February 16, 2004
Jag tänkte fixa nån fin CD hylla eller ställning. Kanske nån plexi eller trä grejer inte så viktigt det är formen som är viktigare.
Jag skulle vilja se om nån har sett nåt bra eller har en bra ide på hur den skulle kunna se ut tänkte mig att skivorna för vara synliga fodralet så man ser vad det är för skiva men även en kompromiss med utrymmmet. Den behöver inte ryma så hemskt många skivor.
Jag sätter tråden i allmänt då det inte är nån specifik grej jag är ute efter vill kanske bara se lite bilder och grejer på saker som nån kanske sätt.
June 28, 2001
hur avancerat vill du ha det ?
om du tänker dig funktionen med larvfötter och utsidan har skåror som du kan trycka fast skivfodralen tillräckligt hårt för att dom ska klara av sin egna tyngd utan att lossna men endå gå att ta loss.
då är det bara att snurra så kommer en framsida i taget upp.
February 16, 2004
Mind wrote: hur avancerat vill du ha det ?
om du tänker dig funktionen med larvfötter och utsidan har skåror som du kan trycka fast skivfodralen tillräckligt hårt för att dom ska klara av sin egna tyngd utan att lossna men endå gå att ta loss.då är det bara att snurra så kommer en framsida i taget upp.
tänkte på en sån konstruktion men då av nåt tyg eller liknande men då inte hela vägen ruint larvfötterna utan man skulle ha en hög så kan man lyfta upp den eller dra i den översta så ser man alla.
1 Guest(s)