June 19, 2002
Jag har 3 dvd:er per säsong på mina utgåvor, de har kostat mellan 139 och 189kr styck. Har inte säsongsboxarna, de kostar mer 😛
Ja, en hel del stålar har det blivit.. men vafan, det är det lätt värt 🙂 nu när that 70's show kommit på dvd blir man väl fattig igen antar jag :/
May 6, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=dest]Vad kostar dom egentligen .. dvdna alltså .. ganska
dyrt att köpa 9 dvd-skivor va ?
de kostar massor. Varje box kostar cirka 400:-, det blir en hel massa tuggumin om man skulle vilja köpa det istället.. paddan är troligen rätt pank nu 🙄
Haha, jo, många tuggummin blir det. Samlingen blev komplett för ett par år sedan så det har bankkontot glömt för länge sen 🙂
September 28, 2003
Vamp wrote: [quote=fastbullit]våga hata "vänner" en riktigt lam serie
Looks like someone woke up on the wrong side of bed....
nä nä, jag bara hatar vänner för att alla karaktärerna är så lama, kass sliskig överklass komedi... kan man kolla på vänner kan man kolla på våra bästa år 😕
May 6, 2002
Mja, man får ju ta det för vad det är. Tycker dom är sköna att ligga och titta på, kräver inte så mycket angagemang för att "följa med". De klämmer ur sig ett och annat roligt och deras karaktäristiska beteenden är ju bara för sköna. Jag kan lätt dra 10 avsnitt i rad på bakfyllan tex.
Men visst började det bli lite urmjölkat de sista åren innan de la ner.
April 18, 2003
padda wrote:
Haha, jo, många tuggummin blir det. Samlingen blev komplett för ett par år sedan så det har bankkontot glömt för länge sen 🙂
Men sista avsnittet gick den 6 maj i år, släpptes på Amerikansk DVD i samma veva om jag inte missminner mej, så jag undrar jag om du inte saknar några årgångar...
3 Guest(s)