June 17, 2001
On 2001-11-22 21:43, skiroy wrote:
Fullständigt omöjligt att missa Wiggers budskap ..fast det är klart.. herr wigger undgår ingen att missa..
Då har jag lyckats då?
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 28, 2001
November 21, 2001
hmm sett värre .. men möe bättre me 😀 😀
Så här bra mår man efter 4 dagars konstant supande !!!
Kunde vart värre ..
[ Detta Inlägg ändrades av: Iceman den 2001-11-23 18:11 ]
May 11, 2005
snus e gott. speciellt lös snus, jag snusar själv portion men ibland händer det att jag tar en lös, lös är för jubbit att ha på lektion. jag tycker att det ser dumt ut när någon snusar men det är bättre att killar snusar än att tjejer gör det för det ser sjukt ut när en tjej har en 2m lång överläpp *rysningar*
July 21, 2001
On 2001-11-22 17:02, kottetrance wrote:
Jo min morsa är 53 bast och hon snusar för glatta livet ..
General lös då..
Men vafan, klart att tjejer ska få snusa om det vill . MEN Om det ska snusas så ska det snunsas lös-snus..
du måste vara vänsteranhängare för jag har aldrig mistyskt mer med någon som dig just nu
tjejer skall inte få snusa, borde finnas nån lag mot det sen OM de nu skall snusa så måste de ju snusa portion och inte lös. då slipper de ju iaf att ha svarta ränder under naglarna..
snus = usch
att en brud röker är ju inget + precis, men vem röker inte på fest? har aldrig sett nån på krogen (av de jag sett ett par gånger) som inte röker iaf EN cigg..
May 11, 2005
On 2001-11-23 14:27, Slampa wrote:
On 2001-11-22 17:02, kottetrance wrote:
Jo min morsa är 53 bast och hon snusar för glatta livet ..
General lös då..
Men vafan, klart att tjejer ska få snusa om det vill . MEN Om det ska snusas så ska det snunsas lös-snus..du måste vara vänsteranhängare för jag har aldrig mistyskt mer med någon som dig just nu
tjejer skall inte få snusa, borde finnas nån lag mot det sen OM de nu skall snusa så måste de ju snusa portion och inte lös. då slipper de ju iaf att ha svarta ränder under naglarna..
snus = usch
att en brud röker är ju inget + precis, men vem röker inte på fest? har aldrig sett nån på krogen (av de jag sett ett par gånger) som inte röker iaf EN cigg..
jag tycker verkligen att där borde va lag på det tjejer + snus = grose
July 21, 2001
On 2001-11-23 05:09, BrAtT wrote:
hmm sett värre .. men möe bättre me 😀 😀
nu önskar jag att detta forum hade en frizon där man kunde personangreppa dig..
du har supit i 4 dagar och sen dagen efter tagit en bild på din avföring, framkallat, scannat in den för att till sist lägga upp den på internet i ett respekterat forum? hur dum och äcklig får man bli?
June 13, 2001
FAN vad ni är mogna och riktiga då...
Så bara för att min morsa tycker att hon skulle sluta röka och övergick till att snusa så ska jag vara vänstervriden??...
Jämrans fjortisfasoner LÅT MÄNNISKORNA SNUSA OM DOM VILL!!!!
Fan att det alltid ska vara fjortis-demonstranter över allt..
August 21, 2001
Låt oss som snusar snusa ifred..Låt oss som dricker alkohol få göra det.. och till sist.. låt oss som äter kött få äta det ifred..
Ha en fortsatt bra dag.
[ Detta Inlägg ändrades av: Garfzez den 2001-11-23 17:54 ]
[ Detta Inlägg ändrades av: Garfzez den 2001-11-23 17:54 ]
July 21, 2001
On 2001-11-23 17:29, kottetrance wrote:
FAN vad ni är mogna och riktiga då...
Så bara för att min morsa tycker att hon skulle sluta röka och övergick till att snusa så ska jag vara vänstervriden??...
Jämrans fjortisfasoner LÅT MÄNNISKORNA SNUSA OM DOM VILL!!!!
Fan att det alltid ska vara fjortis-demonstranter över allt..
men lilla du, det var väl ändå inte vad jag skrev?
sen skrev jag bara vad jag tycker. om du säger nåt här och inte tål och kan acceptera det som andra tycker så gör inte punkt 1!
sen ser du ett par bakom endel saker i mitt inlägg.. du tror väl inte på fullt allvar att jag t.ex vill att det skall vara lag på vilka som får snusa eller inte? eller ännu bättre!! lyssna noga nu.. jag menar alltså att alla som har en mamma som snusar är vänstervridna?
nä, ta inlägg med en nypa salt, eller i ditt fall två, speciellt de med efter sig.
3 Guest(s)