June 5, 2004
kolla på den där filmen när en fågelskrämma flyger iväg med en unge i början. Sen så får man se när samma fågelskrämma attackerar en buss med football-spelare. Kommer inte ihåg vad den heter men det är en 2:a av någon film, riktigt rolig film...
Dock den sämsta skräckfilm jag sett, men klart måste att se den PGA hur roligt det är med skräckfilmer som inte är läskiga 🙂
May 10, 2005
The Ring kanske? (Finns ett japanskt original till den med...)
Den amerikanska var hyggligt obehaglig att se på bio iallafall.
//jo
May 19, 2003
azN- wrote: kolla på den där filmen när en fågelskrämma flyger iväg med en unge i början. Sen så får man se när samma fågelskrämma attackerar en buss med football-spelare. Kommer inte ihåg vad den heter men det är en 2:a av någon film, riktigt rolig film...
Dock den sämsta skräckfilm jag sett, men klart måste att se den PGA hur roligt det är med skräckfilmer som inte är läskiga 🙂
Du kanske tänker på Jeepers Creepers?
December 28, 2004
Vamp wrote: [quote=azN-]kolla på den där filmen när en fågelskrämma flyger iväg med en unge i början. Sen så får man se när samma fågelskrämma attackerar en buss med football-spelare. Kommer inte ihåg vad den heter men det är en 2:a av någon film, riktigt rolig film...
Jeepers Creepers 2
June 5, 2004
Collateral wrote: [quote=Vamp][quote=azN-]kolla på den där filmen när en fågelskrämma flyger iväg med en unge i början. Sen så får man se när samma fågelskrämma attackerar en buss med football-spelare. Kommer inte ihåg vad den heter men det är en 2:a av någon film, riktigt rolig film...
Jeepers Creepers 2
aaa så var namnet ja, roligaste skräckfilm jag har sett 🙂
June 3, 2001
Cezar wrote: [quote=pompougnac][quote=Cezar] -Cannibal Holocaust *eeeeew* (rent utsagt vidrig)
.
Så j**la sköna filmer! Älskar när de skär upp sköldpaddan 🙄
Det är ju på riktigt, det som är så vidrigt. Tycker synd om den .
Å där försvann all respekt för pompougnac och Cezar! :arg:
Det är det allstå..
Har ALDRIG vart så förbannad i hela mitt liv nångång som när jag såg det.
Jag satt bara och hoppa i soffan.
Hade det kommit nån stackare och försökt råna mig efter det så hade jag bokstavligen slitit huvet från kroppen på honom.
July 18, 2001
azN- wrote: kolla på den där filmen när en fågelskrämma flyger iväg med en unge i början. Sen så får man se när samma fågelskrämma attackerar en buss med football-spelare. Kommer inte ihåg vad den heter men det är en 2:a av någon film, riktigt rolig film...
Jeepers Creepers 2 heter den..
EDIT: sry, såg inte att alla andra hann före...
January 20, 2002
Gueno wrote: [quote=Cezar][quote=pompougnac][quote=Cezar] -Cannibal Holocaust *eeeeew* (rent utsagt vidrig)
.
Å där försvann all respekt för pompougnac och Cezar! :arg:
Det är det allstå..
Har ALDRIG vart så förbannad i hela mitt liv nångång som när jag såg det.
Jag satt bara och hoppa i soffan.
Hade det kommit nån stackare och försökt råna mig efter det så hade jag bokstavligen slitit huvet från kroppen på honom.
Jo men det är ju sjukt.
Regissören fick livstidsfängelse har jag för mig. Fängelse fick han iaf...
July 18, 2001
Cezar wrote: [quote=pompougnac][quote=Cezar] -Cannibal Holocaust *eeeeew* (rent utsagt vidrig)
.
inte för att jag sett den, men är det inte i den filmen nån gubbe typ våldtar en tjej med en sten? hoppas ju innerligt att det inte är äkta iaf...
4 Guest(s)