte allkis,, bara jävligt vältränad 🙂
Något som jag anser att de flesta "bratsen" inte är.
Sen vet jag att jag här på NH statuerade att jag säkerligen har spilt ut mer sprit än ni någonsin tillsammans lyckats dricka
Men deta betyde aldrig att jag var allkad,, bara levnadsglad 🙂
BTW.. i gammla ordböcker,, slog man upp ordet "kåt" så stod det förklaring, "levnadsglad".
Kan säga att jag är jävligt levnadsglad när jag tänker på dig Kååre.
April 5, 2003
1.Sluta supa kl 24.00
2.Käka lite under kvällen, en burgare eller en pizza är bra
3.Drick vatten efter att du slutat supa dvs efter 24.00, andra icka alkoholhaltiga drycker är inte fel heller.
4. Gå inte å lägg dig full, lite onykter är OK men inte full! de har jag märkt att om man inte lägger sig full kan man supa hur mycket som helst utan att bli bakis. Även om de innebär att du måste vara uppe till 4 så är de nog de bästa sättet att inte bli bakis på.
July 27, 2002
Darko wrote: 1.Sluta supa kl 24.00
2.Käka lite under kvällen, en burgare eller en pizza är bra
3.Drick vatten efter att du slutat supa dvs efter 24.00, andra icka alkoholhaltiga drycker är inte fel heller.4. Gå inte å lägg dig full, lite onykter är OK men inte full! de har jag märkt att om man inte lägger sig full kan man supa hur mycket som helst utan att bli bakis. Även om de innebär att du måste vara uppe till 4 så är de nog de bästa sättet att inte bli bakis på.
Är inte kaffe bra efter att man suppit isf? 🙂
March 19, 2003
Fan ush, jag blev så kalas full igår så helften vore nog.
Man får ju inte lagom ångest när man vaknar och ser att man ska vara på jobbet om en timma och hela huvudet håller på att kolapsa. Och självklart var man så d-rak att man inte ens tänkte på vatten.
Det har gått ett dygn nu sen jag började dricka men jag känner mig fortfarande små groggy.
July 8, 2003
Dehman wrote: Jag har hört att man inte kan få "riktig" baksmälla förens i en viss ålder. För då utvecklas någon hormon eller något som gör det.
Med baksmälla menar jag ångest och sådant.
Vet inte om det är sant. Något jag läste bara.
Hmm, jag kunde dicka för glada livet förrut utan att känna av något. Sen en dag så pang... Klarade knappt av att gå upp förrän klockan var typ sex på eftermiddagen...
March 19, 2003
Jag upplever att baksmälla kommer olika i olika länder.
Som om vi säger jag går ut en dag i stockholm och dricker rätt mycket och så kommer jag troligen få en baksmälla.
Men när jag var i spanien i 2 veckor i sommras så drack jag skapligt mycket varje dag men endå så hade jag aldrig en bakfylla som gör ont i skallen. Lite groggy kunde man vara men inte nån smärta.
Beror detta på värmen? Typ att man svättas ut alkoholen eller nått?
March 10, 2002
caged wrote: [quote=Dehman]Jag har hört att man inte kan få "riktig" baksmälla förens i en viss ålder. För då utvecklas någon hormon eller något som gör det.
Med baksmälla menar jag ångest och sådant.
Vet inte om det är sant. Något jag läste bara.
Hmm, jag kunde dicka för glada livet förrut utan att känna av något. Sen en dag så pang... Klarade knappt av att gå upp förrän klockan var typ sex på eftermiddagen...
Sex på morgonen eller sex på kvällen? 😉
September 12, 2001
Ogrebeast wrote: [quote=Dehman]Sex på morgonen eller sex på kvällen? 😉
Tja, sex när som helst på dygnet går bra för mig 😀 (med en puma alltså hehe)
(bara väntar på tomatkastningen pga av dagens sämsta skämt HAHA)
Edit: Nej skiroy du får inte svar på detta
Hahahahaha...
När jag nu hade ett jäkligt bra svar på detta så får jag inte. 😀
March 10, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=Dehman]Sex på morgonen eller sex på kvällen? 😉
Tja, sex när som helst på dygnet går bra för mig 😀 (med en puma alltså hehe)
(bara väntar på tomatkastningen pga av dagens sämsta skämt HAHA)
Edit: Nej skiroy du får inte svar på detta
Så du är en av dem som har sex med djur? :S
December 15, 2003
det är dock lagligt enligt svensk lag med tidelag (enligt veterinärföreningen så är det ju ett par hundra djur varje år som får skador av det...)
Jag tror faktiskt det bara är i sverige det är lagligt i hela europa... dock som parentes kan jag säga att enligt Libanesisk lag så är det olagligt för män att ha djursex med ett manligt får. (men inget annat står i lagtexten om typ kvinnor eller om det är ett hon-får eller om något annat djur överhuvudtaget, måste hänt nåt där för denna lag att dyka upp...)
4 Guest(s)