November 15, 2001
September 2, 2001
Snus är såååååå jädrans gott!!! MEN, jag vill andå sluta... dels för att tänderna inte är direkt supervita pga det, och för att jag inte vill att min flickvän ska ha en snusande pojkvän... men det är så jädrans svårt att sluta.. speciellt om man snusat halva sitt liv nästan....
Men tjejer som snusar, det får som göra om dom vill, precis som oss killar, men särskilt snyggt är det inte... inte på oss av det manliga könet heller
June 15, 2001
On 2001-11-22 16:51, Affix wrote:
Det är otroligt fel att någon överhuvudtaget stoppar in något svart kladd i munnen bara för att göra sig själva sjuka.
Fattar inte hur folk kan gå och bli så låga att de börjar snusa (eller röka för den delen) 😕
Men nu får du väl ge dig med dina straight Edge påhopp..
Exakt likadant i akohol tråden.
Har du någonsin varit beroende eller ens smakat på en droppe alkohol?
June 15, 2001
On 2001-11-22 16:48, TiNo wrote:
ja det tycker jag blää e ju as äkligt med snus och siggareter:spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy:
Vad är siggareter? Lär dig stava tack.
June 28, 2001
March 1, 2001
On 2001-11-22 17:10, gorka wrote:
Det är otroligt fel att någon överhuvudtaget stoppar in något svart kladd i munnen bara för att göra sig själva sjuka.
Fattar inte hur folk kan gå och bli så låga att de börjar snusa (eller röka för den delen) 😕Men nu får du väl ge dig med dina straight Edge påhopp..
Vad var det som var påhopp här då?
Jag snusar inte men även om jag gjorde
så ser jag ingen anledning att ta illa upp av hans åsikt.
Jag tycker snus suger därför att det luktar skit (som även cigg gör) och inte gör kroppen någon nytta.
visse
September 2, 2001
On 2001-11-22 17:31, Illern wrote:
Jaha, min rums kompis snusar... Vet ni hur det stinker gammal prilla från sopkorgen?
Jaja, en polare brukade alltid säga: "Be cool, take a snus!" Men då retade alla honom och sa att han inte var cool för att han snusa. Hah! Näe bort med snuset!
Vaddå? bort med snuset? inte stör det väl dig på något vis? skulle snuset tas bort så är det cirka en miljon av oss svenskar som skulle må riktigt illa.... eller har jag fel om jag har för mig att det är ännu fler än en miljon svenskar som snusar, har för mig jag läst en väldigt hög siffra!
September 7, 2001
September 2, 2001
On 2001-11-22 19:08, TheGeorgeEscape wrote:
En kompis till mig som slutade snusa fick vara hemma från jobbet i en vecka. Han spydde konstant. Envis som få.Varför göra skillnad på tjejer och killar? Det är lika äckligt vem som än stoppar in det under läppen.
Ja, exakt, eller lika snyggt om man tycker så!
June 28, 2001
June 14, 2001
On 2001-11-22 17:10, gorka wrote:
Fattar inte hur folk kan gå och bli så låga att de börjar snusa (eller röka för den delen) 😕Men nu får du väl ge dig med dina straight Edge påhopp..
Jag dricker alkohol ibland kanske nåt glas. Jag har aldrig varit beroende av något och det skulle aldrig falla mig in att bli. Jag har aldrig ens smakat på snus....duh
påhopp?..äh, lägg ned, jag orkar inte.
[ Detta Inlägg ändrades av: Affix den 2001-11-22 21:25 ]
3 Guest(s)