April 13, 2003
fixade själv teorin igår, 62/65 😀
Skaffa boniers trafikskola 4.0 (tror jag är senaste) på datorn. Skaffa körkortsboken och plugga parallellt med dem två källorna 😉
April 13, 2003
Eftersom jag nyss har gjort teorin så kan jag medela följande:
Bonniers _kan_ räcka, men som sagt är det inte tillräckligt, det fattas djupare fakta som behövs vid provet. Mitt tips är att du lånar eller köper en teoribok! Testet på bonniers är dessutom lättare än provet på VV.
När du har pluggat så att du känner dig redo så gör provtestet på kortkort.com. Det testet är lite klurigare än riktiga testet. Klarar du det så klarar du teorin. Det är dock samma frågor hela tiden så gör det enbart som ett test för att kolla vad du kan inför provet!
Bonne chance 🙂
December 24, 2002
Det nya provet e väldigt lätt om man jämför med det gamla som ja gjorde första gången..där flera alternativ kunde vara rätt.. ja fick 59 på d nya utan att ens öppna boken... iof så plugga ja en hel del till d gamla o klara d...men d va två år innan ja gjorde d nya.. fast ja blev av med körkortet...så ja fick ta om d o göra d nya provet..d va mkt lätt tyckte ja!
June 3, 2001
Bonniers Trafikskola kan du ju använda.
Annars finns ju hej bilist. 😀
June 28, 2001
dom teoriprogramen bör endast användas när man läst boken några gånger, det är som sagt bara ett test för att kolla om man klarar av det riktiga provet.
en nisse jag känner körde igenom bonniers program tills han kunde frågorna utomtill och Läste inte en Sida i teoriboken, sedan tog han det riktiga provet och Kugga så det skrek om det.
har för mig han försökte flera gånger oxå.
MUHAHAHAHHA vilken klant =)
edit: vänta tills vintern innan du försöker lära dig att drifta igenom kurvorna.
http://streetracing.tiora.net/.....drift1.htm står det lite hur man gör.
har ni sett anime serien Inital D ? undra om dom plockat info från sidan eller om sidan har plockat info från serien.
February 12, 2003
Gueno wrote: Bonniers Trafikskola kan du ju använda.
Annars finns ju hej bilist. 😀
Haha! Hejbilist äger... Speciellt Dr. Messerwisser...
October 11, 2002
DiDi wrote: [quote=4fun][quote=ayze] fixade själv teorin igår, 62/65 😀
Plugggggiiiss!!! :bok:
Jo för det är ju jävligt dumt att plugga till något som man ska utföra resten av livet och som kräver mycket koncentration, kunnande om regler och trafiksituationer...
Just det...
Bra sagt!
August 20, 2001
Jiggly wrote: [quote=DiDi][quote=4fun][quote=ayze] fixade själv teorin igår, 62/65 😀
Plugggggiiiss!!! :bok:
Jo för det är ju jävligt dumt att plugga till något som man ska utföra resten av livet och som kräver mycket koncentration, kunnande om regler och trafiksituationer...
Just det...
Bra sagt!
Tackar ödmjukast 😉
September 5, 2001
Fick 50 första gången, 56 andra o klarade uppkörningen på första.
typ, jag var nervös som fan....så när jag gjorde ljuskontrollen så glömde jag switcha till halvljus så jag körde på p-ljus typ...5minuter. sedan frågar instruktören vilka ljus jag kör med, jag kollar på knappen o säger halvljus!! så jävla dum! sedan efter 2 min så säger jag oj, det var visst p-ljus..jävla tyskar säger jag då (körde upp i en golf fti v5)....sedan så körde jag mot rött också men det hade varit MYCKET farligare om jag inte gjorde det för bilen bakom följde efter och det var halt väglag så det fick jag + för(hade jag stannat hade han inte godkänt mig sa han) trots att han påpekade att man i övrigt inte ska köra mot rött =)
så var det för mig...sen var jag helt lugn under hela färden eftersom jag trodde att jag hade redan floppat vid ljustabben =)
3 Guest(s)