Tjejen - flickvännen?|Page 3|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Tjejen - flickvännen?
maten_brinner
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 360
sp_UserOfflineSmall Offline
407623
September 8, 2003 - 10:11 am
sp_Permalink sp_Print

Intel4Ever wrote: sex??? nänä själv så vill jag till den största delen ha en tjej att dela livet med, jag är ingen j**la sexgalning

ok.. Men det lättaste sättet är att om hon vill att du ska göra saker så får hon göra saker du vill med

temporary internet files
Nu vet jag hur man gör inlägg!
Medlem
Forum Posts: 35
407630
September 8, 2003 - 10:17 am
sp_Permalink sp_Print

går inte att vara vän med någon man är kär i.

antingen så får du henne totalt eller så är det bara att plocka upp Ica kassen och ställa sig i kön till någon annan.

Intel4Ever
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 457
407633
September 8, 2003 - 10:25 am
sp_Permalink sp_Print

Det omöjliga tar bara lite längre tid har du inte hört det?

🙄 🙄 🙄 🙄

Snackade igår med en tjejpolare och hon verkar sitta inne med information om henne så jag ska vänta och se vad hon har att säga...

Fy skam för den som ger sig :heart:

temporary internet files
Nu vet jag hur man gör inlägg!
Medlem
Forum Posts: 35
407642
September 8, 2003 - 10:53 am
sp_Permalink sp_Print

Intel4Ever wrote: Det omöjliga tar bara lite längre tid har du inte hört det?

🙄 🙄 🙄 🙄

Snackade igår med en tjejpolare och hon verkar sitta inne med information om henne så jag ska vänta och se vad hon har att säga...

Fy skam för den som ger sig :heart:

men man kan inte övertyga någon att älska någon.
kanske tillomed kan få dom för att dom tycker synd om än, men vemfan vill det ?

Imperial Tim
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 317
407667
September 8, 2003 - 11:44 am
sp_Permalink sp_Print

hej123 wrote: bjud henne på middag.. sedan dyker du aldrig upp o sen ringer du sen och ber henne dra åt H*lvete! eller nåt

Nej Nej... Låt henne bjuda på middag och sen kan hon dra åt H*lvete..

caged
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1576
407728
September 8, 2003 - 1:15 pm
sp_Permalink sp_Print

Alltså, konsten att hålla kvar en tjej är ju inte sex, det vet jag verkligen. Det där med tjejer är ju konstig. Jag träffar ju för tillfället en jättesöt och trevlig tjej, fast jag vill inte bli tillsammans med henne. Det är något som inte stämmer. Vi är varandra helt olika och det funkar liksom inte, lite saker gemensam måste man ju ha..

Funderar på att ta den där 16åringen jag träffade i helgen även om hon beter sig som en fjortis, hon är ju fortfarande formbar. Man kanske kan övertyga henne om att sprit inte är hela livet. =)

Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
407733
September 8, 2003 - 1:34 pm
sp_Permalink sp_Print

Imperial Tim wrote: [quote=hej123]bjud henne på middag.. sedan dyker du aldrig upp o sen ringer du sen och ber henne dra åt H*lvete! eller nåt

Nej Nej... Låt henne bjuda på middag och sen kan hon dra åt H*lvete..

*Torkar tårarna* laugh
Det ÄR roligt att läsa om snubbars syn på kvinnor. :bgrin:

Vajsman
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 929
407812
September 8, 2003 - 3:06 pm
sp_Permalink sp_Print

Ingen anledning å slåss. Sen datorn. Den vill inte alls alltid. Ibland säger den nej. Nej, jag vill inte starta nu. Nej, jag är för dålig så du kan inte spela spel på mig. Stoppa in sladden därbak osv...allt å alla krånglar då å då..=)

Lite fånigt av tjejen å göra så men vad känner hon för dig? Svårt när man inte vet det..

Intel4Ever
Kommer du hit ofta?
Medlem
408120
September 8, 2003 - 8:07 pm
sp_Permalink sp_Print

Har varit på besök hos henne idag i typ 7 timmar 😀

Vi har snackat lite gran och så och hon har påpekat att det är vän hon vill vara inget mer :banghead:

Men det verkar som vi kommer bra överens iaf som vänner så jag fortsätter nog på den biten och skulle hon längre få för sig att hon tycker om mig så blir jag ju bara glad :worshipp:

Men skulle hon blir för jobbig eller att jag skulle må sämmre än va jag gör ni så går jag och :spy: på henne

Ogrebeast
Member
Medlem
Forum Posts: 3771
408134
September 8, 2003 - 8:21 pm
sp_Permalink sp_Print

Intel4Ever wrote: [quote=Ogrebeast]Förstår inte varför alla svarar "Dumpa!" bara rakt av. Man kan ju inte dumpa någon man aldrig haft. För att förstå saken rätt måste man veta:

- Har ni hånglat över huvud taget nån gång?
- Hur ofta hör hon av sig till dig relativt du till henne?
- Visste hon att du var kär i henne? Om ja, fick hon reda på det från dig?
- Pratade hon om andra killar i allmänhet med dig?

