August 16, 2001
July 21, 2001
On 2001-09-27 16:49, CerVON74 wrote:
...och ser att alla dessa fina flickor som var lättklädda och brunbrända för någon månad sedan, nu har jacka och byxor på sig.Nej,tacka vet jag sommar, då det är lättklätt.....
du får väl gå ut, ta en flicka med byxor, ta hem henne och göra henne lättklädd.. svårare än så behöver det inte vara ;D
//Christian
August 16, 2001
On 2001-09-27 16:53, Slampa wrote:
...och ser att alla dessa fina flickor som var lättklädda och brunbrända för någon månad sedan, nu har jacka och byxor på sig.Nej,tacka vet jag sommar, då det är lättklätt.....
du får väl gå ut, ta en flicka med byxor, ta hem henne och göra henne lättklädd.. svårare än så behöver det inte vara ;D
//Christian
Det är då tur att man har en tjej som väntar där hemma, då man kommer hem från jobbet.
Inte alltid kanske lättklädd, men hon kan ju snabbt bli...
June 17, 2001
On 2001-09-27 16:55, CerVON74 wrote:
On 2001-09-27 16:53, Slampa wrote:
//Christian
Det är då tur att man har en tjej som väntar där hemma, då man kommer hem från jobbet.
Inte alltid kanske lättklädd, men hon kan ju snabbt bli...
Instämmer 😀
Jag gillade min singel kariär, det var skönt.
Men det är så gott att han en ny brud och bara komma hem och lura in henne iduschen med en. Glo på rulle i soffan i bara underkläder o pilla lite... 😀 sen e de GO GO GO NNNIIIICCCEEE
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 15, 2001
June 17, 2001
On 2001-09-27 18:50, Frolic wrote:
*snyfta*
att se en brunbränd, snygg, lättklädd pojke är inte heller fel..*drömmer*
Vill du ha min adress?
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
On 2001-09-27 18:50, SimRacer wrote:
hmmm, ja sommar är tevligt, likaså sen sommar och tidig vinter och alla årstider trevliga. Har så fina minnen av allt, känsla av att vara FREE, är bäst av allt, det kan jag känna när jag cyklar.
Har du hjälm då?
/FD. Crew ffs
February 7, 2001
Har du hjälm då?
Ja det är ganska självklart(vill inte krossa huvet). Konstigt nog så har jag automatiska saker, som om jag flyger över styret, så böjer jag mig som en boll, landar mkt fint och inte gör et ont heler. Fast man använder inte hjälm när man ska till skolan, vill ha status kvar . Och på vintern är det halt som att åka på is, och problemet är att jag har en backe ned, kan komma upp 50km/h så då skulle jag åka framåt in på åkern och bryta några ben
August 16, 2001
On 2001-09-27 20:53, skiroy wrote:
On 2001-09-27 20:50, Garfzez wrote:
kvinnfolk är ondskefulla..de jag har träffat ivarjefall.. de har alltid en baktanke..
det har killar oxå!!!
Precis, alla har väl en baktanke när man träffar någon.
Men vissa kanske har en mer seriös än andra.
Jag är alltid seriös...
Bara så att alla fina flickor vet...
1 Guest(s)