March 10, 2003
Dum fråga .. Allt som har med ålder, vikt etc.. dvs allt utseende relaterat är
så fixerat av samhället att dom lätt blir sura då man inte ser dom som perfekta.
Sedan att förklara att dom är fina som dom är hjälper inte.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
May 17, 2002
Gueno wrote: [quote=Molex]om man frågar en tjej "Har du gått upp i vikt?" varför blir dom sura då??
Du har mycket kvar att lära grabben. :bgrin:
Så sant så sant, men det är väl enligt normal hyffs och god ton inte speciellt schysst att gå fram till någon och säga "hej! Har du gått och blivit fet?" [-X
March 14, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=Gueno][quote=Molex]om man frågar en tjej "Har du gått upp i vikt?" varför blir dom sura då??
Så sant så sant, men det är väl enligt normal hyffs och god ton inte speciellt schysst att gå fram till någon och säga "hej! Har du gått och blivit fet?" [-X
Nä verkligen inte.. de uppskattas inte..
April 1, 2004
CoLiC wrote: [quote=Molex]om man frågar en tjej "Har du gått upp i vikt?" varför blir dom sura då??
Varför berättar du inte det för en tjejkompis och rapporterar hur det gick senare?
:bgrin:
han har nog redan gjort det med tanke på att han vet att tjejer blir sura av det
July 18, 2003
Keni wrote: tjejer får alltid som dom vill.. så säg ja på en gång så slipper du massor av tjat
Hmm, vet! Blir alltid så i slutändan :/
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
February 10, 2003
äh, tjejer är så tråkiga, om nån frågar om jag gått upp i vikt så har jag ju åstadkommit något 😀
"man tränar inte för att bli yngre, man tränar för att bli tyngre" 🙂
topic: Du behöver inte ens fråga om dem gått upp i vikt, minsta lilla felsägning som även kanske bara på en långsökt tolkning tolkar dem automatiskt till "vad tjock du är".. konsekvensera får du tänka ut själv 😮
edit: ett bra exempel har du ovanför, svaret på det är ju självklart!!
Femetta=Vad du känns slapp idag..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 5, 2004
Hugge wrote: [quote=Gueno][quote=Molex]om man frågar en tjej "Har du gått upp i vikt?" varför blir dom sura då??
Kommer ju verkligen från rätt foderlucka 😉 vem är det som brukar få alla tjejerna på fall? inte är det gueno iaf.
:eye:
:)R
March 14, 2001
Gueno wrote: [quote=Hugge]Kommer ju verkligen från rätt foderlucka 😉 vem är det som brukar få alla tjejerna på fall? inte är det gueno iaf.
Det där har förändrat sig lite.
Numera har jag 3 tjejer som jag har stadig kontakt med.
Haha!
Vilka är aegda nu!? :eye:
Ohhh.. :bgrin:
February 17, 2004
Gueno wrote: [quote=Hugge]Kommer ju verkligen från rätt foderlucka 😉 vem är det som brukar få alla tjejerna på fall? inte är det gueno iaf.
Det där har förändrat sig lite.
Numera har jag 3 tjejer som jag har stadig kontakt med.
Haha!
Vilka är aegda nu!? :eye:
Bara 3?? :bgrin:
2 Guest(s)