October 17, 2004
Har man inga moraliska kval så kan man ju dra in ganska bra med pengar.
Jag har dragit in 500 spänn på porr på ca en vecka 😛
Använder en sida där man får 66% av deras advertising revenue samt att jag får själv lägga till banners.
Annars kan du ju göra som Turbonegro sjunger:
Out on the dancefloor
Working up a sweat
Your body's their amusement park
Now enter the night and see what you can get, so...
Everybody
Sell your body
Everybody
Sell your body
To the night
August 9, 2005
_Bjornstrom_ wrote: Hyr ut dig till personer som har problem med datorn/datorerna. Jag gjorde detta ett tag, och fick några tusen för det. Oftast är de ju installera windows, internet, ta bort virus, installera virus progg m.m som dom hade problem med. Så de är ju skit lätt....
Du kan ju fixa upp några lappar på stan att du fixar xxxx och tar betalat xxx
Enkelt sätt att tjäna pengar om du har lite datorvana...
Låter ju inte helt fel, men vad är det för regler om det, skatt och allt sånt?
csm101 wrote: Finns en organisation/grupp som sysslar med just detta.
Man får inte så mycket för det (typ 200 Per besök som varar en timme).
Hette techgroup sist.
Det farliga om man gör som du säger är ju om nån ringer skatteverket och de kommer framtill at tdu har tjänat så pass att du måste skatta.
När man är i min ålder skulle 200 för ett besök vara gudomligt.
August 11, 2005
kicking_kangaroo wrote: När man är i min ålder skulle 200 för ett besök vara gudomligt.
Men kolla in gruppen då, den heter techgroup och deras "klientell" är äldre människor (50+) som behöver hjälp med datorer.
Kan vara allt från installera internet/proigram till ta bort virus. Inget avancerat med andra ord.
Men efter skatt får du ju typ 120-130 spänn och det är ju rätt hyfsat timlön, varje person får en timme med dig, är det inte löst när timmen är slut måste de typ boka om eller betala för en timme till 😛
June 28, 2001
csm101 wrote: [quote=RobB] *klipp*
För att kunna tjäna de snabba pengarna som du så snällt ger exempel på så måste man ha investerat något själv. En målare föds inte till målare, han utbildars sig oftast till det.
Detsamma med allt annat du nämner, med undantag för prostitution
.
Det finns bra h0ror och det finns dåliga hor0r.
It's a soul thing.
2 Guest(s)