September 14, 2001
On 2001-09-16 01:08, Anna wrote:
Jag som tjej tycker att tjejer borde bli mer förstående om de har en datagillade pojkvän... Varför ska inte ni killar få sitta vid datorn.. när tjejen får spendera timmar med sina tjejkompisar per telefon, eller på stan.. När ni lägger ut pengar på datorn.. tjejerna lägger ut pengar på smink.. det är samma sak.. Förstår inte tjejen är det bara å byta.. (kanske inte.. men förklara för henne att datorn är ditt intresse)... Jag spenderar timmar vid datorn.. å pratar med diverse killar.. visst blir min sambo svartis ibland.. men jag har lovat att han ska få läsa allt jag skriver.. Det gör han mindre svartsjuk... Tack för ordet...
F-n vilken cool tjej!
Kan du inte få andra tjejer till att visa vad dom skriver, för vi alla blir svartis när ni pratar med diverse killar!
January 3, 2001
Om nu nån blir sur för att ni sitter framför datorn så är det väl bara be personen dra åt He-*!!e, hon / han lär ju inte vara speciellt förstående eller tillåta er leva ett liv....Datorn ses ju av många som nåt ont men framför den gör man i alla fall nåt, hur många sitter inte halvdöda framför TV:n ?
Tycker man om varandra så respekterar man ju varandras intressen och behov och då borde det hela lösa sig själv....Mycket svammel men så kan det bli
August 22, 2001
*suck* men hallå... alltså, man kan ju inte bara ta ställning till det ENA eller ANDRA... det finns ju liksom ganska många aspekter. Här diskuteras ju som om det vore två lag... för eller emot, typ... jag tycker att det är en ganska simpel sak egentligen. Jag menar... ett parförhållande.. där finns väl förhoppningsvis någon slags ömsesidig respekt? man åsidosätter väl inte det käraste man har? visst man har ett intresse (oj oj.. vad jag har tampats för att bevisa att datorn är MITT intresse, killar får ha datorn som fritidsintresse... men tjejer... vi raggar om vi sitter vid datorn) men det säger väl sig självt att ett sunt och friskt kärleksförhållande är mer värt att fightas för? för man har väl alltid planer.... jag går iallafall aldrig in i ett förhållande med inställningen "aja... han kan ju vara bra att ha i två månader"... Nä, sluta fjanta er och få det att låta som om det står mellan mackaroner och spaghetti... det är relationen till en människa som står er nära, ni svamlar om... "vi måste låta varandra sitta vid datorn" <----- den repliken ska inte ens finnas med.... MIN pojkvän ska känna naturligt att jag självklart går före, annars vore det absurt ju, då kan han leta efter nån annan...
June 17, 2001
Jag var redan sån när vi träffades så hon fick ta allt eller inget och det gjorde jag klart för henne redan innan.
Det ska nog funka, vi har inte träffats så mycket än, men jag hoppas på det bästa
Mitt Ex däremot är en antiCS flicka och tycker att min dator borde skrotas :burn:
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 3, 2001
On 2001-09-16 20:02, Phat^Trance wrote:
jag gjorde ju slut med min förra för att hon gnällde över att jag satt för länge framför datorn... nästa brud ja ska ha ska fan va mer inne @ datorer än vad jag e
Det kommer att bli du o handen för resten av ditt liv! LöööööööL
August 8, 2001
On 2001-09-16 01:15, skiroy wrote:
Kapinng...där träffade du onekligen rätt..till sist är det alltid så att man måste acceptera varandras intressen o ta hänsyn till det..har själv som intressen..skidåking"offpist lösnö mm" bergsklättring,fallskärmshoppning ja o liknanden..+ lite datorer då Ta hänsyn till varandra är aldrig fel...
[/quoteRock and roll, en fellow lössnö-dyrkare, fän va nice. Du sitter inte inne på någon fet skidfilm eller så... *host*divx*host...
Själv planerar jag som en apa för att åka så mycket som möjligt nu._________________
ASUS A7M 266
TB 1,33@1,4
512 Mb DDR
IBM 40Gb Deskstar
GeForce 2 PRO 64Mb DDR
Logitech Cordless
LG 995E
SB Live[ Detta Inlägg ändrades av: Wedge den 2001-09-17 09:44 ]
September 12, 2001
On 2001-09-17 09:43, Wedge wrote:
On 2001-09-16 01:15, skiroy wrote:
Kapinng...där träffade du onekligen rätt..till sist är det alltid så att man måste acceptera varandras intressen o ta hänsyn till det..har själv som intressen..skidåking"offpist lösnö mm" bergsklättring,fallskärmshoppning ja o liknanden..+ lite datorer då Ta hänsyn till varandra är aldrig fel...
[/quoteRock and roll, en fellow lössnö-dyrkare, fän va nice. Du sitter inte inne på någon fet skidfilm eller så... *host*divx*host...
Själv planerar jag som en apa för att åka så mycket som möjligt nu.Hmmm...måste kolla..har för mig att det dammar på nån cd eller två...
IBM 40Gb Deskstar
GeForce 2 PRO 64Mb DDR
Logitech Cordless
LG 995E
SB Live[ Detta Inlägg ändrades av: Wedge den 2001-09-17 09:44 ]
1 Guest(s)