1. Nä vi har inte hånglat alls bara kramas.
2.Hon eller jag har ringt varnadra och sen träffats under 3 veckors tid utom igår då men annar varje dag.
3. JA det visste hon alla som var på festen visste tydligen det med fast typ hälften kände jag inte.
4.Nä hon pratar inte om andra killar med mig direkt ringer nån kille så går hon undan och snackar.

Roligt att se ditt svar nu (VÄNTAR) 🙄

Okej. Får nog säga att du är rätt körd hos henne tyvärr. Om en tjej är intresserad av en kille, så "offrar" hon inte tre veckor och umgås med honom för att sedan hångla upp nån annan. Hon kunde ha gjort det för att påminna dig om att det finns konkurrens och att du skulle visa mer intresse för henne och ta första steget. "Populära" tjejer, som du uttryckte det, tar oftast inte initiativet eftersom de är så vana vid att bli uppvaktade. "Får man napp utan att jaga, så varför jaga?" Men eftersom hon, och alla andra, visste att du redan kärat ner dig i henne så verkar inte det vara en rimlig förklaring.

Så varför umgås hon med dig då som en riktigt nära kompis? Finns två möjligheter. Antingen är det helt enkelt så att hon tycker att du är en jättebra kompis helt enkelt, eller så märkte hon att du gillade henne mer än som en kompis och blev smickrad och därför trivs i ditt sällskap. Märkte man ju själv redan under skoltiden då "mindre" populära tjejer blev kära i en, så blev man plötsligt vänligare mot dem för att man blev smickrad. Vilket av dessa alternativ som stämmer är omöjligt att säga, men en sak är sak är säker och det är att hon bryr sig ändå om vad du känner.

Mitt tips till dig är att du lugnar ner ert umgänge och låter det svalna av. Det är viktigt att man möts med känslorna nånstans på mitten. Brukar alltid bli platt fall om någon är långt före med sina känslor och är tokkär i nån, medan den andra bara kanske är måttligt intresserad. Man ska iaf ALDRIG visa att man är tokkär, utan bara visa "intresse". Du måste låta henne komma ifatt. Nu är det bara spela kall, inte motsträvig, utan bara spela cool som om hon är vem som helst av dina kompisar. Alltså starta om på ny kula. Ni måste komma in på rätt väg om ni börjar umgås. Det är så lätt att halka in som "vän", men du måste styra det till "potentiell pojkvän". Hoppas du vet vad det innebär, för det är en konst som inte är av denna värld ibland. Fått alltför många tjejkompisar, när jag hellre velat ha dem som flickvänner bara för att man släppt in dem i ens umgänge för snabbt och för vänligt. Men man blir bättre på tekniken allteftersom, tro mig. wink

Ogrebeast
Member
Medlem
Forum Posts: 3771
408137
September 8, 2003 - 8:24 pm
sp_Permalink sp_Print

Intel4Ever wrote: Vi har snackat lite gran och så och hon har påpekat att det är vän hon vill vara inget mer :banghead:

Oväntat wink

Intel4Ever wrote: Men det verkar som vi kommer bra överens iaf som vänner så jag fortsätter nog på den biten och skulle hon längre få för sig att hon tycker om mig så blir jag ju bara glad :worshipp:

Lyckas du med det utan att må dåligt så skulle jag vilja ha dina nerver. :cy:

Intel4Ever
Kommer du hit ofta?
Medlem
408162
September 8, 2003 - 8:41 pm
sp_Permalink sp_Print

Ogrebeast wrote: [quote=Intel4Ever][quote=Ogrebeast]Förstår inte varför alla svarar "Dumpa!" bara rakt av. Man kan ju inte dumpa någon man aldrig haft. För att förstå saken rätt måste man veta:

- Har ni hånglat över huvud taget nån gång?
- Hur ofta hör hon av sig till dig relativt du till henne?
- Visste hon att du var kär i henne? Om ja, fick hon reda på det från dig?
- Pratade hon om andra killar i allmänhet med dig?

1. Nä vi har inte hånglat alls bara kramas.
2.Hon eller jag har ringt varnadra och sen träffats under 3 veckors tid utom igår då men annar varje dag.
3. JA det visste hon alla som var på festen visste tydligen det med fast typ hälften kände jag inte.
4.Nä hon pratar inte om andra killar med mig direkt ringer nån kille så går hon undan och snackar.

Roligt att se ditt svar nu (VÄNTAR) 🙄

Okej. Får nog säga att du är rätt körd hos henne tyvärr. Om en tjej är intresserad av en kille, så "offrar" hon inte tre veckor och umgås med honom för att sedan hångla upp nån annan. Hon kunde ha gjort det för att påminna dig om att det finns konkurrens och att du skulle visa mer intresse för henne och ta första steget. "Populära" tjejer, som du uttryckte det, tar oftast inte initiativet eftersom de är så vana vid att bli uppvaktade. "Får man napp utan att jaga, så varför jaga?" Men eftersom hon, och alla andra, visste att du redan kärat ner dig i henne så verkar inte det vara en rimlig förklaring.

