September 13, 2002
DiDi wrote: [quote=Pim_]Svinbra tips. Hjälper det mot rövsvett oxå?
Nej men om du hänger dina svettiga kartonger på en bordsfläkt (lägsta blåset) i några minuter så blir dom ganska luftiga och fräscha... De duger för att sova i... 😉
mm.. men då sprider man ju den fina doften av svettiga kalsonger jue..
stoppa kallingarna i frysen vettja
April 10, 2001
gagge wrote: Rusta har en portabel air condition. för 3995
Har funderat på nått sånt. Har sett att http://www.silvan.se har en för ca 5k. dock verkar dem dra en jäkla massa ström (kan det kanske vara värt)
men en fråga, om nån av er har testat dessa.. måste insuget vara kopplat som på vanliga AC, alltså med luft utifrån? eller kan den stå mitt i ett rum o suga in rummets varma luft o kyla ner??
August 20, 2001
heimdal wrote: [quote=DiDi][quote=Pim_]Svinbra tips. Hjälper det mot rövsvett oxå?
Nej men om du hänger dina svettiga kartonger på en bordsfläkt (lägsta blåset) i några minuter så blir dom ganska luftiga och fräscha... De duger för att sova i... 😉
mm.. men då sprider man ju den fina doften av svettiga kalsonger jue..
stoppa kallingarna i frysen vettja
Hmm... om man har väldigt svettiga kalsingar bildas det väl is... Kanske inte så kul 😉
June 20, 2002
skulle man inte kunna bygga sig en hobby-AC...???
slang från vattenkran (kallvatten) till radiator (en stor sådan) med fläkten riktad mot sängen...
logiken säger mig att det skulle värma vattnet, och alltså måste luften bli kallare också...
vatten är ju billigt och bra...
July 27, 2002
Hmm när jag vaknade imorse så var det 45 grader i mitt rum!!!
Solen ligger o gassar på mitt fönster, inte nog med att det är varmt i alla rum, jag har det som solen gassar på. :(((
En bastu ffs :cy:
EDIT : hade glömt öppna min dör så det blir korsdrag genom huset, så en vanlig morgon är det typ 30 C i rummet 🙂
1 Guest(s)