December 22, 2001
Jerry wrote: Stekpanna? Haha...ja...varför inte lite bojor så man kan kedja henne vid spisen också?
vart får man tag i bojorna då ?
pannor vet jag att dom har på OK Q8..
rätt otroligt, idagsläget är det stort sett omöjligt att låna en skiftnyckel på en större mack.
Men 54 pallar skitpapper eller cd-r skivor har dom i överflöd.
jag var nere på gör-det-själv-macken häromdan och ville låna en vanlig borrmaskin, men ack . inga el-verktyg i "verkstan"
låter inte det patetiskt/ ironisikt ?
Fyll på med förslag nu
November 16, 2002
😮 Du sa att du "lagade bilar inte midagar" så varför inte köpa en gammal häck och laga den åt henne lr bygg en bil åt henne fast det går nog i o försig på något mer än tusen spänn....................annars e nog en romantisk middag lr nått liknande ganska bra idé och håller med om att blommor alltid går hem!!! GL & HF =)
December 22, 2001
Metz wrote: 😮 Du sa att du "lagade bilar inte midagar" så varför inte köpa en gammal häck och laga den åt henne lr bygg en bil åt henne fast det går nog i o försig på något mer än tusen spänn....................annars e nog en romantisk middag lr nått liknande ganska bra idé och håller med om att blommor alltid går hem!!! GL & HF =)
jag har ju lagat hennes gamla bil nåra ggr, tröttande på det och lånade ut min bil till henne. så nått me bil behövs ju inte..
September 14, 2001
March 20, 2002
Spa = avancerad realx avdelning, massage, gyttjebad, gurkor för ögonen mm.
Men behöver hon verkligen en ny jacka tror jag detta kommer uppskattas dels för tanken och sedan för presenten som sig.
Gav själv bort en sjysst vinterjacka härom året. Detta uppskattades väldigt.
En klocka som du var inne på borde funkar oxå, ta nu för allt smör i Småland inte en sån du skulle gilla med massor av finesser och annat junk på, köpte en Tissot åt min prinsessa i födelsedags present, sportig samtidigt som den är lite elegant. Hon uppskattade denna gåva mycket.
Lycka till med vad du än väljer.
1 Guest(s)