Fäbodjäntan, eller valfri film med Arnold Swartzenegger.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 28, 2005
LIFE /Eddie Murphy och Martin Lawrance
June 1, 2006
ilg@dd wrote: Fäbodjäntan, eller valfri film med Arnold Swartzenegger.
Kul förslag!
"Fäbodjäntan" har jag inte sett så den har jag inget att säga om. Men visst flera av Swartzeneggers filmer blir tyvärr lite av kalkonfarm, som "Kindergarten Cop".
Däremot kan jag rekomendera Chaplin, Bröderna Marx, Buster Keaton
May 17, 2002
Såg en riktigt grym film igår (på vhs skall tilläggas :P), Gest House Paradiso hette den. Sjuk, kass, värdelös med precis vedervärdig handling.. men sammtidigt helt, helt, helt undebart sjukt rolig.
eller ärligt talat, den var bara sjuk.. inte rolig... men sjukt sevärd då.. eller inte det heller igentligen.. bara sjuk.
March 10, 2002
Krqagyzzz wrote: Såg en riktigt grym film igår (på vhs skall tilläggas :P), Gest House Paradiso hette den. Sjuk, kass, värdelös med precis vedervärdig handling.. men sammtidigt helt, helt, helt undebart sjukt rolig.
eller ärligt talat, den var bara sjuk.. inte rolig... men sjukt sevärd då.. eller inte det heller igentligen.. bara sjuk.
Sådana filmer är underbara 🙂
May 10, 2002
Mean Machine wrote: Definitionen på humor; Dogma. Helt klockrent kul film, inte sådär överdrivet hysteriskt sitt-och-garva-en-timme-trettio-minuter-om-du-kan!, utan en film med handling och när det väl är kul, så är det jävligt kul. 🙂
Det är väl så Kevin Smiths filmer är, förrut Jay And Silent Bob Strikes Back kanske.
Clerks, Mallrats och Chasing Amy är skitbra. Clerks II har väl kommit nu också.
1 Guest(s)