December 26, 2001
Cezar wrote: Ska det ge resultat så måste du äta 7 mål om dagen, samma rutin hela tiden. Ät så mycket så du verkligen är proppmätt. Man ska aldrig gå och vara hungrig... Det är väldigt drygt ifall man ska bygga rejält därför så kände jag att det inte är värt att lägga ned den tiden utan tränar när jag känner för det men jag äter fortfarande väldigt mycket.
Jag skulle inte rekommendera att käka sig proppmätt man ska äta så man blir lagomt mätt, för överäter du så sväller magsäcken onödigt mycket, inte så jäkla läckert med värsta kulan, sen så går stor del av kroppsenergin åt att bränna det som är i magen, vilket ger bekostnad av din ork. Du blir matt i kroppen helt enkelt, men 7 mål e bra att försöka hålla. Då får du aldrig blodsocker svacka och minskar risken att kroppen hamnar i katabolisk effekt av musklerna.
December 26, 2001
Dry_Ice > hur ofta tränar du? hur lång och hur mycket väger du just nu? Är du smal el rund?
Lättare att rekommedera nåt efter din situation är nu och sen vilket mål du har.
Något som har gett mig riktigt bra muskelutveckling och tryck som fan i musklera är ju Nitric EFX som http://www.maxielit.com säljer. Där står det ganska mycket hur det fungerar, min brorsa och 3 av mina polare har kört/kör med det har det fungera jäkligt bra och har hållt vad det har lovat. Så det e inge svammel som det står där på sidan som man kanske kan tro. 🙂 Kanske inte funkar på alla men det har iaf funka på alla jag känner som har testa det.
July 18, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: "Gainomax" me chokladsmak. Mitt tips. 🙂
http://www.gainomax.com/defaul.....=bigscreenEdit: Va händer om man överdoserar me proteindrink?
Det där blir dyrt... den är god men liksom 15 kr per dag typ :/
July 18, 2003
Fire wrote: Dry_Ice > hur ofta tränar du? hur lång och hur mycket väger du just nu? Är du smal el rund?
Lättare att rekommedera nåt efter din situation är nu och sen vilket mål du har.
Något som har gett mig riktigt bra muskelutveckling och tryck som fan i musklera är ju Nitric EFX som http://www.maxielit.com säljer. Där står det ganska mycket hur det fungerar, min brorsa och 3 av mina polare har kört/kör med det har det fungera jäkligt bra och har hållt vad det har lovat. Så det e inge svammel som det står där på sidan som man kanske kan tro. 🙂 Kanske inte funkar på alla men det har iaf funka på alla jag känner som har testa det.
Jag är 18 år gammal, 186 cm lång, väger 70 kilo (jag ser fan inte spinkig ut fasten jag väger så "lite" så ni vet 😛 )
Jag är normalbyggd som dem flesta fotbollspelare om jag kan säga så...
Tränar gör jag ca 2-3 gånger i veckan (försöker 3 så ofta jag kan men kommer alltid hinder i vägen)
Sådär 😉 Välj något åt mig nu killar... och gärna som sagt ca 500 kr
Edit: Eftersom jag bor 30 min från stan hinner jag inte äta något annat än nu kanske någon dryck eller så, tar ca 1 h innan jag kommer hem (!)
December 26, 2001
Jag skulle då rekommedera MEGA MASS 4000 (7kg) Gainer. Det hjälpte mig fruktansvärt mycket med min viktökning (73 kg -> 80 kg), jag måste äta konstant om jag ska gå upp i vikt och då går det sakta men Mega Mass hjälpte mig gå upp i vikt lite snabbare iaf och jag öka fruktansvärt mycket i muskelmassa.
Mega Mass tror jag kommer funka klockrent på dig. Du får i dig en massa snabba kolhydrater och protein med en shake direkt när du har träna klart som fyller alla dina depoer, så du kommer inte känna nå panikkänsla efter mat.
Sen när du väl kommer hem så e det bara fixa ett ordentligt mål mat utan att känna av matthet.
Jag tror du kommer märka reäll skillnad! Gjorde iaf jag. 🙂
July 18, 2003
Extatic wrote: Köp Star Nutrition´s gainer pro 4kg och 4kg Whey 80. Gainern tar du direkt efter träningspassen, och Whey 80 tar du som tillskott under dagen ifall du känner att du itne fått i dig tillräckligt med protein.
598 kr + ca 350 = lite för mycket tror jag, i alla fall just nu
July 18, 2003
Fire wrote: Jag skulle då rekommedera MEGA MASS 4000 (7kg) Gainer. Det hjälpte mig fruktansvärt mycket med min viktökning (73 kg -> 80 kg), jag måste äta konstant om jag ska gå upp i vikt och då går det sakta men Mega Mass hjälpte mig gå upp i vikt lite snabbare iaf och jag öka fruktansvärt mycket i muskelmassa.
Mega Mass tror jag kommer funka klockrent på dig. Du får i dig en massa snabba kolhydrater och protein med en shake direkt när du har träna klart som fyller alla dina depoer, så du kommer inte känna nå panikkänsla efter mat.
Sen när du väl kommer hem så e det bara fixa ett ordentligt mål mat utan att känna av matthet.