Så varför umgås hon med dig då som en riktigt nära kompis? Finns två möjligheter. Antingen är det helt enkelt så att hon tycker att du är en jättebra kompis helt enkelt, eller så märkte hon att du gillade henne mer än som en kompis och blev smickrad och därför trivs i ditt sällskap. Märkte man ju själv redan under skoltiden då "mindre" populära tjejer blev kära i en, så blev man plötsligt vänligare mot dem för att man blev smickrad. Vilket av dessa alternativ som stämmer är omöjligt att säga, men en sak är sak är säker och det är att hon bryr sig ändå om vad du känner.

Mitt tips till dig är att du lugnar ner ert umgänge och låter det svalna av. Det är viktigt att man möts med känslorna nånstans på mitten. Brukar alltid bli platt fall om någon är långt före med sina känslor och är tokkär i nån, medan den andra bara kanske är måttligt intresserad. Man ska iaf ALDRIG visa att man är tokkär, utan bara visa "intresse". Du måste låta henne komma ifatt. Nu är det bara spela kall, inte motsträvig, utan bara spela cool som om hon är vem som helst av dina kompisar. Alltså starta om på ny kula. Ni måste komma in på rätt väg om ni börjar umgås. Det är så lätt att halka in som "vän", men du måste styra det till "potentiell pojkvän". Hoppas du vet vad det innebär, för det är en konst som inte är av denna värld ibland. Fått alltför många tjejkompisar, när jag hellre velat ha dem som flickvänner bara för att man släppt in dem i ens umgänge för snabbt och för vänligt. Men man blir bättre på tekniken allteftersom, tro mig. wink

Hmm ja det kan nog funka värt ett försök men jag tar och trappar ner på besökandet hos henne och ringandet så det inte blir tvärtyst från min sida

Metz
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1533
408265
September 9, 2003 - 2:35 am
sp_Permalink sp_Print

Blekingen wrote: Datorn säger aldrig nej i alla fall... 🙄

Icke det är absolut inte sant den säger jäkkligt ofta nej om man har windows 😛

och jag börjar fan undra seriöst om inte tjejer är dumma i huvudet på riktigt..dom måste fan va det......synd att killar inte hade vagina då skulle jag fan blitt GAY 😀 😀

Intel4Ever
Kommer du hit ofta?
Medlem
408270
September 9, 2003 - 3:49 am
sp_Permalink sp_Print

hahahaha hur fan skulle typ alla killar se ut då? dubbelkönade?

Metz
Kommer du hit ofta?
Medlem
408934
September 9, 2003 - 8:25 pm
sp_Permalink sp_Print

Hmm haha näe jag vet inte riktigt men asså.. hmm ehh ja laugh

kanske man skulle göra så att man meka lite med tjejernas huvud(tweaka) typ så att dom gillar killar och kan allt som bara tjejer kan och sen skrev man över deras idiotiska ideer och sen gjorde man dom mer...eehhh (med risk att låta GAY) mer killaktiga om ni förstår vad jag menar 😀 😮

<---- HEHE btw mitt 700:de inlägg (nån som vill säga grattis) 😀 😀

Intel4Ever
Kommer du hit ofta?
Medlem
408971
September 9, 2003 - 9:29 pm
sp_Permalink sp_Print

GRATTIS laugh

Vi träffades idag igen i gänget om man säger så och idag har jag mått jävligt dåligt kan jag tillägga har tänkt på henne hela dagen så jag mår endast piss nu... :spy:

Alla smsen och mailen jag fått av henne påpekar att hon inte vill :tre:

Känner att jag måste BORT från henne ett bra tag nu orkar inte live ett normalt liv att hela tiden gå och tänka på henne och hopppas och tro att det ska bli nått, ska skicka ett sms till henne och berätta att jag inte orkar med henne nu...

Tror detta faktist är det bästa och tänker jag efter så är det fan sant alla rykten att hon bara är ute och HORAR runt hela tiden :wide:

Så fort jag blir ledig från jobbet så ska jag supa skallen av mig så jag inte vet vad jag heter eller gör :banghead:

Metz
Kommer du hit ofta?
Medlem
408981
September 9, 2003 - 9:37 pm
sp_Permalink sp_Print

Thx intel4ever 😀

hmm...kärlek är inte lätt, vet hur det känns att vara totalt nerkärad i nån men inte få henne...lider med dig intel 🙁

Intel4Ever
Kommer du hit ofta?
Medlem
408997
September 9, 2003 - 10:01 pm
sp_Permalink sp_Print

Nä flaskan får bli min nya vän tror jag faktist en helg iallafall

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 73
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL