June 5, 2004
Hej!
Jag ska göra en liten film där jag klipper ihop lite kul klipp från olika vänner-avsnitt, så jag skulle bli väldigt glad om någon kunde tipsa om avsnitt med roliga scener i.
(512, 514 & 613 har jag redan)
EDIT: Har alla avsnitt, men orkar inte kolla alla på några dagar bara.
July 10, 2003
Friends - The Stuff You've Never Seen, där finns det ju lite roliga tabbar du kan ta med. Det är ju lite svårt att peka ut en del som är roligare än en annan, i varje avsnitt finns det ju alltid någonting som är askul, det är väll en smaksak. 🙂
EDIT: Du måste ju ta med några härliga repliker som när Monica säger I know, eller när Joey säger How u doin? 😀
April 14, 2002
azN- wrote: ok tack så mycket! 😀
EDIT: Vad heter avsnitten där Chandler uppfinner nya spelet "Cups" och det när Joey gömmer sig i en låda?
Cups = 606 - The one on the last night.
Soulburn wrote: EDIT: Du måste ju ta med några härliga meningar som när Monica säger I know, eller när Joey säger How u doin?
Ja lite karaktäristiska repliker från varje person vore kul. 🙂
December 10, 2002
Veldigt bra initiativ tycker jag. Legg gerna ut en lenk till filmen her ner du er klar. Friends-skemt tackar man aldrig nej till 😀
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
September 1, 2002
Jag gillar den när Joey måste hålla in sin man-juice i medicinskt syfte (han skall donera). Han dejtar samtidigt en tjej som jobbar med att göra fruktkorgar och hon vill ha det mysigt på kvällarna. Eftersom Joey inte kan "göra sitt" så får han problem. Tjejerna i gänget tipsar då honom om att endast fokusera på att tillfredsställa sin dam och motvilligt testar han detta. Damen blir självklart väldigt nöjd och nästa dag när Joey stiger in i lägenheten sitter Chandler i sin stol och hela stället är fullt av fruktkorgar. Chandler hälsar och utbrister utbrister sedan något i stil "Do we have any fruit?"
The One Where Rachel Finds Out - Season 1 Episode 24 skall det vara
Gotta' love sarcasm 🙂
April 18, 2003
Gamblor wrote: Jag gillar den när Joey måste hålla in sin man-juice i medicinskt syfte (han skall donera).
Roligaste kommentaren i det avsnittet tycker jag är när Joey har avslutat experimentet och han talar om för Chandler hur mkt han lärt sej under tiden han inte kunde göra som han brukade, ungefär som när man blir blind och dom andra sinnena stärks.
Då frågar Chandler Joey om han tänker fortsätta i samma stil. Joey svara nått i stil med: Om en blind man får sin syn tillbaka, går han runt med ögonen stängd och känner sej fram då?
June 19, 2002
Det bästa är ju när joey är med i någon infomercial för mjölkpaketsuthällare och river sönder hela paketet för att visa hur svårt det är att öppna ett paket mjölk.. eller "the one with frank jr.", när joey har sågat sönder chandlers dörr 🙂
Jag har också ses. 1-9 på dvd, ångrar inte köpet en sekund 🙂
December 10, 2002
Vad kostar dom egentligen .. dvdna alltså .. ganska
dyrt att köpa 9 dvd-skivor va ?
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
1 Guest(s)