December 20, 2000
June 17, 2001
On 2001-10-02 23:48, Vaniljflickan wrote:
hõla! Jag är den enda vanliga här inne... alla andra är datanördar av finaste kvalitet... men så är jag ju tjej oxå Välkommen!
Definiera vanlig!
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 12, 2001
hõla! Jag är den enda vanliga här inne... alla andra är datanördar av finaste kvalitet... men så är jag ju tjej oxå Välkommen!
Tssss..."vanlig" du!?!? visserligen är du trevlig men doftade det inte en smula självhävdelse va 😀 😀 😀
June 3, 2001
Hur känns det att vara tjej och datanörd? Hur pratar dom om dig, dina kompisar? Är det lite förbjudet att vara datanörd och tjej?
June 17, 2001
On 2001-10-03 00:02, Basta wrote:
e de bara ja som inte fattar va "alla" snackar om ? jag fattar tamjfan itte mycke om de ni snackar om.............ha de gött endå
*host* *host* ehmm...... 😕
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
August 22, 2001
*s* tänk va! om jag hade hetat "Rugge", "Tjippe" eller "Fluffo" hade INGEN opponerat sig... utan endast tagit det som "kompisskryt-oss-killar-här-på-NH-emellan"... nu råkar jag vara flicka... och får sannerligen sota för det! Vet ni... slå upp ordet "ironi" i en Svensk ordbok (finns säkert på nätet fresten ) SEN... kan ni komma med anklagelser om självhävdelse!
Jag är rak och ibland obekväm, jag har bestämda åsikter och värderingar... MEN.. jag är oxå ödmjuk och tolerant inför andras åsikter och värderingar... jag är således varken trångsynt eller rädd för kritik. Men jag kräver befogad sådan... Puss på Er! [Image Can Not Be Found]
[ Detta Inlägg ändrades av: Vaniljflickan den 2001-10-03 00:27 ]
[ Detta Inlägg ändrades av: Vaniljflickan den 2001-10-03 00:28 ]
September 12, 2001
On 2001-10-03 00:27, Vaniljflickan wrote:
*s* tänk va! om jag hade hetat "Rugge", "Tjippe" eller "Fluffo" hade INGEN opponerat sig... utan endast tagit det som "kompisskryt-oss-killar-här-på-NH-emellan"... nu råkar jag vara flicka... och får sannerligen sota för det! Vet ni... slå upp ordet "ironi" i en Svensk ordbok (finns säkert på nätet fresten ) SEN... kan ni komma med anklagelser om självhävdelse!
Jag är rak och ibland obekväm, jag har bestämda åsikter och värderingar... MEN.. jag är oxå ödmjuk och tolerant inför andras åsikter och värderingar... jag är således varken trångsynt eller rädd för kritik. Men jag kräver befogad sådan... Puss på Er! [Image Can Not Be Found]_________________
"Det gäller inte att hitta någon att gå till sängs med, utan att vakna upp med"[ Detta Inlägg ändrades av: Vaniljflickan den 2001-10-03 00:27 ]
*puss* flåt dober..
August 22, 2001
On 2001-10-03 00:31, skiroy wrote:
On 2001-10-03 00:27, Vaniljflickan wrote:
Jag är rak och ibland obekväm, jag har bestämda åsikter och värderingar... MEN.. jag är oxå ödmjuk och tolerant inför andras åsikter och värderingar... jag är således varken trångsynt eller rädd för kritik. Men jag kräver befogad sådan... Puss på Er! [Image Can Not Be Found]_________________
"Det gäller inte att hitta någon att gå till sängs med, utan att vakna upp med"[ Detta Inlägg ändrades av: Vaniljflickan den 2001-10-03 00:27 ]
*puss* flåt dober..
[Image Can Not Be Found]
2 Guest(s)