August 23, 2001
Hehe, fin semester.Skrev ny dikt idag igen:
Your Eyes is Like Crystals
Crystals That Shine in the Night
You Are a Living Proof that the Sun is Living on the Earth
Cause’ You Are The Sun In My Life
I wrote Your name on a stone
but the weather took it
I wrote Your name in the sand
but the water took it
I wrote Your name on a paper
but the fire took it
I wrote Your name in my heart
and it will always be there.
Where ever You are
What ever You do
You must remember
I'll always love You
Love isn't easy
Love isn't fare
I love You, but You Don’t Love Me
But I Hope That We Can Be Together Some Day
I’ll Love You for All What I'am
I will never be together with another
When You Are on the Earth
I will Always Be Free So You Can Love Me
When you want to
September 12, 2001
Jadu pappa Z...den "kärleksdikten" var ju något extra eller inte
Skulle själv aldrig våga mig på att dra till med en sådan dikt till kvinnan, risken är överhängande stor att det blir en stekpanna i "hårdisken"
Vilken fin "socialrealism" wigger beskrev, nu vet man hur det går till i dessa trakter
April 25, 2002
brudar ska va nöjda me att dom får städa , diska , tvätta , laga mat och andra hushålliga sysslor
ska inte skämma bort dom me sånt trams.....
AHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA ska vara nöjda me att få diska HAHAAHAHAHAHAHHA
håller så j**la mycket med 😀 LOL
det som du skrev ska jag spara
August 23, 2001
On 2002-07-12 22:28, Skruven wrote:
On 2002-07-12 22:08, (-::grove^hand::-) wrote:
hmm, har jag börjat förvandlat NH's forum till ett Kärleks pardis lr nått?Känns typ så
En aning ja... 😀
Men det är väl vad som behövs här...[ Detta Inlägg ändrades av: Skruven den 2002-07-12 22:29 ]
hehe
December 19, 2000
On 2002-07-12 18:16, skiroy wrote:
Jadu pappa Z...den "kärleksdikten" var ju något extra eller inteSkulle själv aldrig våga mig på att dra till med en sådan dikt till kvinnan, risken är överhängande stor att det blir en stekpanna i "hårdisken"
Vilken fin "socialrealism" wigger beskrev, nu vet man hur det går till i dessa trakter
jo, wiggahs skarpsynta socialrealistiska analyser skojar man inte bort 😀
tips mot stekpannan, parera med näsbenet, funkar finfint..
[ Detta Inlägg ändrades av: Henrik aka [NH]ZeNNaN den 2002-07-12 23:51 ]
August 23, 2001
Om ni nu skulle välja mellan den första eller den sista dikten...Vilken skulle ni vilja fått?
Abit KX7-333| Athlon XP 1900+ | 512MB DDR| Point of View Geforce3 Ti200 | Seagate 17gb | Seagate Barracuda 4 60+80+80gb = 220gb |Creative Audigy | Sony CRX160E | Samsung 612B 10x DVD | NEC Diskettenhet| Compaq MV740 Skärm | Aopen HQ08 Chassi
[ Detta Inlägg ändrades av: (-::grove^hand::-) den 2002-07-13 09:39 ]
September 15, 2001
September 12, 2001
Aha...
Vad finns det för bättre saker att göra...du är ju tydligen experten här så berätta nu
jag vet inte hur många tjejer jag känner som har suttit och skrivit dikter men det är väldigt vanligt...finner ingen anledning att klanka på hans "kräkleksdikter" Det är ju upp till var och en.
August 23, 2001
On 2002-07-13 20:57, skiroy wrote:
Aha...Vad finns det för bättre saker att göra...du är ju tydligen experten här så berätta nu
jag vet inte hur många tjejer jag känner som har suttit och skrivit dikter men det är väldigt vanligt...finner ingen anledning att klanka på hans "kräkleksdikter" Det är ju upp till var och en.
Precis..Håller med
Abit KX7-333| Athlon XP 1900+ | 512MB DDR| Point of View Geforce3 Ti200 | Seagate 17gb | Seagate Barracuda 4 60+80+80gb = 220gb |Creative Audigy | Sony CRX160E | Samsung 612B 10x DVD | NEC Diskettenhet| Compaq MV740 Skärm | Aopen HQ08 Chassi
[ Detta Inlägg ändrades av: (-::grove^hand::-) den 2002-07-13 21:01 ]
August 23, 2001
On 2002-07-13 20:28, Frolic wrote:
Är du kär eller nåt??Om man lägger sig så *host*jävla*host* lågt så att man skriver kräkleksdikter, ja *rycker på axlarna*.. Då tycker jag nästan lite synd om denna stackars pojke...
Det finns bättre saker att göra än att skriva kräkleksdikter.
Varför kallar du mina dikter för kräkleksdikter?
aha, nu vet jag...du kan inte sånt här själv...Lite avis.
