August 23, 2001
Vad skulle ni säga & reagera om ni fick sånt här brev?
The Sun Is Shining Like Your Eyes
The Sun Is Shining Like You
The Stars Are Shining Like Your Eyes
The Stars Are Shining Like You
Summertime Is Nice Like Your Eyes
Summertime Is Nice Like You
I Can Never Find Eyes Like Yours Again
I Can Never Find One Like You Again
--------------------------------------
I Can See The Sun
And I Can Feel The rain
I Can Hear The Wind Call Your Name
But there's one thing I can't do
I can't ever get enough of You
Now I know that in the past I've been much too keen
But Your eyes are the kindest that I've ever seen
I guess there are some things you just know
There's a voice inside telling me to hold on
My Love For You Is Insatiable
Edit: Gjorde Feta Bokstäver
Abit KX7-333| Athlon XP 1900+ | 512MB DDR| Point of View Geforce3 Ti200 | Seagate 17gb | Seagate Barracuda 4 60+80+80gb = 220gb |Creative Audigy | Sony CRX160E | Samsung 612B 10x DVD | NEC Diskettenhet| Compaq MV740 Skärm | Aopen HQ08 Chassi
[ Detta Inlägg ändrades av: (-::grove^hand::-) den 2002-07-11 17:44 ]
February 10, 2001
Hum jo det stämmer rätt bra.
Brudar faller lätt för sådan smörja kvittar hur dåligt det är bara det e en massa komplimanger typ.
Hum jag undrar med om du har skrivit det själv.
För övrigt börjar det kännas lite väl lunar nu.
[ Detta Inlägg ändrades av: paddda den 2002-07-11 11:21 ]
August 23, 2001
On 2002-07-11 16:13, Alectrona wrote:
On 2002-07-11 15:00, ex-con wrote:
brudar ska va nöjda me att dom får städa , diska , tvätta , laga mat och andra hushålliga sysslor
ska inte skämma bort dom me sånt trams.....Då ska du vara jäkligt glad om du har en tjej som gör allt de där åt dig!!!
En tjej har man ju inte bara för att det e kul.En Tjej ska man ha om man älskar hon.
Ang. Diskning och sånt...kan man ju båda hjälpa till så att inte bara en får göra skit görat.
Jag kanske verkar gammal men jag e bara 15
Abit KX7-333| Athlon XP 1900+ | 512MB DDR| Point of View Geforce3 Ti200 | Seagate 17gb | Seagate Barracuda 4 60+80+80gb = 220gb |Creative Audigy | Sony CRX160E | Samsung 612B 10x DVD | NEC Diskettenhet| Compaq MV740 Skärm | Aopen HQ08 Chassi
[ Detta Inlägg ändrades av: (-::grove^hand::-) den 2002-07-11 16:19 ]
April 20, 2002
Man ska ALLTID dela på sysslorna!
Kvinnor är det bästa på jorden & vi killar måste lära oss att uppskatta vårt motsatta kön!
Tänk bara om man inte hade kärlek...vad vore livet då?
Tänk på det grabbar!
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
August 23, 2001
Nu har jag skrivit 2 dikter till.Kanske inte lika bra.Men dom finns iaf.
March 17, 2002
June 17, 2001
Zennan e ju en riktig romantiker har jag hört... Ett citat ur Zennans liv
Låt oss kalla Zennans flickvän för Sofia och Zennan för Sven-Göran
"Sofia sitter i rummet brevid på sängen i bara string och kallar:
- Sven-Göran, kan du inte komma in och ge mig lite löv (love på skånska)?
Sven-Göran som håller på att mjuka upp sin ny uppklockade dator med lite Q3.
-Sorry Älskling, men det är lite körigt med NH just idag. Jonas och jag kollar på lite script lösningar till mycket avancerade reklambanners så vi får ta det imorgon."
Den därpå:
"-Sven-Göran, jag behöver dig stenhårt idag
Sven-Göran tänker: Q3 Eller Sofia, Q3 eller Sofia... Efter en stund svara han lite irriterat:
-Fan älskling, det har hänt något, NH ligger nere så jag och Jonas får kollar på vad det är som är fel. Vi kan ju förlora miljoner med läsare för varje minut som vi ligger nere såhär.
Sven-Göran återgår till Q3 och ler lite nöjd över sin kompressor klockade burk!"
Detta är Love i Halmstads förort hos NH Sven-Göran och hans Sofia
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
May 22, 2001
hmm ja vem skriver inte dikter,,
kika på min hemsida om ni inte tror på mig,,,
December 19, 2000
On 2002-07-11 22:09, [NH] WIGGER wrote:
Zennan e ju en riktig romantiker har jag hört... Ett citat ur Zennans livLåt oss kalla Zennans flickvän för Sofia och Zennan för Sven-Göran
"Sofia sitter i rummet brevid på sängen i bara string och kallar:
- Sven-Göran, kan du inte komma in och ge mig lite löv (love på skånska)?
Sven-Göran som håller på att mjuka upp sin ny uppklockade dator med lite Q3.
-Sorry Älskling, men det är lite körigt med NH just idag. Jonas och jag kollar på lite script lösningar till mycket avancerade reklambanners så vi får ta det imorgon."Den därpå:
"-Sven-Göran, jag behöver dig stenhårt idag
Sven-Göran tänker: Q3 Eller Sofia, Q3 eller Sofia... Efter en stund svara han lite irriterat:
-Fan älskling, det har hänt något, NH ligger nere så jag och Jonas får kollar på vad det är som är fel. Vi kan ju förlora miljoner med läsare för varje minut som vi ligger nere såhär.
Sven-Göran återgår till Q3 och ler lite nöjd över sin kompressor klockade burk!"Detta är Love i Halmstads förort hos NH Sven-Göran och hans Sofia
Du vet väl att LOVE står för Liquid Overclocked and Vcore Enhanced.
Eller har jag missat nåt?
😀
Det där med skumpan som Skiroy nämnde, hon fyllde ju 25 så nåt romantiskt fick man ju hitta på istället för " öhhh... grattis... kommer strax.. ska bara kolla lite email och greja lite.."
😀
Funderar på att ge henne denna kärleksdikt när det är dags för frieri:
"Du är min bootdisk vid hårddiskkraschen, min vattenkylning i sommarvärmen,
mitt bios vid flashen
och mina drivisar till skärmen"
gift dig med mig så ska du få en datagrej, säg inte nej du är ju min tjej"
hm... kanske behövs filas på?
😀 😀
[ Detta Inlägg ändrades av: Henrik aka [NH]ZeNNaN den 2002-07-12 05:43 ]
December 19, 2000
On 2002-07-12 11:14, [NH] WIGGER wrote:
Du är min bootdisk vid... Pappa Z du borde ta en semester, en riktigt lååång semester
mm jag har starkt börjat fundera på det..
så att man kommer iväg och gör nåt annat. Tänkte passa på när man är ledig att gå en data grundkurs på komvux eller nåt
😀
June 17, 2001
Jo, en kurs i Word hade inte heller varit fel...
Det finns ju så sörens mycket typsnitt i Word så det lär ju ta en hel Termin innan man ens är klar med dom.
Typsnitten är ju viktiga om man ska skriva en fin dikt och skriva ut den. (Efter en omfattande utskrivarkurs)
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
3 Guest(s)