March 23, 2004
Onanera funkar för det mesta... Man blir avslappnad och dåsig efter man är klar så det är bara att somna in. Om inte det elr en bok funkar så gäller bara en sak...
ROHYPNOL!!!! Nu är jag seriös. Mina föräldrar är läkare båda två så ibland när jag ska göra saker jag ser fram emot elr är nervös inför så brukar jag fråga snällt om man kan få en liten tablett. OBS! Endast i sista utväg.
Det roliga med rohypnolen är att man riktigt känner hur man glider in i sömnens rike på små moln. Man får en underbar sömn och man blir inte groggy eller något. Om någon väcker dig för tidigt däremot så blir man är man riktigt groggy, svårt att gå iaf.
Långvarigt bruk däremot leder till att man inte kan somna utan dom.
Jag är 20år och har bara fått rohypnol 3 gånger men DAMN!! det är roligt 😀 Man ligger och fnittrar i sängen tills man glider in i sömnens rike 🙂
OBS!! ta inte rohypnol med alkohol då blir ni galna!
March 1, 2004
Moridin^^ wrote: Onanera funkar för det mesta... Man blir avslappnad och dåsig efter man är klar så det är bara att somna in. Om inte det elr en bok funkar så gäller bara en sak...
ROHYPNOL!!!! Nu är jag seriös. Mina föräldrar är läkare båda två så ibland när jag ska göra saker jag ser fram emot elr är nervös inför så brukar jag fråga snällt om man kan få en liten tablett. OBS! Endast i sista utväg.
Det roliga med rohypnolen är att man riktigt känner hur man glider in i sömnens rike på små moln. Man får en underbar sömn och man blir inte groggy eller något. Om någon väcker dig för tidigt däremot så blir man är man riktigt groggy, svårt att gå iaf.Långvarigt bruk däremot leder till att man inte kan somna utan dom.
Jag är 20år och har bara fått rohypnol 3 gånger men DAMN!! det är roligt 😀 Man ligger och fnittrar i sängen tills man glider in i sömnens rike 🙂OBS!! ta inte rohypnol med alkohol då blir ni galna!
Låter som att det har ungefär samma effekt som hash?
July 27, 2002
Rohypnol används som sömnmedel, men missbrukas som rusmedel. Ruset påminner om alhoholens.Vid större doser kan missbrukaren bli väldigt aggressiv, våldsbenägen och helt tappa sin medkänsla, vilket lett till att mycket hemska brott begåtts under påverkan av drogen. Det finns fall där folk tagit Rohypnol för att kunna begå planerade våldsbrott. Biverkningarna av Rohypnol är dåsighet, yrsel, huvudvärk, minnesluckor, aggressivitet, hallucinationer och mardrömmar.
:bgrin:
2 Guest(s)