November 16, 2003
Nu ska man prao i femman.....
Kan behöva lite "allmäna" tips.
DEt är en Mobil/Datorbutik.
Teknik snacket kommer inte bli särskilt svårt, speciellt inte med mobiler 8)
Men som sagt inte "sådanna" slags tips!
Mera vad man "ska" ha på sig om man ska "be" om uppgifter eller bli tilldelad dem etc...
Ska mest vara inne i Mobil butiken......
Någon som jobbar i mobilbutik?
Jag vet att MRWeizel(<-- stavning?) är duktig på telefoner etc....
MVH Robin
January 6, 2004
nej tips!
även om du vill bli en dataprogrammerare eller något som önskas inom IT så välj inte det.
kan förstå det att man vill men en sak är 100% och det är du inte kommer kunna få Sommarjobb efter praoen vilket inte är bra.
ta något med restaurang o göra så har du garanterat sommarjobb eller något form av jobb i alla fall
November 16, 2003
fastbullit wrote: 11 h*****e va tidigt vi fick inte praoa föränn 8:an tror jag + det är ju bara 2 dar vad kan gå fel och om det mot förmodan går åt h*****e kan du ju tänka på att du inte behöver söka sommarjobb där föränn om 4 år 😉 som sagt kör på känsla o var inte lat
Ja, det är tidigt, dem ska rätta våra Nationella prov om nån undrar.
Tror det hade nått med samhällskunskap att göra.....
Men vad är det man kan göra då?
Prissätta varor Ir liknande?
Jag har större koll på mobiler en dem flesta vuxna 😛
November 16, 2003
Twinsen wrote: [quote=Robin Ruus]Jag har större koll på mobiler en dem flesta vuxna 😛
Det säger inte särskilt mycket.
he he!
Om man säger så här:
Jag har blivit bidragit till Tidningen Mobil.
Skickade bilder på P900(innan dem kommit ut)
Även blivit insatt i tidiningen i tidningen ett x antal gånger.
😀
March 20, 2003
Robin Ruus wrote: [quote=Twinsen][quote=Robin Ruus]Jag har större koll på mobiler en dem flesta vuxna 😛
he he!
Om man säger så här:
😀
Jaha? Att sälja telefoner handlar inte om att kunna ngt, det handlar om att ljuga och att övertala kunden att köpa den telefon som företaget tjänar mest pengar på.
Ett fåtal kunder vet vad dem vill ha och resten av alla dumsvenssons köper det säljaren säger är bra.
November 16, 2003
Pim_ wrote: [quote=Robin Ruus][quote=Twinsen][quote=Robin Ruus]Jag har större koll på mobiler en dem flesta vuxna 😛
he he!
Om man säger så här:
😀
Jaha? Att sälja telefoner handlar inte om att kunna ngt, det handlar om att ljuga och att övertala kunden att köpa den telefon som företaget tjänar mest pengar på.
Ett fåtal kunder vet vad dem vill ha och resten av alla dumsvenssons köper det säljaren säger är bra.
DEt är jag 100% medveten om; spelade dum och gick in i en mobil affär för ett tag sen.
Men man måste ju få kunden att "lita" på en 11-åring........
Han sa att den PRISVÄRDASTE telefonen var P900(7-8000:-).
Sikket gení!
November 6, 2001
Robin Ruus wrote:
DEt är jag 100% medveten om; spelade dum och gick in i en mobil affär för ett tag sen.
Men man måste ju få kunden att "lita" på en 11-åring........
Han sa att den PRISVÄRDASTE telefonen var P900(7-8000:-).
Sikket gení!
Öh, ja? Har du de pengarna är den ju lugnt den bästa. Säg nåt du inte kan göra med en P900. (Man kan ju fan slå ihjäl nån med den, det är respekt.)
Förresten, det där med att skicka in bilder på P900 skulle jag också kunnat gjort, men det finns nåt som heter "företagshemligheter" och "heder"...
1 Guest(s)