May 10, 2002
ost+kaviar
kaviar, gärna med smör
leverpastej, gärna med smör+smörgåsgurka
falukorv, gärna med smör
hamburgerdressing, går bra med smörgåsgurka till.
Många skiter i smöret när man kör lite specialare, men det gör jäkligt mycket.
Annars är det grymt gott med ost och paprika sen kör man mackan en halvminut eller så i micron så osten smälter.
March 9, 2004
Lingongrova går alltid hem. men en macka Pågen bröd med en stor bit leverpastej sitter inte helt fel det häller.
Ps. Tänkte på en sak när jag läste inläggen. Hur kommer det sig att man kan nästan käka samma sak till frukost varje dag men man pallar aldrig samma midag/lunch flera dagar irad. Skumt va 🙂
November 5, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=Arny]Äter just nu ett bröd som jag tror heter Kneip (ljust iaf) med salami-mjukost och salami (med peppar). Är väl sådär men det är mat.
just den där varianten genererar rätt lite disk, eller har jag fel?
Disk är inget bra. Är inte mycket för att diska. Blir lätt att den samlas på hög tills allt porslin är slut. Då äter man ur förpackningen tills man ledsnar på det och tar tag i sitt liv och diskar.
För den som inte känner till det så kan gammal disk börja lukta men efter ett tag vänjer man sig faktiskt och känner det bara när man kommer in.
January 12, 2004
Innan jag blev allergisk mot ägg så var favoriten stekt ägg (med hel äggula) och stekt falukorv på gott bröd.
Nu brukar jag göra olika "subs".
ta en baugette och fyll med valfria grönsaker, jag brukar ta Tomat, gurka, sallad, lök, ost (ibland) och sedan köttfärs(sås) eller strimlat kött.
2 Guest(s)