September 15, 2001
On 2002-07-13 20:59, (-::grove^hand::-) wrote:
Aha...Vad finns det för bättre saker att göra...du är ju tydligen experten här så berätta nu
Precis..Håller med
Abit KX7-333| Athlon XP 1900+ | 512MB DDR| Point of View Geforce3 Ti200 | Seagate 17gb | Seagate Barracuda 4 60+80+80gb = 220gb |Creative Audigy | Sony CRX160E | Samsung 612B 10x DVD | NEC Diskettenhet| Compaq MV740 Skärm | Aopen HQ08 Chassi[ Detta Inlägg ändrades av: (-::grove^hand::-) den 2002-07-13 21:01 ]
Vill du bli en stor poet som spelar upp dina pengar och super dig till döds? *syftar på den store Bellman*
Jaja, bjud en tjej på middag. Hemlagat, gott. Kan du inte laga mat så försök inte ens, bjud ut henne på stans finaste restaurang.
Blommor brukar fungera, men personligen tycker jag inte att sånt "sucking up" borde accepteras. De flesta män köper blommor till sina flickvänner/fruar/eller vad det nu är pga skuldkänslor. Dessa skuldkänslor kan ha att göra med otrohet, med att man kom försent till en träff med svärföräldrarna eller att ha glömt bröllopsdagen.
En kille ska accepteras som han är, inte som den han vill se ut att vara, med en massa blommor och en massa dikter, lite klipp får några mindre kända lovesongs. Anklagar inte dig (-::grove^hand::-) men de flesta killar tror inte att man känner igen en lovesong från åttiotalet.
Vill inte tjejen ha killen, som han är, ge upp. Fast det där med "att det finns någon för alla" det kanske inte stämmer..
Det löser sig så småningom, sa han som sket i vasken..
September 12, 2001
Där sa du minsann ett par rätta ord
"Vill inte tjejen ha killen, som han är, ge upp. Fast det där med "att det finns någon för alla" det kanske inte stämmer.."
Det stämmer att det inte finns någon för alla vilket alltför många "blåögda" människor vägrar att inse.
[ Detta Inlägg ändrades av: skiroy den 2002-07-13 21:59 ]
August 23, 2001
On 2002-07-13 21:08, Frolic wrote:
On 2002-07-13 20:59, (-::grove^hand::-) wrote:
Precis..Håller med
Abit KX7-333| Athlon XP 1900+ | 512MB DDR| Point of View Geforce3 Ti200 | Seagate 17gb | Seagate Barracuda 4 60+80+80gb = 220gb |Creative Audigy | Sony CRX160E | Samsung 612B 10x DVD | NEC Diskettenhet| Compaq MV740 Skärm | Aopen HQ08 Chassi[ Detta Inlägg ändrades av: (-::grove^hand::-) den 2002-07-13 21:01 ]
Vill du bli en stor poet som spelar upp dina pengar och super dig till döds? *syftar på den store Bellman*
Jaja, bjud en tjej på middag. Hemlagat, gott. Kan du inte laga mat så försök inte ens, bjud ut henne på stans finaste restaurang.
Blommor brukar fungera, men personligen tycker jag inte att sånt "sucking up" borde accepteras. De flesta män köper blommor till sina flickvänner/fruar/eller vad det nu är pga skuldkänslor. Dessa skuldkänslor kan ha att göra med otrohet, med att man kom försent till en träff med svärföräldrarna eller att ha glömt bröllopsdagen.
En kille ska accepteras som han är, inte som den han vill se ut att vara, med en massa blommor och en massa dikter, lite klipp får några mindre kända lovesongs. Anklagar inte dig (-::grove^hand::-) men de flesta killar tror inte att man känner igen en lovesong från åttiotalet.
Vill inte tjejen ha killen, som han är, ge upp. Fast det där med "att det finns någon för alla" det kanske inte stämmer..
Det löser sig så småningom, sa han som sket i vasken..
Jorå...Ganska bra skrivet
och en sak till det där om supa sig till döds..Jag om nån hatar alkohol!
[ Detta Inlägg ändrades av: (-::grove^hand::-) den 2002-07-14 09:31 ]
July 13, 2002
Bara ett problem, om du är så snäll/ömsint och underbar som du verkar i dina dikter grove, så kommer de flesta tjejer bara köra över dig totalt, om man inte visar vart skåpet står blir det så, har sett alldeles för mycket av det.
Klart att det finns snälla tjejer som skulle ta dig på allvar i alla fall, men vad jag sett så går de flesta tjejer till alla killar som är skitstövlar.
Samma sak gäller tjejer, om de är för snälla så kör killarna över dem, sorligt nog...
*Sad but True*
Så kort och gott: VAF*N ÄR FEL PÅ OSS????
[ Detta Inlägg ändrades av: Elias667 den 2002-07-14 16:24 ]
August 23, 2001
On 2002-07-14 16:22, Elias667 wrote:
Bara ett problem, om du är så snäll/ömsint och underbar som du verkar i dina dikter grove, så kommer de flesta tjejer bara köra över dig totalt, om man inte visar vart skåpet står blir det så, har sett alldeles för mycket av det.Klart att det finns snälla tjejer som skulle ta dig på allvar i alla fall, men vad jag sett så går de flesta tjejer till alla killar som är skitstövlar.
Samma sak gäller tjejer, om de är för snälla så kör killarna över dem, sorligt nog...
*Sad but True*
Så kort och gott: VAF*N ÄR FEL PÅ OSS????
[ Detta Inlägg ändrades av: Elias667 den 2002-07-14 16:24 ]
Dom kan ju bara försöka köra över mig.hehe.
Jag e snäll men bestämd.
1 Guest(s)