Tjejen.|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Tjejen.
optimuz
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1248
sp_UserOfflineSmall Offline
957339
September 30, 2005 - 7:43 pm
sp_Permalink sp_Print

K n u l l a är det enda rätta!

dreamweaver
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1220
957388
September 30, 2005 - 9:30 pm
sp_Permalink sp_Print

I en sån här situation finns bara en sak att göra: skippa finliret och gör vad du känner för!

Smirnoff
Member
Medlem
Forum Posts: 3881
957483
October 1, 2005 - 9:23 am
sp_Permalink sp_Print

"Kärlek börjar alltid med bråk"

Visst hon vänder ner dig totalt, till en väldigt låg nivå.
Förstår att det känns förjävligt, men samtidigt så har kon kanske insett att hon var ett svin mot dig och kanske ser att du är inte en så pass "dålig" kille.

Nu när du har spelat svårflirtad så kommer det antagligen bli enklare för dig att skapa kontakt med henne....

Så kör på, innerst inne så tror jag att du har känslor.

*blitz*
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1467
957508
October 1, 2005 - 10:16 am
sp_Permalink sp_Print

Tindy wrote:
Otrevlig version som hon verkar förtjäna:
Köp en webcam. Lägg upp en direktstream på valfri webserver. Ragga upp henne. Ta med henne hem. Resten kan du nog lista ut själv.
När sedan filmen sprids över internet behöver du knappast ha problem med att hon är intresserad längre...

Det är ju också ett sätt.

Men försök att bli kompis med henne, men förklara att du inte är intresserad av henne.

LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60

"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"

hawkie
Member
Medlem
Forum Posts: 2327
957578
October 1, 2005 - 2:31 pm
sp_Permalink sp_Print

Well,
så nu vet du, till nästa gång!

Du går i skolan fortvarande, mycket chiqs överallt. Pass på bara, ragga på lite valfria brudar 🙂 Det går över.

RobinR
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 738
957648
October 1, 2005 - 5:52 pm
sp_Permalink sp_Print

ett tips från en tonåring till en annan (är 13).
Min tjej gjorde precis slut efter ungefär när vi hade varit tillsammans ett år.
Visst i början kändes det skit. Men jag kände redan efter några/någon vecka att det blir bättre. I början snackade jag inte med henne eller nåt, innan vi var tillsammans snackade vi ganska mycket. Så efter ett tag började vi snacka lite (om lätta saker som fotboll) och det känns mycket bättre. Visst, jag gillar henne väldigt mycket fortfarande, men man måste öppna ögonen o se mer alternativ.
Så mitt tips till dig är att försök bli lite mer kompis med henne.
På det sättet får du reda på hur hon är nu.
Prata om sådana saker som du värdesätter så får du se om hon "dissar" det eller håller med.
Jag tycker inte du ska satsa, jag tycker som sagt att du ska ta det lugnt o se om hon har förändrat sig. Efter ett tag kan du också säga det att du hade köpt sakerna till henne.

Tror detta var mitt längsta inlägg på Nh...
Hoppas det hjälper" =)

NauSea
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 125
957706
October 1, 2005 - 8:39 pm
sp_Permalink sp_Print

:banghead:
Samma sak som min nuvarande pojkvän, och så vårt "förhållande" såg ut för ca 1½ år sedan.
När man väl kommer för att vara trevlig, blir man bara ignorerad (i och för sig tyckte min pojkvän om mig, men han var väl svartsjuk eller något, och då gjorde han alltid så för att ge igen).
Herregud, prata med människan, säg vad du känner, tjejen gör dig lika mycket förvirrad, som du gör henne.
Det lär lösa så mycket mer än ignorera-metoden, gosh..

maedhros
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 845
957861
October 2, 2005 - 10:11 am
sp_Permalink sp_Print

Tycker inte att du ska ignorera henne och spela iskall. tycker du ska prata ut med henne först. sen kanske vara kompis med henne. inte jätte bra kompis kanske men ni kan ju åtminstonde hälsa på varandra.
när jag gick i nian så var jag värsta kär i en tjej som gick i åttan. vi passade hur bra som helst ihop, som spagetti och köttfärs sås. men självklart så kommer min f.d. bästa kompis och stöter på henne och hon faller för han för jag ger upp mitt intresse för jag känner mig så sårad av det.
Sista halvåret av nian ville jag inte prata med någon satt ofta ensam och orkade inte med någonting. grät ofta ensam i små hemliga vrår.
Trodde verkligen jag skulle förlora alla mina kompisar i nian när jag var så osocial men det fanns några som förstod och höll kvar vid mig.
nu 2 år senare tänker jag inte lika ofta på det men ibland får man ju återblickar på hur livet kunde varit.
gör fortfarande vääääldigt ont inombords så jag förstår hur trådskaparen känner sig.

Hmm? hoppas jag inte stal tråden nu men tycker du ska följa mitt tips jag skrev om i början.

Raman
It’s a first time for everybody
Medlem
Forum Posts: 15
959384
October 5, 2005 - 5:09 pm
sp_Permalink sp_Print

....

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 383
Currently Browsing this Page:
3 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL