June 20, 2002
BubbleAng3L wrote: [quote=Gueno][quote=BubbleAng3L]som sagt så lär du aldrig få se det än! men fråga min pojkvän.. han kan intyga att jag är tjej!.. looovar.. 🙂
hon finns här på NH.. men ja säger inte vem!
En shemale? :cy:
Okej då jag tror att du är tjej.
oj.. ja skrev fel.. förlåt.. det är en han som är min pojke.. ja lovar!.
berätta, berätta, berätta... :heart:
August 20, 2001
boogey wrote: [quote=BubbleAng3L][quote=Gueno][quote=BubbleAng3L]som sagt så lär du aldrig få se det än! men fråga min pojkvän.. han kan intyga att jag är tjej!.. looovar.. 🙂
Va nyfikna ni e... 😉
Och Ogre... Jag vet nog vad du och öwall brukar hitta på på fredagkvällarna 😛
June 20, 2002
DiDi wrote: [quote=boogey][quote=BubbleAng3L][quote=Gueno][quote=BubbleAng3L]som sagt så lär du aldrig få se det än! men fråga min pojkvän.. han kan intyga att jag är tjej!.. looovar.. 🙂
Va nyfikna ni e... 😉
Och Ogre... Jag vet nog vad du och öwall brukar hitta på på fredagkvällarna 😛
vet du nåt som inte jag vet...???
e det du..???
DiDi :heart: bubblan
June 20, 2002
BubbleAng3L wrote: men vad har ni pojkar fått för er nu då?
jag o didi? stämmer inte.. inte heller ja o gueno..
men ja kan ge er en ledtråd.. min pojkes smeknamn börjar på D... 🙂 ( det är dock inte Didi)
få se va ni sjuka pojkar får för ideer nu..
Don Juan De Marco?
UndaC?
nån av alla Daniel?
denstore?
måste ju ge lite ledtrådar förressten... är det någon som är aktiv här så att det finns en möjlighet till att känna igen honom...???
January 23, 2002
BubbleAng3L wrote: men vad har ni pojkar fått för er nu då?
men ja kan ge er en ledtråd.. min pojkes smeknamn börjar på D... 🙂 ( det är dock inte Didi)
Jag måste erkänna en sak, mitt egentliga smeknamn på internet är D-Steel. Blev bara så att jag inte tog det här, så nu kan nu sluta spekulera å lämna mig å Angel ifred.
Vad ska vi hyra för film ikväll Angel?
October 26, 2003
Steel wrote: [quote=BubbleAng3L]men vad har ni pojkar fått för er nu då?
Jag måste erkänna en sak, mitt egentliga smeknamn på internet är D-Steel. Blev bara så att jag inte tog det här, så nu kan nu sluta spekulera å lämna mig å Angel ifred.
sorry.. de va längesen Ogre listade ut att det är darkStorms.. som e min pojke.. du kanske itne har läst tråden om den mystiske pojken? .. 🙂
January 23, 2002
BubbleAng3L wrote: [quote=Steel][quote=BubbleAng3L]men vad har ni pojkar fått för er nu då?
sorry.. de va längesen Ogre listade ut att det är darkStorms.. som e min pojke.. du kanske itne har läst tråden om den mystiske pojken? .. 🙂
hmm, jo, upptäckte den nu.
Oh vad roligt mitt inlägg blev helt plötsligt
March 10, 2002
MrWeizel wrote: [quote=boogey] denstore?
WTF!!
aldrig kan ni lämna mina privatsaker i fred... :arg:
:bgrin:
back to topic: här har väl varit några tjejer till, men dom har blivit inaktiva verkar det som.. därav den barnsliga stämningen på forumet 😀
Så du menar att tjejer inte är barnsliga?
Jag tror de blivit bortskrämda av alla desperata killar här. 😀
June 20, 2002
Dehman wrote: [quote=MrWeizel][quote=boogey] denstore?
WTF!!
back to topic: här har väl varit några tjejer till, men dom har blivit inaktiva verkar det som.. därav den barnsliga stämningen på forumet 😀
hmmm... har du suttit uppe hela natten?
October 26, 2003
Dehman wrote: [quote=MrWeizel][quote=boogey] denstore?
WTF!!
jag är barnslig.. varför växa upp när man kan vara barn? .. (nu är de nog bara 20 dagar tills ja fyller 19).. 😉
June 20, 2002
DiDi wrote: Man ska aldrig riktigt växa upp... Tänk så tråkigt man hade haft om man hade sprungit runt och varit "vuxen" hela tiden
sant... jag ska gå under med barnasinnet i behåll...
kosta vad det kosta vill...
Stackars mitt barn...
Han/hon kommer få mängder av TV-spel, bilbanor, leksaks-bilar, police force-gubbar och leksaksvapen men de kommer aldrig vara lediga så att han kan leka med de...
de lägger jag och polarna beslag på... 😀
August 20, 2001
boogey wrote: [quote=DiDi]Man ska aldrig riktigt växa upp... Tänk så tråkigt man hade haft om man hade sprungit runt och varit "vuxen" hela tiden
sant... jag ska gå under med barnasinnet i behåll...
kosta vad det kosta vill...
Stackars mitt barn...
Han/hon kommer få mängder av TV-spel, bilbanor, leksaks-bilar, police force-gubbar och leksaksvapen men de kommer aldrig vara lediga så att han kan leka med de...
de lägger jag och polarna beslag på... 😀
Har en farbror som är så... Köper datorspel och lego till ungarna... Sedan sitter han själv och spelar/bygger 😉
1 Guest(s)