February 5, 2003
Under ca 3 månader så har jag träffat värdens snällaste tjej älskar henne mest av allt på hela jorden.
På en fest i Fredags satt hon ner vid ett bord och en annan kille bredvid och jag stod bakom henne, helt plötsligt så börjar dom råhångla framför mina ögon fy fan va lessen jag blev alltså och gick ut.
Pratade med lite kompisar utanför och så och alla på hela festen visste vad jag kännde för henne men tydligen så skiter de i det och råhånglar framför mina ögon.
Timmarna gick men tillslut så ville hon snacka med mig och sa typ att jag vill bara vara vän med dig, jag sa då till henne hur fan kan du göra så framför mina ögon när du vet hur jag känner för dig, hon svarade typ bara jag vet det va dumt.
Vi har snackat en hel del och så fram och tillbacks och vi har sak att vi ska vara vänner men jag vet faktist inte just nu kan ju fan inte va med henne när jag är så jävla kär som jag är
Sen när hon sa att hon ville bara vara vän med mig så börjar jag ochså fundera på den punkten vad hon menar, är bara 18 år själv och har egen lägenhet och bil kan det vara för det hon vill vara vän?
aja hur fan ska jag göra nu?????
December 4, 2002
Som jag förstår det har ni aldrig varit ihop?
Det är inte värt att ha en vän som skiter i dig precis som hon gjorde, jag menar inte skiter i dig för att hon inte vill vara ihop med dig, utan att hon vet vad du känner för henne och ändå gör hon en sån sak.... Är det en sån sak du vill att dina vänner ska gör? Tror inte det.
November 3, 2002
Vampis wrote: [quote=Zazo]Brudar kommer å går, men datorn den består.
Jag både hoppas och tror att du verkligen inte lever efter den filosofin.
Det var självklart menat som ett skämt
Trodde faktiskt ALLA skulle fatta det, men så fel jag hade.
Klart att man lider med killen, aldrig kul när nått sånt händer.
May 2, 2002
April 16, 2003
Förvisso låter hej123s idé som en grej att genomföra men det är ju inte riktigt det du är ute efter.
Om man har så starka känslor för en person och dom inte blir besvarade och man ska försöka bevara "vän" förhållandet så blir det oerhört svårt. För din egen skull så tycker jag att du ska göra som du vill. Om det är att helt bryta från henne - för bryta tycker jag att du ska göra - så gör det och förklara det för henne. Kanske inom en (inte allt för) avlägsen framtid så kan ni återuppta vänskapen.
July 8, 2003
McFatty wrote: Förvisso låter hej123s idé som en grej att genomföra men det är ju inte riktigt det du är ute efter.
Om man har så starka känslor för en person och dom inte blir besvarade och man ska försöka bevara "vän" förhållandet så blir det oerhört svårt. För din egen skull så tycker jag att du ska göra som du vill. Om det är att helt bryta från henne - för bryta tycker jag att du ska göra - så gör det och förklara det för henne. Kanske inom en (inte allt för) avlägsen framtid så kan ni återuppta vänskapen.
Jag håller med, var "vän" men gammal kärlek ett tag men det visade sig att känslorna aldrig la sig när man träffades så ofta. Så jag gav upp det och gick min egen väg. Tror jag är bästa lösningen... Ingen tjej som gör något så dumt förtjänar dig. STÅ PÅ DIG!
June 17, 2002
Vet nästan hur det känns...
En snubbe... Nästan polare.. inte längre... Försökte ragga på min kärlek... mitt framför ögonen på mig...
Men flickan skulle få skjuts av mig hem o det var i slutet på kvällen när krogen stängde som det hände så precis när han tittade bort o sa hejdå till en polare så fråga jag flickan om vi inte skulle dra... Hon vart glad o sa ja... o sa bara hejdå till snubben som vart tok besviken...
Hatar den jävla snubben.. såå dryg... Tur att flickan e snäll... o sket i honom...=)
Hon visste iof inte vad kännde för henne.. tror jag iaf... men men.. slutet gott o snubben fick inget av henne..=)
June 2, 2003
Fattar inte vad hon gjorde för "fel"......dom har aldrig vart ihop så varför ska hon inte få slaska lite om så framför hans ögon ! Dom va ju på en fest förfan...ska hon sitta o tänka typ "ojojoj nu rinner de till vågar jag slaska lite eller står bertil o tjuvkikar"
O att vara vänner om man är så förbannat kär e helt satans omöjligt !
Gör som jag skit i brudar o lek med nätverket !
February 5, 2003
Jag sitter och funderar fram och tillbacks hela jävla tiden hur fan jag ska göra bryta vänskapen helt eller inte 🙄
Vi har ju alldrig varit ihopp men är någon med som har känslor för den andra så gör man inte så som hon gjorde tycker jag iaf...
Jag brukar ju ringa henne varje dag och så samt att vi träffas rätt ofta men jag ska ta och låte bli och låte henne ringe ett par dar nu så jag får fundera på hur jag vill ha det 😕
Det bästa är väll att lämna henne men när det inte ens går 1 min utan att jag tänker på henne så är det svårt väldigt svårt.
Sen så vill jag ha en tjej bor helt själv och har ingen att krama om eller snacka med när jag kommer hem, får alltid ringa en vän och snacka blir rätt tjatigt då...
February 5, 2003
Kan säga såhär tjejen jag är älskar är väldigt poppis om man säger så mellan killar, 2 st andra killar på festen försökte få henne till sängs om man säger så den ena Mike hånglade ju med henne sen mikes bror sa till honom att slutar inte han med att hålla på med henne så skulle JAG intel4ever slå ner mike, skulle alldig slå nån inte ens min ovän...
som sakt va så var det mycket skit snack på festen ochså =(
Jag och tjejen eller ja Lina heter hon är väldigt bra vänner förutom att när andra är med så typ försöker hon dra sig undan och vill inte alls typ sitta vid mig eller nått sånt men när det är typ bara jag och hon så händer det att vi är lite mer närgångna inte för det händer nått men ändå...
February 5, 2003
Hauk wrote: DUmpa henne, skit i bruden. korkad j**la brud om hon gör ¨så endå!
"och om livet känns pest, fyllan värmer bäääästt!!!"
Men liksom dumpar jag henne så dompar jag antagligen ett gäng vänner med som jag umgås med för de är typ bästisar med henne =(
Fyllan där sa du nått ååå fan 2 veckor tills jag är ledig aja får försöka stå ut tills dess då 🙄
2 Guest(s)