December 28, 2004
Death On Wings wrote: [quote=Collateral][quote=Death On Wings][quote=Collateral]"Hyr" eller ladda ner snuff movies, vissa är äckliga som fan, typ skär av någons hals *levande*.
Sett för mycket på super 8 ?
Vad är Super 8?
En film med nicolas cage som handlar just om detta.
http://www.imdb.com/name/nm0000115/
Hittar inte den. 😐
December 31, 2001
8MM heter den igentligen
December 28, 2004
Death On Wings wrote: 8MM heter den igentligen
Okej, tack...den ska ses.
April 30, 2004
Arny wrote: [quote=Metz]varför inte en klassiker som blair witch project
Eller kanske "Det okända" som är lite av en svensk motsvarighet. Fast ingen utav dom är något vidare bra.
har set den typ 8ggr,
gick på Canal+ förut tror jag det var..
Den är ju bara sjukt tråkig, världens sämsta film.
( så fråga inte mig varför jag såg den så 8ggr, jag hade nog bara tråkigt på den tiden 🙄 )
-------------------------------------------------------------
Mean Machine wrote: Signs är en mysig thriller. Inte sjuk, kanske, men läskig.
Meh hallå, den är väll ändå inte läskig alls....
Mysig thriller kan jag hålla med om..
Men läskig :S ne det är den inte!
//Kontrast
March 23, 2004
Braindead! riktigt sjuk film.. men bra. Det splattar på riktigt ordentligt, kan avslöja att det splattas en del med gräsklippare i slutet.. mådde lite dåligt efter första gången jag såg den men nu när man har sett den ~20 gånger är den ju bara rolig. Rekommenderas starkt! :corn:
EDIT: Tur att det inte var en gammal tråd iaf :cy:
Shinji wrote: The Grudge kanske? : 🙂
Världens sämsta b-skådespelare i en och samma film. Riktigt underhållande faktiskt ... 🙄
EDIT: Umm... Vet faktiskt inte om den går att få tag i som hyrfilm, har nämligen inte den blekaste när den kom ut...
Eh... Jag fick den från min... kusin i... Japan?
En rysare, och sjukt dålig..
Fick den nog också av en...kusin...i ..japan..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
fet_loa wrote: [quote=Uno!]Tur att det inte var en gammal tråd iaf :cy:
Jag håller med 😀
Callister wrote: Ska hyra en rysare med polare på Söndag, en eller två.
Med detta menade stackars Callister Söndagen den 31 Oktober 2004!
Era råd kommer liiite sent
Bättre sent än aldrig..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
August 20, 2001
The Eye... en till japansk rysare... grymt bra
Ska du har en riktigt äcklig film så... Nekromatik
Extatic wrote: jag kollade in Cannibal Holocaust och blev riktigt illamående.... Om jag fattat rätt så är det är alltså en filmatisering av en riktig händelse?
Nej, enligt vad de säger så "är" det en riktig händelse som spelas in... Men det enda som är på riktigt är att det faktiskt är riktiga djur som dödas. :cy:
December 15, 2002
Uno! wrote: Braindead! riktigt sjuk film.. men bra. Det splattar på riktigt ordentligt, kan avslöja att det splattas en del med gräsklippare i slutet.. mådde lite dåligt efter första gången jag såg den men nu när man har sett den ~20 gånger är den ju bara rolig. Rekommenderas starkt! :corn:
EDIT: Tur att det inte var en gammal tråd iaf :cy:
hehe, jo braindead är en riktigt... ehh kul film 🙂 har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv som första gången jag såg den...
August 20, 2001
Night Of The Day Of The Dawn Of The Son Of The Bride Of The Return Of The Revenge Of The Terror Of The Attack Of The Evil, Mutant, Alien, Flesh Eating, Hellbound, Zombified Living Dead Part 2 - In Shocking 2-D
Är väl inte så sjuk, men kan dock vara lite komisk 😉
2 Guest(s)