September 12, 2001
Ja jag vill ha hårdare straff för en del brott..som rattfylla..men att vi skulle börja tillämpa det amerikanska rättssystemet vore helt uppåt väggarna..vattentätt??? nää..
Men straffen för rattfylla är för milda..ponera att det finns en person som du önskar ta livet av..skjut,stryp,slå ihjäl lr nåt liknande o du åker fast..straffet blir relativt hårt.
Men tänk att du tar bilen istället o ha en flaska sprit i bilen o krydda med lite tomma ölburkar,vinflaskor lr nåt annat.Du vet var den personen brukar gå,kör över den personen på gatan,övergångsstället,trottoaren,busskuren o se till att smita..drick sen utav bara den så att du blir rejält berusad..se till att du åker fast 1-3 timmare senare.
Vad blir straffet? Jo oftas klart mildare än det metoder jag skrev upp..finns säkert folk som gjort på detta vis.
October 21, 2001
läste i tidningen att några ynglingar som slagit ihjäl en äldre pensionär med hammare åkte på 4 år var. det är ju klart som fn att det var ett överlagt. detta är en anledning till varför jag är för dödsstraff. men ingen mesig avlivning... nej nej... sätt dem framför en ångvält och låt dem ångra sig det sista de gör.
August 22, 2005
hmm... jag kände henne... hon var min kompis flickvän...
R.I.P. är väl istort sett allt jag har att säga, förutom att jag tycker att man inte borde tillåta bilar för folk som bor i en stad större en låt oss säga 20k innvånare, lägga pengarna från gatureparationer o dylikt på polis/skola/vård istället... fast då skulle det ju behövas flera bussar..hmmm det skulle nog fan gå att fixa....
June 14, 2001
On 2001-10-23 19:22, ksw wrote:
hmm... jag kände henne... hon var min kompis flickvän...
R.I.P. är väl istort sett allt jag har att säga, förutom att jag tycker att man inte borde tillåta bilar för folk som bor i en stad större en låt oss säga 20k innvånare, lägga pengarna från gatureparationer o dylikt på polis/skola/vård istället... fast då skulle det ju behövas flera bussar..hmmm det skulle nog fan gå att fixa....
Jag kände en kompis till henne, världen är liten.
April 5, 2001
On 2001-10-22 17:33, NoFear wrote:
On 2001-10-22 17:14, MacDaddy wrote:
vet ni hur många som dör varje dag i cancer i sverige, en j**la estonia om dagen. och vad gör regeringen, de står för 2%av bidragen till cancerforskningen. När politiker på allvar gör något åt dessa massmord så ska jag på allvar börja bry mig om ovanämnda händelser.
God bless her soul...[ Detta Inlägg ändrades av: MacDaddy den 2001-10-22 17:15 ]
Du verkar inte ha en j**la aning vad du snackar om...politikerna skänker massor av pengar till forskning....men dom kan ju inte skänka alla pengar till cancerfonden det finns ju liksom fler sjukdomar att forska fram botemedel mot.!!
Med tanke på att cancer är någorlunda självförvållat (nu talar vi rökning här)så tror jag inte det spelar någon roll hur mycket staten kastar ut till forskning, skulle jag någon dag få för mig att börja betala skatt skulle jag inte vilja att mina pengar skulle gå till någon som varit så j**la ignorant mot alla varningar gällande rökning och dess biverkningar de senaste 10 åren. De som borde få bidrag är de som råkat ut för cancer pga dålig arbetsmiljö, passiv rökning, jobba på cafe, hallå? ungefär 70-120st dör varje år pga av att vissa aldrig har hört talas om socialt accepterande, FUCKING SMOKE OUTSIDE!!!
smoke for me, light up for me, a cigarette, you offer me. now you burn, you will fucking learn, your pants burn, my fucking turn. will you leave this room alive? doubt it fucker lets see you try. my friends and i will break your hands. you will never fucking smoke again.
June 17, 2001
Jag var precis uppe i garaget och skulle hämta en kabel ur min kvaddade Beemer till en bilstereo som jag skulle sälja till en polares syster, då hade det kommit in en V70 som hade smällt idag. Ska jag vara helt ärlig så såg jag inte vad det var för bil först (Jag kan bilar) Den var nåt så fruktansvärt kvaddad så att jag trodde att det var något dom hade sammlat ihop på skroten och lagt på hög. Det var en obältad kille som hade kört om 3 bilar och fått möte av en lastbli på 55 ton, ni kan ju gissa er till vad som hände när V70 frontade med lastbilen. Lastbilen körde i 80-90 och Volvon höll uppskattningsvis ca 150-170 knyck. Den killen sågade dom inte ut som vid normalt allvarliga trafikolyckor utan dom plockade bitar och sen spolade dom ut resen :spy: Det var fullt med blod och rester på lastbilens front :spy: ! Detta var den äckligaste syn jag någosin har sett och det äckligaste historia jag någonsin har hört. Stackars Polis, ambulans, bärgare som fick stå och plocka delar efter den killen. Enligt vittnen så hade V70 god tid på sig efter omkörningen att gå över till höger igen men inte gjort detta och Polis tror att detta var ett självmord. Fy fan om det var det, kunde han inte gjort detta på annat sätt så att andra inte hade med detta att göra!
Jag mår fortfarande illa, och jag är knappast kännslig!!! :spy:
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 14, 2001
On 2001-10-23 22:22, WIGGER wrote:
Jag var precis uppe i garaget och skulle hämta en kabel ur min kvaddade Beemer till en bilstereo som jag skulle sälja till en polares syster, då hade det kommit in en V70 som hade smällt idag. Ska jag vara helt ärlig så såg jag inte vad det var för bil först (Jag kan bilar) Den var nåt så fruktansvärt kvaddad så att jag trodde att det var något dom hade sammlat ihop på skroten och lagt på hög. Det var en obältad kille som hade kört om 3 bilar och fått möte av en lastbli på 55 ton, ni kan ju gissa er till vad som hände när V70 frontade med lastbilen. Lastbilen körde i 80-90 och Volvon höll uppskattningsvis ca 150-170 knyck. Den killen sågade dom inte ut som vid normalt allvarliga trafikolyckor utan dom plockade bitar och sen spolade dom ut resen :spy: Det var fullt med blod och rester på lastbilens front :spy: ! Detta var den äckligaste syn jag någosin har sett och det äckligaste historia jag någonsin har hört. Stackars Polis, ambulans, bärgare som fick stå och plocka delar efter den killen. Enligt vittnen så hade V70 god tid på sig efter omkörningen att gå över till höger igen men inte gjort detta och Polis tror att detta var ett självmord. Fy fan om det var det, kunde han inte gjort detta på annat sätt så att andra inte hade med detta att göra!
Mmmmm, kul.
Ibland får man verkligen veta att man lever
July 9, 2001
ja håller 2 tysta minuter för den där emma men sen........ så har ja också blivi på körd av en bil ja cyklade ner för en trappa o en bil kom från vänster*pang* så flög ja över styret o ner på ass falten ja ahde en j**la tur hade ja typ vari 10 hundradelar senare hade ja nog inte skrivit de här idag ne ja hade j**la tur bilen träffade av bak foten den körde inte så snabbt 30-50 men endå.......
October 25, 2001
March 22, 2001
On 2001-10-23 22:22, WIGGER wrote:
Lite taskigt sätt att ta självmord på...stackars chaffisen liksom..
2 Guest(s)