December 20, 2000
August 8, 2001
September 15, 2001
September 14, 2001
On 2001-09-16 00:40, Daniel aka [NH]Nostra wrote:
Vad tycker era flickvänner, sambos, fruar om att ni tillbringar mycket tid framför datorn?
Ingen fara eftersom flickvännen går före datorn. Allvarligt talat så umgås jag hellre med flickvännen än sitter framför datorn.
May 3, 2001
On 2001-09-16 00:42, Mr. Ping Pong wrote:
Vad tycker era flickvänner, sambos, fruar om att ni tillbringar mycket tid framför datorn?
flickvänner?, sambos?, fruar?
trodde bara att dom exsisterade i tv
det e också vad jag har hört....
July 25, 2001
Chockerande tråd man möts av denna sena Lördag. Någon som småsmuttat på något starkt och börjat känna sig ensam? Eller är det så att någon går igeno en kris eller så? Bara nyfiken. Tjejer hum dem träffar jag iallfall när jag är lite sugen. De tar ju upp viktig fritid annars
September 14, 2001
December 20, 2000
On 2001-09-16 00:42, o^coyote^o wrote:
Ingen fara eftersom flickvännen går före datorn. Allvarligt talat så umgås jag hellre med flickvännen än sitter framför datorn.
Sund kille men beroendet har nog inte kommit till honom än.....:grin:
January 11, 2001
Jag som tjej tycker att tjejer borde bli mer förstående om de har en datagillade pojkvän... Varför ska inte ni killar få sitta vid datorn.. när tjejen får spendera timmar med sina tjejkompisar per telefon, eller på stan.. När ni lägger ut pengar på datorn.. tjejerna lägger ut pengar på smink.. det är samma sak.. Förstår inte tjejen är det bara å byta.. (kanske inte.. men förklara för henne att datorn är ditt intresse)... Jag spenderar timmar vid datorn.. å pratar med diverse killar.. visst blir min sambo svartis ibland.. men jag har lovat att han ska få läsa allt jag skriver.. Det gör han mindre svartsjuk... Tack för ordet...
September 12, 2001
Kapinng...där träffade du onekligen rätt..till sist är det alltid så att man måste acceptera varandras intressen o ta hänsyn till det..har själv som intressen..skidåking"offpist lösnö mm" bergsklättring,fallskärmshoppning ja o liknanden..+ lite datorer då Ta hänsyn till varandra är aldrig fel...
On 2001-09-16 01:15, skiroy wrote:
Kapinng...där träffade du onekligen rätt..till sist är det alltid så att man måste acceptera varandras intressen o ta hänsyn till det..har själv som intressen..skidåking"offpist lösnö mm" bergsklättring,fallskärmshoppning ja o liknanden..+ lite datorer då Ta hänsyn till varandra är aldrig fel...
Nä speciellt inte om det är tjejen som packar fallskärmen.. :hehe:
Nä men ärligt det är helt sant det du säger!
Tekniknörd som gillar att träna.
2 Guest(s)