October 2, 2003
FAN, nu har jag letat efter tecknarna som ritar i nordstan i Göteborg och varit där 4 dagar i rad men dom finns inte där. Finns det något annat ställe man kan gå till i göteborg för att teckna av ett foto?
Tjejen fyller år på torsdag så det är ganska brottom nu. Alltid ska dom finnas där, men nu när man behöver dom så har dom semester...
September 16, 2002
Bennos wrote: FAN, nu har jag letat efter tecknarna som ritar i nordstan i Göteborg och varit där 4 dagar i rad men dom finns inte där. Finns det något annat ställe man kan gå till i göteborg för att teckna av ett foto?
Tjejen fyller år på torsdag så det är ganska brottom nu. Alltid ska dom finnas där, men nu när man behöver dom så har dom semester...
Scanna in kortet. Förstora i Photoshop, släng sedan på ett oljemålningsfilter och skriv ut! :bgrin:
Ge henne ett 256MB RAM, det är aldrig fel...
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 25, 2003
Kizo wrote: [quote=Bennos]FAN, nu har jag letat efter tecknarna som ritar i nordstan i Göteborg och varit där 4 dagar i rad men dom finns inte där. Finns det något annat ställe man kan gå till i göteborg för att teckna av ett foto?
Scanna in kortet. Förstora i Photoshop, släng sedan på ett oljemålningsfilter och skriv ut! :bgrin:
Pensla med ägg sen, det funkar för mr. bean!
3 Guest(s)