February 11, 2004
March 11, 2003
Swinger wrote: [quote=denstore]Onanera. Har faktiskt fått det tipset av en läkare när jag hade sömnproblem.
Hahahaha, får läkare säga sånt? 😛 låter inte spec proffesionellt
Onani är inget skadligt. Varför skulle inte en läkare få rekommendera något sådant?
Onani gör män avslappnade och lite dåsiga. Bättre sömnpiller finns knappt.
February 11, 2004
denstore wrote: [quote=Swinger][quote=denstore]Onanera. Har faktiskt fått det tipset av en läkare när jag hade sömnproblem.
Hahahaha, får läkare säga sånt? 😛 låter inte spec proffesionellt
Onani är inget skadligt. Varför skulle inte en läkare få rekommendera något sådant?
Onani gör män avslappnade och lite dåsiga. Bättre sömnpiller finns knappt.
Kan inte hålla med dig där, Onani enligt mig är ju en upphetsning, hjärtat slår fortare och blodet rusar. Vilket då skulle betyda att man blir pigg.
Klart en läkare får rekomendera sådant, men personligen skulle jag finna saken lite humoristisk om min läkare rådde mig att onanera.
Callister: Klart Onani är något man pratar om, men som jag skrev tidigare, jag skulle finna saken lite humoristisk om min läkare rådde mig onanera, jag tycker det skulle låta oproffsigt. Men vi tycker olika. Jag tycker inte om att prata om onani öppet med en läkare tex. Hoppas du förstår hur jag menar.
September 8, 2003
Jag brukar tänka flummiga tankar om jag inte kan sova, det brukar inte vara når probem men om dte är det så gör jag iaf så. ett exempel kan vara att tänka på hmm.. skärmsläckaren "förvandlaren" eller vad den heter. behöver så klart inte vara just den. Tänk att man börjar tänka på ett mynt till exempel, sen ligger man och klurar på saker som kan hända med myntet, till exempel att det ramlar ner i en skål med andra mynt så att det ploppar ner i ett glas med vatten, som förvandlas till ett oändligt hav, som det kanske tuffar fram en båt i, som det går en hårig sjöman på, som har loppr i skägget, som har en familj i hårbotten, som börjar dansa.... osv osv osv och så löper man vidare så. Det låter hur flummigt som helst men jag brukar somna på nolltid då. det kanske beror på att hjärnar tröttnar på det eller nåt, vad vet jag 😛 Dethär är lite klurigt men det brukar funka skitbra..
EDIT: Man måste verkligen tänka sig det i huvet, altså verkligen fantisera om det.
January 15, 2004
Pierre C wrote: Jag brukar tänka flummiga tankar om jag inte kan sova, det brukar inte vara når probem men om dte är det så gör jag iaf så. ett exempel kan vara att tänka på hmm.. skärmsläckaren "förvandlaren" eller vad den heter. behöver så klart inte vara just den. Tänk att man börjar tänka på ett mynt till exempel, sen ligger man och klurar på saker som kan hända med myntet, till exempel att det ramlar ner i en skål med andra mynt så att det ploppar ner i ett glas med vatten, som förvandlas till ett oändligt hav, som det kanske tuffar fram en båt i, som det går en hårig sjöman på, som har loppr i skägget, som har en familj i hårbotten, som börjar dansa.... osv osv osv och så löper man vidare så. Det låter hur flummigt som helst men jag brukar somna på nolltid då. det kanske beror på att hjärnar tröttnar på det eller nåt, vad vet jag 😛 Dethär är lite klurigt men det brukar funka skitbra..
EDIT: Man måste verkligen tänka sig det i huvet, altså verkligen fantisera om det.
Den varianten ska jag testa. Jag brukar låtsas att jag flyger ut med hela sängen, och åker omkring lite överallt. Tänker hårt och verkligen inbillar mig att det händer på riktigt, fast jag är medveten om att det inte är möjligt förstås. Anledningen att jag tar med mig hela sängen istället för att flyga omkring halvnaken är för att avsaknaden av vind skulle förstöra trovärdigheten. 😀
January 28, 2003
Swinger wrote: Callister: Klart Onani är något man pratar om, men som jag skrev tidigare, jag skulle finna saken lite humoristisk om min läkare rådde mig onanera, jag tycker det skulle låta oproffsigt. Men vi tycker olika. Jag tycker inte om att prata om onani öppet med en läkare tex. Hoppas du förstår hur jag menar.
Oproffsigt?
Alltså, vid orgasm frigörs diverse ämne som gör en dåsig. Framförallt 2-3 min efter orgasmen, så jag antar att man inte skall se klart porrfilmen efter man kommit, if you don't want to take a second run 😛
Det är ju snarare proffsigt av läkaren att ta upp något som är lite tabu, men verkligen funkar.
1 Guest(s)