June 20, 2002
DiDi wrote: [quote=boogey][quote=DiDi]Man ska aldrig riktigt växa upp... Tänk så tråkigt man hade haft om man hade sprungit runt och varit "vuxen" hela tiden
sant... jag ska gå under med barnasinnet i behåll...
kosta vad det kosta vill...
Stackars mitt barn...
Han/hon kommer få mängder av TV-spel, bilbanor, leksaks-bilar, police force-gubbar och leksaksvapen men de kommer aldrig vara lediga så att han kan leka med de...
de lägger jag och polarna beslag på... 😀
Har en farbror som är så... Köper datorspel och lego till ungarna... Sedan sitter han själv och spelar/bygger 😉
Har en gammal barndomsvän som hade en sån far...
Han och hans bror fick ett N64 i julklapp när de kom... sedan fick vi vänta ut deras fars och arbetspolares jullov innan vi fick tillgång till det... 🙂
Vi köpte förresten ett Police Force-set till en polare på hans 18-årsdag...
det var precis vad han hade önskat sig... 8)
August 20, 2001
boogey wrote: [quote=DiDi][quote=boogey][quote=DiDi]Man ska aldrig riktigt växa upp... Tänk så tråkigt man hade haft om man hade sprungit runt och varit "vuxen" hela tiden
Stackars mitt barn...
Han/hon kommer få mängder av TV-spel, bilbanor, leksaks-bilar, police force-gubbar och leksaksvapen men de kommer aldrig vara lediga så att han kan leka med de...
Har en farbror som är så... Köper datorspel och lego till ungarna... Sedan sitter han själv och spelar/bygger 😉
Han och hans bror fick ett N64 i julklapp när de kom... sedan fick vi vänta ut deras fars och arbetspolares jullov innan vi fick tillgång till det... 🙂
Säg inget men jag vill ha det nya Star Wars legot som kommer (Imperial Star Destroyer)
Största byggsatsen någonsin!
June 20, 2002
DiDi wrote: [quote=boogey][quote=DiDi][quote=boogey][quote=DiDi]Man ska aldrig riktigt växa upp... Tänk så tråkigt man hade haft om man hade sprungit runt och varit "vuxen" hela tiden
Stackars mitt barn...
Säg inget men jag vill ha det nya Star Wars legot som kommer (Imperial Star Destroyer)
Största byggsatsen någonsin!
Alla NH-are får börja skramla... 🙂
Man kankske skulle plocka fram lego-borgen ur vindsförrådet... 🙄
March 10, 2002
boogey wrote: [quote=Dehman][quote=MrWeizel][quote=boogey] denstore?
WTF!!
aldrig kan ni lämna mina privatsaker i fred... :arg:
:bgrin:
back to topic: här har väl varit några tjejer till, men dom har blivit inaktiva verkar det som.. därav den barnsliga stämningen på forumet 😀
Så du menar att tjejer inte är barnsliga?
Jag tror de blivit bortskrämda av alla desperata killar här. 😀
hmmm... har du suttit uppe hela natten?
Nej? Varför det?
March 10, 2002
DiDi wrote: [quote=boogey]Alla NH-are får börja skramla... 🙂
Man kankske skulle plocka fram lego-borgen ur vindsförrådet... 🙄
JA! Blir jag glad i jul 😉
Mitt lego är tyvärr utlånat till kusiner 😉
Men jag har en del Technic grejor liggande...
Intresserad av lego?
http://shop.lego.com/product.asp?p=10030&t=3&d=5&c=F8D28F4E%2D03A7%2D4712%2DBB2A%2DFADB9116A28F Polaren ska sälja. 😀
June 17, 2001
Catstyle wrote: Och bubblan är min!
Perfekt gueno, honfördelningen är nu uppdelad mellan de två dominanta hanar som vi ju utgör.
Synd att ni lever som på stenåldern då man bara "tar tag" i en brud istället som alla vi andra som låter dom komma till oss...
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
January 28, 2003
Alex aka NH|WiggeR wrote: [quote=Catstyle]Och bubblan är min!
Perfekt gueno, honfördelningen är nu uppdelad mellan de två dominanta hanar som vi ju utgör.
Synd att ni lever som på stenåldern då man bara "tar tag" i en brud istället som alla vi andra som låter dom komma till oss...
dang, helt plötsligt förstår jag varför du är Admin och vi andra bara vanliga fotsoldater 😀
(tänkte först säga ngt om "det är därför du varit singel så länge" men kom sedan på vem som var Admin och vem som redan har en varning 🙄 )
March 10, 2002
Alex aka NH|WiggeR wrote: [quote=Catstyle]Och bubblan är min!
Jo, men nu är Catstyle inte Skåning. 😉
February 12, 2002
Ranta wrote: [quote=Gueno][quote=Ranta]HAHA det tror jag inte på, eller menar du nån bil nu eller? :cy:
Sen när har bilar bröst, fin häck och ett vackert leende?
Förvånar mig inte ett dugg om du tycker det 8)
Nå vem är den lycklige då? Fram med bevis....pics plz!
Håller med. Nu vill vi ha bevis! Speciellt de där med bröst och fin häck. Leendet kan vi skippa tills jag har bredband...
4 Guest(s)