November 16, 2003
shlumpen wrote: [quote=Robin Ruus] DEt är jag 100% medveten om; spelade dum och gick in i en mobil affär för ett tag sen.
Men man måste ju få kunden att "lita" på en 11-åring........
Han sa att den PRISVÄRDASTE telefonen var P900(7-8000:-).
Sikket gení!
Öh, ja? Har du de pengarna är den ju lugnt den bästa. Säg nåt du inte kan göra med en P900. (Man kan ju fan slå ihjäl nån med den, det är respekt.)
Förresten, det där med att skicka in bilder på P900 skulle jag också kunnat gjort, men det finns nåt som heter "företagshemligheter" och "heder"...
Även om du har pengarna är den ändå INTE prisvärd!
Gör det`?
March 10, 2004
Robin Ruus wrote:
Gör det`?
Om något är prisvärt är en väldigt subjektiv fråga då det mycket beror på vad man är ute efter och ens finansiella situation.
Den telefonen som jag köpte senast tyckte jag var mest prisvärd till exempel men jag tror inte många skulle hålla med mig om det.
September 7, 2003
Robin Ruus wrote: [quote=shlumpen][quote=Robin Ruus] DEt är jag 100% medveten om; spelade dum och gick in i en mobil affär för ett tag sen.
Men man måste ju få kunden att "lita" på en 11-åring........
Han sa att den PRISVÄRDASTE telefonen var P900(7-8000:-).
Sikket gení!
Öh, ja? Har du de pengarna är den ju lugnt den bästa. Säg nåt du inte kan göra med en P900. (Man kan ju fan slå ihjäl nån med den, det är respekt.)
Förresten, det där med att skicka in bilder på P900 skulle jag också kunnat gjort, men det finns nåt som heter "företagshemligheter" och "heder"...
Gör det`?
Det beror ju helt på hur stora summor pengar du äger.
Om 8000 kr är en dags arbete så kan det ju lätt vara prisvärt att köpa en P900. Även om 8000 kronor är 7 dagars arbete är det ett prisvärt köp !
March 24, 2003
January 22, 2002
shlumpen wrote: Öh, ja? Har du de pengarna är den ju lugnt den bästa. Säg nåt du inte kan göra med en P900. (Man kan ju fan slå ihjäl nån med den, det är respekt.)
Det där har ju inget alls att göra med om den e prisvärd eller inte. Bara för att du kan göra typ allt med den betyder ju inte det att den e prisvärd.
Med det resonemanget skulle den ju vara prisvärd om den kostade 100.000 med...
2 Guest(s)