January 17, 2002
Ett ord: DUMPA!
Om hon inte vill sätta sig med dig när andra är med så kan du lika gärna låta det vara, dina känslor är inte besvarade.
Mitt påstående stärks bara av orginalhändelsen.
"Poppis" tjejer brukar oftast vara bortskämda och gå från säng till säng.
Sorry to break it to you...
August 5, 2002
Intel4Ever wrote: Kan säga såhär tjejen jag är älskar är väldigt poppis om man säger så mellan killar, 2 st andra killar på festen försökte få henne till sängs om man säger så den ena Mike hånglade ju med henne sen mikes bror sa till honom att slutar inte han med att hålla på med henne så skulle JAG intel4ever slå ner mike, skulle alldig slå nån inte ens min ovän...
som sakt va så var det mycket skit snack på festen ochså =(
Jag och tjejen eller ja Lina heter hon är väldigt bra vänner förutom att när andra är med så typ försöker hon dra sig undan och vill inte alls typ sitta vid mig eller nått sånt men när det är typ bara jag och hon så händer det att vi är lite mer närgångna inte för det händer nått men ändå...
Känner igen mig till 100%, dock var vi tillsammans! Kunde inte träffas tillsammans med andra på fester, men det gick hur bra som helst bara vi två. Inte lätt att vara tillsammans med en poppis tjej...=(... Går typ inte=)
June 3, 2001
Du gjorde iallafall inte jävligt feeeeel som en annan gjorde...
https://www.nordichardware.se/.....hp?t=59216
October 20, 2001
Jag skulle dumpat henne direkt!!
En riktigt vän söker sig inte bort från en när man är på fester, då är det mer som när den personen inte har nån att vara med så tvingar personen sig själv att vara med i detta fallet dej...
Behöver inte vara exakt såhär, men säkert 10st av mina vänner har varit med om det.
Hon beter sig liknande som en kille gjorde här, han höll på med alla tjejer, men när han var ihop med nån tjej så hade han bara sex med dom och lät dom sticka sen...... Han har inga vänner nu mer iaf.
Iaf. inte riktigt likandant men tycker iaf. att du ska dumpa henne...
Har haft samma tjej i över 9mån nu, aldrig bråkat.... t.om. lärt henne snusa kramsnus å lana 😀
February 5, 2003
Har sovit en stund nu och jag har ochså funderat...
Vet ju att hon bara vill vara vän med mig inget mer det har hon sakt och jag vet med att hon är ute och strular runt och så och det får mig att må dåligt så det bästa är nog att skita i henne som nån åvan sa, Har tänkt och det är nog det enda för att jag ska kunna må bättre.
Ska ta och ringa hennes bestis nu dom bråkar lite dom med men men....
July 8, 2003
tobbelobbe wrote: Jag skulle dumpat henne direkt!!
Har haft samma tjej i över 9mån nu, aldrig bråkat.... t.om. lärt henne snusa kramsnus å lana 😀
Vad tillför du som gör att du kan kontrollera henne så? Vill veta hemligheterna nu. =) Den mesta kontroll jag har haft över en tjej är... Öhh, de har nog haft mer kontroll över mig helt enkelt...
May 3, 2001
caged wrote: [quote=tobbelobbe]Jag skulle dumpat henne direkt!!
Vad tillför du som gör att du kan kontrollera henne så? Vill veta hemligheterna nu. =) Den mesta kontroll jag har haft över en tjej är... Öhh, de har nog haft mer kontroll över mig helt enkelt...
storleken på ***** =)
March 15, 2002
keffing wrote: en sak har jag lärt mig i livet... killar kan inte bara vara vänner med en tjej... antingen vill killen *censur* tjejen eller så är hon så ful så att man inte vill, men då vill man inte ses tillsammans med henne
stämmer nog ganska bra det där...fast det finns ju undantag 😀
February 5, 2003
Har en tjejkompis som typ väger över 100 kg och är ass ful men jävligt bra att snacka med sen så har jag haft med mig henne i min bil ochså så det är inte det enda jag vill om man säger så men jag är ute efter ett förhållande det har jag varit hela tiden så är det bara 8)
Har väll typ 5 st rätt nära tjej polare och en annan tjej vill jag har till 110 % men men alla säger att jag ska dumpa henne tillomed hennes bästis sa det till mig idag 🙄
July 8, 2003
Brännarn wrote: [quote=caged][quote=tobbelobbe]Jag skulle dumpat henne direkt!!
storleken på ***** =)
Lagom är bäst eller? Hur många njuter verkligen av en 30 cm och tjock som en ölburk? =)
June 18, 2001
caged - vill du veta? 😉
Vad är detta förresten? Vill man inte "visa sig" tillsammans med en tjej man inte tycker är snygg nog att vara attraherad av? Det var det mest manschuvenistiska jag har hört. Men i denna tråd är medelåldern kanske lägre än femton år, vilket skulle förklara det tecknet på dåligt självförtroende.
February 21, 2003
Förstår inte varför alla svarar "Dumpa!" bara rakt av. Man kan ju inte dumpa någon man aldrig haft. För att förstå saken rätt måste man veta:
- Har ni hånglat över huvud taget nån gång?
- Hur ofta hör hon av sig till dig relativt du till henne?
- Visste hon att du var kär i henne? Om ja, fick hon reda på det från dig?
- Pratade hon om andra killar i allmänhet med dig?
February 5, 2003
Ogrebeast wrote: Förstår inte varför alla svarar "Dumpa!" bara rakt av. Man kan ju inte dumpa någon man aldrig haft. För att förstå saken rätt måste man veta:
- Har ni hånglat över huvud taget nån gång?
- Hur ofta hör hon av sig till dig relativt du till henne?
- Visste hon att du var kär i henne? Om ja, fick hon reda på det från dig?
- Pratade hon om andra killar i allmänhet med dig?
1. Nä vi har inte hånglat alls bara kramas.
2.Hon eller jag har ringt varnadra och sen träffats under 3 veckors tid utom igår då men annar varje dag.
3. JA det visste hon alla som var på festen visste tydligen det med fast typ hälften kände jag inte.
4.Nä hon pratar inte om andra killar med mig direkt ringer nån kille så går hon undan och snackar.
Roligt att se ditt svar nu (VÄNTAR) 🙄
October 20, 2001
caged wrote: [quote=tobbelobbe]Jag skulle dumpat henne direkt!!
Det hemliga ordet är "SEX" 😀
1 Guest(s)