October 16, 2001
August 19, 2002
August 19, 2002
November 4, 2002
Jag säger bara en sak, Saab 9-5 Aero -01 -02. Nu tänker ni, bah vilken skit bil!!
Men ge den en chans och provkör den, den är extremt kompetent, snygg och har väldigt hög kvalitet! Kan det bli bättre? Jo, 250hk och turbo. Jag kan garantera att det inte är så många kombibilar som hänger på en 9-5 Aero som lägger plattan i mattan. Jag vet, jag har knäckt många raggare.. 😀 Så stick iväg till närmaste Saab/Opel handlare och provkör en 9-5 Aero Kombi.
Ja, jag jobbar på Saab/Opel
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
October 16, 2001
November 4, 2001
BMW 540iA touring, 0-100@6,7 sekunder, räcker väll med att det är en BMW som motivation... Ekonimsk ja faktiskt, den kostar inte 554 000:- utan endast 553 000 svenska kronor eller 1 106 000 svenska femtiöringar.
Den dra inte märkvärt mycket heller med sin v8 på 256 HK, bara 1,28 liter milen blandat körning.
2 års nybilsgaranti
3 års driftstoppshjälp
3 års vagnskadeförsäkring
3 års/8000 mil fri service
6 års rostskyddsgaranti
BMW Service Jourtjänst
February 1, 2002
Mercedes! har själv en S70 men funderar stenhårt på att byta upp mig till en sån sedan.. eller möjligtvis BMW.
Dom är ju så härliga att köra! Säger inget nummer direkt men 250-300hp+ och automatic/steptronic ..
Har kört väldigt många bilar men Merchan slår verkligen det mesta!
Gubbil? hmm.. kanske men vem bryr sig, allt går att styla till.. 19" fälgar gör en hel bil!
Dyr? njo, men värd det!
Dyra reservdelar? Mkt, men hållbart och det brukar vara lång garanti på såna bilar..
1. Merchedes
2.BMW
3.Volvo
4.Audi
5.Saab
Så skulle nog min lista se ut 🙂
February 1, 2002
Meganeoman wrote: Alltså ni kanske missförstog mig, men det behöver inte vara mycket att köra med. Jag värdesätter mer att bilen i övrigt är bra, både kvalitet, inte drar så mycket bensin + den ska helst vara billig att äga!
Hm.. missade att du skrev det... isf säger jag nog också V70
August 24, 2002
Seriöst, BMWs 5 serie touring, helt klart,!
Som det är nu i Volvo/Saab, välj Saab 95 aero isåfall,
Vi hade en helg i höstas, fast inte så kul ljud i fyran fast maffigt drag!
Ska ner och åka Volvos R modeller nästa vecka, dock är desingen för fjantig rent ut sagt,
Vad får bilen kosta? Det är mycket lättare att rekomendera nåt då!
October 16, 2001
February 1, 2002
gå in på http://www.bytbil.se och kryssa i dina krav o se vad du får för resultat..
July 25, 2001
Definiera kombi. Skall det vara en fullstor bil för 5 personer eller räcker det med just kombi?
Själv kommer jag köpa en Ford Focus av modell halvkombi. En 2.0 drar ungefär 0.85 och den kostar runt 150 000 ny. Den finns iof i kombi med men den är snyggare som halvkombi.
Om du skall ha en fullstor kombi och vill att den skall gå billigt så köp en Volvo. Allternativt en SAAB eller en Renault. Mest för att de är så etablerade i Sverige.
Skall vi snacka bilar så bidrar jag med Volvo Ocean Race. Så mycket mer äeg än V70 Crosscounty. Titta på den bilen och framförallt testkör den. Sån jäkla skillnad på de två. V OR har också fyrhjulsdrift och är av Jeepmodell.
1 Guest(s)