September 12, 2004
Har letat runt nu ett bra tag efter företag som "Slanten.se", d.v.s. svenska företag som ger en pengar för att läsa mail eller surfa på internet.
Någon som känner till ett svenskt program som Slanten? Någon som kan rekommendera ett företag som är bra / ger mycket pengar / inte är ett program som lurar en?
Tack på förhand för svar.
July 27, 2002
Jamm3 wrote: Har letat runt nu ett bra tag efter företag som "Slanten.se", d.v.s. svenska företag som ger en pengar för att läsa mail eller surfa på internet.
Någon som känner till ett svenskt program som Slanten? Någon som kan rekommendera ett företag som är bra / ger mycket pengar / inte är ett program som lurar en?
Tack på förhand för svar.
Få betalt för att surfa, never heard of.
Tror det mesta är bluff om det nu finns. =)
May 17, 2002
Det fanns ett företag, minns inte riktigt vad det hette. Iaf så fick man poäng av att läsa mail och klicka på länkar etc. När man hade fått ett visst antal poäng så kunda man byta in dem mot tex biobiljetter etc. Detta fanns för några år sedan, cirka 2000 skulle jag tro. Dock så gick det i konkurs efter ett halvår.
November 5, 2001
På http://www.quickwise.se kan man svara på undersökningar och får poäng som man kan byta mot matcheckar, biobiljetter och liknande. Man får ett SMS när det finns en aktuell undersökning att besvara.
February 11, 2004
Krqagyzzz wrote: Det fanns ett företag, minns inte riktigt vad det hette. Iaf så fick man poäng av att läsa mail och klicka på länkar etc. När man hade fått ett visst antal poäng så kunda man byta in dem mot tex biobiljetter etc. Detta fanns för några år sedan, cirka 2000 skulle jag tro. Dock så gick det i konkurs efter ett halvår.
websidorna har/hade nått liknande, jag har mail där och x antal poäng, men jag har aldrig orkat köpa nått 😀
May 17, 2002
Arny wrote: På http://www.quickwise.se kan man svara på undersökningar och får poäng som man kan byta mot matcheckar, biobiljetter och liknande. Man får ett SMS när det finns en aktuell undersökning att besvara.
tack för tipset, nu är jag medlem.
February 1, 2002
edvard wrote: [quote=Krqagyzzz]Det fanns ett företag, minns inte riktigt vad det hette. Iaf så fick man poäng av att läsa mail och klicka på länkar etc. När man hade fått ett visst antal poäng så kunda man byta in dem mot tex biobiljetter etc. Detta fanns för några år sedan, cirka 2000 skulle jag tro. Dock så gick det i konkurs efter ett halvår.
websidorna har/hade nått liknande, jag har mail där och x antal poäng, men jag har aldrig orkat köpa nått 😀
jag spara ihop 20000p där och nu när jag tänkte köpa nåt för poängen så har de slopat hela köp-för-poäng systemet 🙁 🙁
January 15, 2004
Arny wrote: På http://www.quickwise.se kan man svara på undersökningar och får poäng som man kan byta mot matcheckar, biobiljetter och liknande. Man får ett SMS när det finns en aktuell undersökning att besvara.
Jag har varit medlem i fyra år eller nått.. Har inte kommit upp i en hundring än (som man måste ha för att kunna göra någonting med pengarna).. får bara sms en gång i kvartalet högst, och så glömmer jag att svara. Det är bara en "kul" grej för mig. Fick iofs sms för någon dag sen, som jag missade.
1 Guest(s)