June 14, 2001
En flicka från klassen Sp2c (ett år över mig) vart påkörd av någon galning i helgen och avled. Här på skolan råder just nu tystnad och tysta minuter. Man tänder ljus och sörjer. Tjejen som hette Emma bara gick på trotoaren.
Det ger i alla fall mig en liten tankeställare, det kunde ju lika gärna varit jag. Katedralskolan Uppsala har mist en elev..
June 17, 2001
Sånt får man rysningar av, damn alla dom som kör när dom har det ena eller det andra i blodet.
EMMA R.I.P Jag tror att jag ska läsa en bit ur biblen
:bok:
".....och gud sade.....fy fan för alla böghoror som kör rattfulla eller kör när dom är påverkade på annat sätt Grr... "
Ett litet citat ur -WIGGERS- Bibel
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
October 9, 2001
Man får värkligen en tankeställare... och extra mycket när det händer nära en...
Man stannar upp en sekund och undrar varförsånt händer och hur flickan i fallet kunde va här ena dan och borta andra..
Men sen lever man vidare som vanligt ett par dar senare...
Man måste nog uppskatta livet mer tror jag!
August 16, 2001
April 24, 2001
On 2001-10-22 12:29, Calymar wrote:
On 2001-10-22 12:02, Micke O wrote:
Fördj*vligt. Kan slå vad om att han var rattfull och/eller påtänd... Skottpengar ska det vara.Det var en hon, inte bara "han" kör rattfull.
OK! Smärre miss av mig :-/ Ovanstående gäller fortfarande.
1 Guest(s)