Det verkar ganska vettigt och bra pris med, bara den inte smakar apa så 🙂
Antingen tar jag "Gainer Pro 4 kg" eller "MEGA MASS 4000 (7kg)"
Är det någon direkt skillnad egentligen ?, bägge har ju kolhydrater och protein så dem borde ha samma effekt
February 1, 2002
Dry_Ice wrote: [quote=Fire]Jag skulle då rekommedera MEGA MASS 4000 (7kg) Gainer. Det hjälpte mig fruktansvärt mycket med min viktökning (73 kg -> 80 kg), jag måste äta konstant om jag ska gå upp i vikt och då går det sakta men Mega Mass hjälpte mig gå upp i vikt lite snabbare iaf och jag öka fruktansvärt mycket i muskelmassa.
Det verkar ganska vettigt och bra pris med, bara den inte smakar apa så 🙂
Antingen tar jag "Gainer Pro 4 kg" eller "MEGA MASS 4000 (7kg)"
Är det någon direkt skillnad egentligen ?, bägge har ju kolhydrater och protein så dem borde ha samma effekt
Mega mass smakar farligt gott har jag för mig..
January 20, 2002
Fire wrote: [quote=Cezar]Ska det ge resultat så måste du äta 7 mål om dagen, samma rutin hela tiden. Ät så mycket så du verkligen är proppmätt. Man ska aldrig gå och vara hungrig... Det är väldigt drygt ifall man ska bygga rejält därför så kände jag att det inte är värt att lägga ned den tiden utan tränar när jag känner för det men jag äter fortfarande väldigt mycket.
Jag skulle inte rekommendera att käka sig proppmätt man ska äta så man blir lagomt mätt, för överäter du så sväller magsäcken onödigt mycket, inte så jäkla läckert med värsta kulan, sen så går stor del av kroppsenergin åt att bränna det som är i magen, vilket ger bekostnad av din ork. Du blir matt i kroppen helt enkelt, men 7 mål e bra att försöka hålla. Då får du aldrig blodsocker svacka och minskar risken att kroppen hamnar i katabolisk effekt av musklerna.
Alltså det är sjukt mycket du måste äta för att kunna bygga ifall du inte käkar proteintillskott. Före träning ska du ju inte proppa i dig men efter träning, t.ex. middag är det bra att få i sig väldigt mycket.
July 18, 2003
Cezar wrote: [quote=Fire][quote=Cezar]Ska det ge resultat så måste du äta 7 mål om dagen, samma rutin hela tiden. Ät så mycket så du verkligen är proppmätt. Man ska aldrig gå och vara hungrig... Det är väldigt drygt ifall man ska bygga rejält därför så kände jag att det inte är värt att lägga ned den tiden utan tränar när jag känner för det men jag äter fortfarande väldigt mycket.
Alltså det är sjukt mycket du måste äta för att kunna bygga ifall du inte käkar proteintillskott. Före träning ska du ju inte proppa i dig men efter träning, t.ex. middag är det bra att få i sig väldigt mycket.
Men med någon dryck jag planerar att köpa underlättar ju detta lite, right?
December 31, 2001
Whey 80 och 100 är det bästa jag testat.
Gainer och allt de säljer lägger sig enbart på magen.
Men som alltid får du vad du betalar för så skippas massfuel och sådan dynga gå upp i vikt klarar man utan det om man kan äta rätt.
Gick upp 7 kg på någon månad när jag gick på whey 100, och inget låg på magen.
July 18, 2003
Death On Wings wrote: Whey 80 och 100 är det bästa jag testat.
Gainer och allt de säljer lägger sig enbart på magen.
Men som alltid får du vad du betalar för så skippas massfuel och sådan dynga gå upp i vikt klarar man utan det om man kan äta rätt.
Gick upp 7 kg på någon månad när jag gick på whey 100, och inget låg på magen.
Jo, Whey 80 verkar ok, billigt med. men jag kommer då enbart få i mig protein innom 1 h efter träningen, inga kolhydrater och så...
Tar ju en 1 h hem, så för mig kanske det inte är det klockrenaste... eller ?, klarar jag mig med enbart protein :/ ?
December 26, 2001
Cezar wrote: [quote=Fire][quote=Cezar]Ska det ge resultat så måste du äta 7 mål om dagen, samma rutin hela tiden. Ät så mycket så du verkligen är proppmätt. Man ska aldrig gå och vara hungrig... Det är väldigt drygt ifall man ska bygga rejält därför så kände jag att det inte är värt att lägga ned den tiden utan tränar när jag känner för det men jag äter fortfarande väldigt mycket.
Jo därför komplettera jag med Mega Mass 4000 för att jag pallar inte av att äta eller har tid att laga mat en heldag. Men man ska ju helst äta 3 stora mål mat, sen ha 4 mindre mål när det gäller frukt, mackor m.m. och tillskott av någotslag. Utan tillskott så kunde jag inte öka i vikt när jag tränade hårt för jag så pass bra förbränning annars utan att göra nåt och sen hård träning på det, känns som att man måste äta jämt och ständigt.
Det man ska tänka på är ju att få i sig större målen under dagen på kvällen ska man helst hålla sig till nå proteinrikt, för käka man massa kolhydrater och fett sent på kvällen så blir större delen av det till kroppsfett under natten. Det extra proteinet ger hjälp med uppbyggnaden av kroppen när du sover, det är när du vilar kroppen repar sig som mest och då är det ju bra med protein för en maximal muskelrepning.
1 Guest(s)