December 26, 2001
Testa köra efter träningen till en början, vill du öka mer i vikt så kan du ta på förmiddagen också.
Du kan ju ta en shake 0,5-1 timme före träning OM du inte har ätit på över 2 timmar. Så lär du märka att du har mycket mer ork under träningen.
Mega Mass 4000 chocklad tyckte jag var god, tror vanilj och jordgubb blir för sött i längden.
October 30, 2004
Starscream wrote: [quote=whak]Testat Creatine?
Har hört att det fungerar riktigt bra.
kreatin fungerar bra för vissa och andra inte, jag tyckte det va rätt värdelöst trots jag tog rätt mängd och drack massor av vatten..
Inte billigt heller..
Kreatin är ju något av det billigaste kosttillskotet som finns! (som fungerar)
July 18, 2003
Mikkrii wrote: [quote=Starscream][quote=whak]Testat Creatine?
kreatin fungerar bra för vissa och andra inte, jag tyckte det va rätt värdelöst trots jag tog rätt mängd och drack massor av vatten..
Inte billigt heller..
Är negativ till Kreatin,då man ger kroppen överflöd av Kreatin kommer kroppen sluta producera eget. Vilket inte är bra i längden...
Så har jag fått för mig i alla fall ;/ kanske inte så "farligt" som det låter...
Annars såg ju "Nytric EFX" riktigt bra ut, men lite dyrt för en student som jag... så väntar lite med det 😛
February 1, 2002
Mikkrii wrote: [quote=Starscream][quote=whak]Testat Creatine?
Inte billigt heller..
1kg av tl's för 5-600:- .. inte billigt för att ge så lite.
Bättre då att lägga pengarna på protein/gainer.
December 15, 2002
Dry_Ice wrote:
Är negativ till Kreatin,då man ger kroppen överflöd av Kreatin kommer kroppen sluta producera eget. Vilket inte är bra i längden...
Nej så är det inte. För att kroppen ska sluta producera eget kreatin så ska man ha ett intag som sträcker sig över 8 månader eller mer. Därmed är det ingen fara att ta kreatin, eftersom en kur endast varar i ett par veckor.
July 18, 2003
[Gamepredator wrote: Sulan]Köp 4kg Whey 80 Choklad samt en mindre omgång av någon gainer, choklad är alltid gott
Starta sedan varje morgon med en dos Whey 80 och ta gainer efter varje träning, detta brukar funka för de flesta...
Btw. Kreatin är inte billigt, Twinlabs kostar ca 70 öre/g...
har läst lite på "http://www.halso.info/" och det verkar faktiskt vara smartare att köpa endast protein tilllskott, skall snacka lite med dem där först...
December 15, 2002
Dry_Ice wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan]Köp 4kg Whey 80 Choklad samt en mindre omgång av någon gainer, choklad är alltid gott
Starta sedan varje morgon med en dos Whey 80 och ta gainer efter varje träning, detta brukar funka för de flesta...
Btw. Kreatin är inte billigt, Twinlabs kostar ca 70 öre/g...
har läst lite på "http://www.halso.info/" och det verkar faktiskt vara smartare att köpa endast protein tilllskott, skall snacka lite med dem där först...
Det är inte smartare att enbart köpa proteintillskott, däremot kan det vara mer ekonomiskt att köpa proteintillskott och nån kolhydrat att själv blanda ut det med.
July 18, 2003
Vad sägs om detta då :
Whey 80 4kg --> Protein runt träningen (eventullt morgonen med)
Carbo Flex -->Perfekt för dig som vill kolhydratsladda eller fylla på dina förråd efter träning.
Carbo Flex - En perfekt blandning för att ladda kroppen med energi och innehåller 100% kolhydrater.
Kolhydraterna består av 95% komplexa (snabba = maltodextrin) och 5% (långsamma = fruktos).
Tar även Carbo Flex runt träningen, Nu kommer jag väll att få i mig det jag behöver utan en gainer och jag kan välja själv i vika propossioner jag vill ta dem i...
Någon att tilläga`?
May 23, 2002
Dry_Ice wrote: [quote=Death On Wings]Ser bra ut.
Woho 🙂 Något tips på snabba kolhydrater man kan äta i skolan och så utöver detta, känner inte för att direkt koka pasta i skolan och så :/
Va ska du med snabba kolhydrater i skolan till?
Btw. så e pasta ganska långsamt...
December 15, 2002
Att köpa Carboflex är slöseri med pengar.. 😀
kolla på http://www.kolozzeum.com ,dom har stora förpackningar med kolhydrater..
Önskar jag hade mer kunskap för att förklara för dig varför du inte ska ta snabba kolisar i skolan, men det har jag inte.
Fråga på ovannämda sidas forum lite om hur du ska ta dom olika kosttillskotten, dom har en del killar där som kan en jävla massa 😉
2 Guest(s)