March 10, 2002
HerrPutte wrote: det är dock lagligt enligt svensk lag med tidelag (enligt veterinärföreningen så är det ju ett par hundra djur varje år som får skador av det...)
Jag tror faktiskt det bara är i sverige det är lagligt i hela europa... dock som parentes kan jag säga att enligt Libanesisk lag så är det olagligt för män att ha djursex med ett manligt får. (men inget annat står i lagtexten om typ kvinnor eller om det är ett hon-får eller om något annat djur överhuvudtaget, måste hänt nåt där för denna lag att dyka upp...)
Var vill du komma?
February 21, 2003
HerrPutte wrote: det är dock lagligt enligt svensk lag med tidelag (enligt veterinärföreningen så är det ju ett par hundra djur varje år som får skador av det...)
Är inte det förbjudet? 😮
Hur sjuk får man inte va om man går på djur? :cy:
Redigt OT vi är nu eller? Folk läser topic "Tips mot bakfylla?"...men ser inlägg om tidelag
Dags att droppa djuren? Usch! Nu får jag bilder i skallen :banghead:
July 27, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=HerrPutte]det är dock lagligt enligt svensk lag med tidelag (enligt veterinärföreningen så är det ju ett par hundra djur varje år som får skador av det...)
Är inte det förbjudet? 😮
Hur sjuk får man inte va om man går på djur? :cy:
Redigt OT vi är nu eller? Folk läser topic "Tips mot bakfylla?"...men ser inlägg om tidelag
Dags att droppa djuren? Usch! Nu får jag bilder i skallen :banghead:
Jag skrev en tråd om det förut, o länkade till aftonbladet
det var något idiot CP i artikel som hette Magnus och erkände att han hade sex med hundar och hästar typ. 👿
July 8, 2003
Dehman wrote: [quote=caged][quote=Dehman]Jag har hört att man inte kan få "riktig" baksmälla förens i en viss ålder. För då utvecklas någon hormon eller något som gör det.
Med baksmälla menar jag ångest och sådant.
Vet inte om det är sant. Något jag läste bara.
Hmm, jag kunde dicka för glada livet förrut utan att känna av något. Sen en dag så pang... Klarade knappt av att gå upp förrän klockan var typ sex på eftermiddagen...
Sex på morgonen eller sex på kvällen? 😉
Jag har ställt mig denna fråga flera gånger. Tjejen är helt tokig i morgonsex men jag vette fan. Tror kvällssex är bäst. Man sover så gott då. =)
March 10, 2002
caged wrote: [quote=Dehman][quote=caged][quote=Dehman]Jag har hört att man inte kan få "riktig" baksmälla förens i en viss ålder. För då utvecklas någon hormon eller något som gör det.
Hmm, jag kunde dicka för glada livet förrut utan att känna av något. Sen en dag så pang... Klarade knappt av att gå upp förrän klockan var typ sex på eftermiddagen...
Jag har ställt mig denna fråga flera gånger. Tjejen är helt tokig i morgonsex men jag vette fan. Tror kvällssex är bäst. Man sover så gott då. =)
6:00 eller 18:00...?
July 9, 2003
On Topic...
för att undvika... drick mycket vatten brukar funka..
när man väl har bakfylla så e ju en riktigt sliskig pizza det bästa som flera andra har avslöjat tidigare..... även några huvudvärks tabletter är inte fel..
If u can´t take the pain, don´t play the game...
July 8, 2003
Dehman wrote: [quote=caged][quote=Dehman][quote=caged][quote=Dehman]Jag har hört att man inte kan få "riktig" baksmälla förens i en viss ålder. För då utvecklas någon hormon eller något som gör det.
6:00 eller 18:00...?
18:00, absolut. Jag är inte så mycket av en morgonmänniska...
4 Guest(s)