August 2, 2001
Nu när alla butiker rear ut sina grejer tänkte jag passa på att köpa en ny mobil. Den får kosta runt 1000kr med abbonemang.
Lutar mot en Ericsson T300 just nu. Nån som har en sån och kan berätta lite om hur den är?
Några grejer bara
*Den ska ha färgskärm,, något jag längtat efter sen dom första färgskärms mobilerna kom ut =)
*Helst inte Nokia. Av alla telefoner jag haft har 2st varit Nokia, ett misstag jag inte gör om igen =P (Ska bli skönt att misshandla min nuvarande 8210 till döds)
Tack på förhand! =)
May 23, 2001
Köp inte en R600, suger somfan... Batteriet räcker i 2-3 dagar jag har lämnat in den och de bytte batteri men det hjälpte inte ska in me den igen snart igen och gnälla lite. Dock är det ju ingen färgskärm på den så det va väl ingen fara att du köpte en sån men jag tänkte ifall nån annan gick i några tankar.
Förutom det där med batteriet är den helt ok...
July 11, 2002
är det bara jag som släpar omkring en kvalitetstungsten Ericsson310 hajjantenn :bgrin: skön som zlatan.
Min kompis har en T300 och jag har fingrat på den rätt mycket kan jag väl säga, och det är en kanon telefon, och skön design. och massa funktioner.
sen kommer Siemens med en väldigt läcker mobiltelefon med färskärm och dockningskamera med blixt! mobilen heter S55 och finns i butik januari..
Är du Rik så kan du köpa P800 som har allt du kan tänka dig..
finns massa bra tips,råd på mobil.se
1 Guest(s)