March 14, 2004
Dimension Zero wrote: [quote=Gueno][quote=Hugge]Kommer ju verkligen från rätt foderlucka 😉 vem är det som brukar få alla tjejerna på fall? inte är det gueno iaf.
:eye:
Det där har förändrat sig lite.
Numera har jag 3 tjejer som jag har stadig kontakt med.
Haha!
Vilka är aegda nu!? :eye:
Bara 3?? :bgrin:
Får inte plats fler i en Z3..
August 27, 2003
Gueno wrote: [quote=Hugge]Kommer ju verkligen från rätt foderlucka 😉 vem är det som brukar få alla tjejerna på fall? inte är det gueno iaf.
Haha!
Det är inte dig de har stadig kontakt med, det är din bil. Säg att du tappat bort nycklarna så får du se hur många som är dina slynor efter det 😉 prova bara ...
January 4, 2001
Gueno wrote: [quote=Hugge]Kommer ju verkligen från rätt foderlucka 😉 vem är det som brukar få alla tjejerna på fall? inte är det gueno iaf.
Haha!
Lunarstorm räknas inte som "stadig kontakt"...
September 28, 2003
Coore wrote: [quote=Gueno][quote=Hugge]Kommer ju verkligen från rätt foderlucka 😉 vem är det som brukar få alla tjejerna på fall? inte är det gueno iaf.
Haha!
ill second that
och gueno man ska inte skicka bilder på en manlig fotomodell och säga att det är en själv, sånt godtas inte irl.
August 27, 2003
fastbullit wrote: [quote=Coore][quote=Gueno][quote=Hugge]Kommer ju verkligen från rätt foderlucka 😉 vem är det som brukar få alla tjejerna på fall? inte är det gueno iaf.
Haha!
ill second that
och gueno man ska inte skicka bilder på en manlig fotomodell och säga att det är en själv, sånt godtas inte irl.
Men? Jag har fatt massor med bilder på Gueno i 3D. Denna till exempel:
[Image Can Not Be Found]
Är det inte du Gueno? =/ dålig stil att ljuga sådär, jag som var lite sugen ...
September 12, 2001
Haha!
Vänta nu...
Gissar att du ändrat ditt MSN nick till "Gueno : Flickor..nu har jag en Z3 att stalja med. Vill du åka med? "
Lunarnicket är nog ungefär samma skulle jag tro. 🙂
Att du inte skäms över att ragga småtjejer med så billiga metoder.
May 10, 2002
Hugge wrote: [quote=fastbullit][quote=Coore][quote=Gueno][quote=Hugge]Kommer ju verkligen från rätt foderlucka 😉 vem är det som brukar få alla tjejerna på fall? inte är det gueno iaf.
Haha!
ill second that
Men? Jag har fatt massor med bilder på Gueno i 3D. Denna till exempel:
[Image Can Not Be Found]
Är det inte du Gueno? =/ dålig stil att ljuga sådär, jag som var lite sugen ...
marcus schenkenberg to the max!
September 14, 2001
Coore wrote: [quote=Gueno][quote=Hugge]Kommer ju verkligen från rätt foderlucka 😉 vem är det som brukar få alla tjejerna på fall? inte är det gueno iaf.
Haha!
Hahahahaa, fan va bra!
June 28, 2001
Kr4Ntz wrote: Som Ctrl sa fråga inte om nått utseénderrelaterat!
Och som jag lärt mig av Friends, frågar hon om hon ser tjock ut etc. så ska du INTE titta på hon och svara som en reflex. Mycket sanning i det om man vill undvika onödiga konflikter 🙂
om man inte gör så hur ska man göra då ?
June 3, 2001
skiroy wrote:
Gissar att du ändrat ditt MSN nick till "Gueno : Flickor..nu har jag en Z3 att stalja med. Vill du åka med?
Var vänlig läs ICQ vs MSN tråden bitte.... 😕
https://www.nordichardware.se/.....p?t=102167
Som vanligt när det gäller tjejer blir jag motarbetad hela tiden men det är ju inget ovanligt här.
När man väl har lyckats så tror ingen på en och alla tror att man har hitta dom på lunarstorm.
Vid såna här tillfällen blir jag förbannat lack och funderar starkt på att lämna NH.
Ni kan skoja om mycket men inte detta. 👿
January 28, 2003
CoLiC wrote: Gueno, jag tror du gör ett stort misstag nånstans då du ska ragga. Jag sitter i rullstol, är enligt mig själv inte särskilt attraktiv, och jag är snart inne på min 4de flickvän. Nån gång får du lov att se över dina taktiker mannen :)R
Jepp, lyssna på experten Gueno.
Att väcka moderskänslor, det är rätta taktiken!
January 17, 2002
MrWeizel wrote: [quote=CoLiC]Gueno, jag tror du gör ett stort misstag nånstans då du ska ragga. Jag sitter i rullstol, är enligt mig själv inte särskilt attraktiv, och jag är snart inne på min 4de flickvän. Nån gång får du lov att se över dina taktiker mannen :)R
Jepp, lyssna på experten Gueno.
Att väcka moderskänslor, det är rätta taktiken!
Ja, alla har faktiskt jämfört känslan då jag penetrerar dem med barnafödande...
1 Guest(s)