December 22, 2001
tja tja.. jag har vart med min tjej nu i ganska exakt ett halvår.. nu kommer den första domedagen strax att inträffa, hennes födelsedag.
den 13 dec , yes, lucia är det. Då måste jag köpt nått bättre änn bara bra om ni förstår.
grejen är att hon inte är en tjej med massa smink o parfym, utan mer jordnära. så nu frågar jag er , vad ska man köpa ?
hade tänkt mig runt 1000 spänn o köpa för .. men OBS! det betyder inte att det måste kosta 1000 kr. Å nej , 100 funkar det med.
tacksam för ofantligt många seriösa svar.
beöver ju inte vara exsakt saker utan kategorier e ju bra det med.
tackar.
June 17, 2001
Men om det är en ordentlig tjej så ska hon ju kunna tacka och ta emot oavsett vad du ger henne... 😛
Snälla, kan du inte prova och sen maila mig om vad hon sa till dig (eller gjorde mot dig) =)
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
March 4, 2002
Saken är ju den att om hon gillar dig riktigt mycket så tror jag att hon blir glad vad du en köper henne. Ni har ju varit ihop ganska länge nu så det verkar ju gå bra. Tänk ut nåt som är personligt för henne, vi här på nh vet ju inte det och har ingen möjlighet att ta reda på det. Jag tror även det var lite fel ställe att ställa en sådan fråga på, här finns ju bara massa datanördar och inga romansmästare?.
Hoppas det hjälpte.
June 28, 2001
hmm. nä det finns det ju inte men jag tänkte bara smikra er lite genom att fråga lite om er romantikkunksap =)
+ gratis e gott (mitt livs motto)
(detta e xander, bara inloggad me ens polare konto)
om ni hjälper mig o hålla denna tråd igång tills lucia så kan jag skriva hur det gick 😀
June 25, 2002
Kanske ska jag som tjej dyka in här och säga vad som kan uppskattas. 🙂
En ny klocka kanske? Finns ju hur många snygga som helst just nu. Smycken uppskattas också. Såg att ngn föreslagit det redan.
Annars kan du ju köpa flera saker. Om du nu vill komma upp i 1000kr. Men oavsett så är det kul med flera presenter. 😀
Ett presentkort på hennes favoritaffär kanske + ngt smycke eller så?
Eller varför inte köpa något mindre och sen bjuda henne på restaurang?! 🙂 Sånt är myyyysigt o uppskattas. 🙂
December 26, 2001
[NH wrote: WIGGER]En prenumeration av Amelia kanske? Missa inte pop-up rutan när du glider in på NH =)
Den perfekta presenten är ju securitas bevakning för 6kr/dagen :p . Blir ju ca 2000kr 8)
Nee seriöst så är det svår att ge råd om man inte känner henne och jag är nog inte den bästa iaf.
July 17, 2002
Bor ni ihop? Är hon bra på att laga mat?
En riktigt bra stekpanna är något som man inte kan fatta hur mycket det underlättar om man inte gillar att laga mat själv.
Annars finns det ju alltid saker man kan hänga på väggarna.
Det där att ge köksprylar kan ju vara känsligt, så du måste känna att det skulle funka.
Riktigt bra knivar är också helt underbart att ha, men man ska ju inte ge knivar i present...
2 Guest(s)