September 3, 2001
okay. Ta ett snack med henne då.
Säg att du blev alldeles för sårad för två år sedan när hon nobbade dig. Förklara att du till och med hade köpt ett halsband men att du fick köra upp den för att hon inte ville ha dig.
Det blir för krystat att ens vara i närheten av henne. För många negativa tankar och minnen.
Nu har du gått runt i två år och sörjt och försökt att komma över det, och nu när du äntligen kunnat komma över henne någorlunda så vill hon ha dig. Säg att du har tillräckligt med värdighet för att inte kasta dig i hennes famn så fort hon får lust.
Säger du så till henne så kommer du att kunna nobba henne utan att verka som en skitstövel, och utan att såra henne för mkt 😀
March 19, 2003
Man ska passa på när man är ung. 😉
Sen kommer det "riktiga" livet med förpliktelse
Rock 'N Roll brorsan!
Sen så har väll alla varit i princip samma sitts, varit kär som satan och sen när man väl får det så är det ointressant.
Får då kanske man blivit nobbad eller nått annat innan.
Skulle sattsat om jag vore du.
November 13, 2004
Joni^ wrote: [quote=fastbullit]Sex plus hämnd, blir det bättre?
I shall say no more..
🙄
Ja kör på det, bara doppa förfan!
bara för att ni sitter inne hela dagarna 🙄
hmm, ja kan man säga nått mer än knivigt läge? hade det varit jag så hade jag inte tagit chansen nu, aldrig i livet. finns bättre tjejer än dom som nobbar en..
January 4, 2001
Jadu killen, du är ju inte gammal, flera tjejer kommer med åren.
Jag tror dock att det är en dum ide att ignorera henne för då kommer du aldrig glömma henne. Om du ignorerar henne så måste du ju hela tiden tänka på hur du beter dig när hon är i närheten och du blir också påmind om varför du gör så.
Behandla henne som du behandlar andra tjejkompisar istället.
Sen som sagt, du är ju fasen inte gammal, bara att bita ihop och inse att det kommer fler brudar... 😉
February 12, 2003
SuperNova wrote: Bli vänner (man ska ha så få ovänner som möjligt) sen ser ni vart det bär.
Åfan, nu vet jag varför jag är singel. 🙂
Till trådskaparen: vad fan, vill du inte veta av henne, säg det till henne, vill du däremot ha det lite lättare varje gång du träffar henne, bli vän med henne. Önskar att jag kunnat leva på det här sättet själv. 😉
October 25, 2003
Illa.
Sådant där brukar vara en jävla pain in the ass.
Fin, trevlig version som uppskattas av de flesta:
Berätta att du inte är intresserad, och att du inte kommer att kunna ge henne den uppmärksamhet hon förtjänar. Du har för många minnen som finns kvar av henne.
Otrevlig version som hon verkar förtjäna:
Köp en webcam. Lägg upp en direktstream på valfri webserver. Ragga upp henne. Ta med henne hem. Resten kan du nog lista ut själv.
När sedan filmen sprids över internet behöver du knappast ha problem med att hon är intresserad längre...
2 Guest(s)