October 2, 2003
Jag hade tänkt låta en tecknare måla av en bild på mig och flickvännen när vi kramas (jag kan själv inte måla, annars hade jag mer än gärna gjort den själv). Men det känns lite tomt och bara ge henne teckningen utan hur ska jag göra, ska jag rama in den eller göra något annat? Ska köpa några andra presenter också men kommer inte på några har ni några tips eller?
Sen ska jag köpa doftljus till kvällen någon som vet vart man kan köpa sådana?
/Ben
November 27, 2003
Bennos wrote: Jag hade tänkt mig låta en tecknare måla av en bild på mig och flickvännen när vi kramas. Men det känns lite tomt och bara ge henne teckningen utan hur ska jag göra, ska jag rama in den eller göra något annat? Ska köpa några andra presenter också men kommer inte på några har ni några tips eller?
Låter som en underbar idé enligt mig. Orginell och i allra högst grad personlig.
Sätt den i en sån där ram utan kanter med bara glas så har du nog en riktigt fin sak 🙂
//Andreas
October 2, 2003
Delph1 wrote: [quote=Bennos]Jag hade tänkt mig låta en tecknare måla av en bild på mig och flickvännen när vi kramas. Men det känns lite tomt och bara ge henne teckningen utan hur ska jag göra, ska jag rama in den eller göra något annat? Ska köpa några andra presenter också men kommer inte på några har ni några tips eller?
Låter som en underbar idé enligt mig. Orginell och i allra högst grad personlig.
Sätt den i en sån där ram utan kanter med bara glas så har du nog en riktigt fin sak 🙂
//Andreas
Det låter faktiskt som en bra idé. Egentligen har jag en "dikt" här som hon skrev då hon var 10 år gammal. Skulle vilja brodera den på en kudde eller liknande men jag har inte sett något företag som sysslar med sådant. Vet du något om det?
February 16, 2004
Bennos wrote: Jag hade tänkt låta en tecknare måla av en bild på mig och flickvännen när vi kramas (jag kan själv inte måla, annars hade jag mer än gärna gjort den själv). Men det känns lite tomt och bara ge henne teckningen utan hur ska jag göra, ska jag rama in den eller göra något annat? Ska köpa några andra presenter också men kommer inte på några har ni några tips eller?
Sen ska jag köpa doftljus till kvällen någon som vet vart man kan köpa sådana?
/Ben
Har en tavla här hemma som är målad av ett kort på mig som liten.
Bilden blir bra mycket intressantare och åtminstone jag skulle uppskata såna presenter.
Jag tycker dock att du inte behöver flera presenter, för en sån present är så fin att den räcker bra.
March 10, 2003
Ett raff-set är aldrig fel att titta på. Nje skämt åt sido. Tycker du tänkt ut det bra. Antingen som Delph1 säger eller
med en diskret silver eller svart metallram runt om. Beror på färgerna i motivet.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
November 27, 2003
Bennos wrote: [quote=Delph1][quote=Bennos]Jag hade tänkt mig låta en tecknare måla av en bild på mig och flickvännen när vi kramas. Men det känns lite tomt och bara ge henne teckningen utan hur ska jag göra, ska jag rama in den eller göra något annat? Ska köpa några andra presenter också men kommer inte på några har ni några tips eller?
//Andreas
Det låter faktiskt som en bra idé. Egentligen har jag en "dikt" här som hon skrev då hon var 10 år gammal. Skulle vilja brodera den på en kudde eller liknande men jag har inte sett något företag som sysslar med sådant. Vet du något om det?
Min mor gjorde sånt förut 🙂
Gör det själv. Det är inte svårt. (har själv gjort det ;))
Hjälper dig gärna om du vill 🙂
Om det ser lite nybörjaraktigt gör definitivt inget, förhöjer bara känslan av att det är något du gjort åt henne.
"Chicks dig stuff made by men" 8)
//Andreas
October 25, 2003
BelGarath wrote: Jag kommer i alla fall köpa ett par duntofflor mysdeluxe 6000 åt min 🙂
Vilken fin ide, hon kan behöva det:
http://www.gothgoose.net/image.....bitol2.jpg
(NHU 😉 )
September 23, 2004
Tindy wrote: [quote=BelGarath]Jag kommer i alla fall köpa ett par duntofflor mysdeluxe 6000 åt min 🙂
Vilken fin ide, hon kan behöva det:
http://www.gothgoose.net/images/phenobarbitol2.jpg
(NHU 😉 )
:cy:
May 10, 2002
azN-: om du läser topic en gång till.
Bennos wrote: Blir snart galen. Försöker komma på något att komplettera teckningen med. Alltså något praktiskt som hon kommer använda. Jag vill inte köpa kläder och parfym. Finns väl inte så mycket mer man kan köpa eller?
lite blommor, doftljus, gott vin, något "mindre smycke" och analsex. Allt avnjutes i sovrummet eller på diskbänken.
2 Guest(s)