August 16, 2002
haha snackade med en tjejpolare på msn precis.. hon frågade varför jag va uppe så sent, o sen när jag frågade henne samma visade det sig att hon hade tjejlan... sen fick jag se bilder på webcamen på henne o hennes polare...
asså tjejlan är typ en paradox, ungefär som att om man skjuter en pil mot en vägg så måste den först färdas halva, sen halva etc ad infinitum o aldrig komma fram, men det är lätt att överbevisa... asså det här vände fan hela min värld på sne... typ som kvinnliga it-konsulter också... nåt som egentligen inte borde existera
edit: kan ju påpeka att mina tankar inte precis var rumsrena efter hehe, undrar vad dom _egentligen_ gör.. ne skojja... måste fan sluta kolla på porr...
February 21, 2003
dude... gå ut på krogen då om du behöver träffa tjejer 😉
sen finns det riktigt duktiga it-konsulter som är "kvinnor"
usch... bara att skriva ordet får mig att känna mig gammal
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
January 15, 2004
Pierre C wrote: [quote=Freeze]LAN?? Med snygga tjejer ??? aa ni menar Himmeln...... 8)
Shit, en äkta datornörd har talat. Är det inte softare med en massa brudar, sen skita i datorerna? (bara en tanke )
En massa brudar är ju trevligt, men "skita i datorerna" låter väldigt onödigt och äckligt. 😛
Finns många fina nörd-tjejer förresten, fast det är alltid lika förvånande varje gång man får reda på det.
August 22, 2001
keffing wrote: haha snackade med en tjejpolare på msn precis.. hon frågade varför jag va uppe så sent, o sen när jag frågade henne samma visade det sig att hon hade tjejlan... sen fick jag se bilder på webcamen på henne o hennes polare...
asså tjejlan är typ en paradox, ungefär som att om man skjuter en pil mot en vägg så måste den först färdas halva, sen halva etc ad infinitum o aldrig komma fram, men det är lätt att överbevisa... asså det här vände fan hela min värld på sne... typ som kvinnliga it-konsulter också... nåt som egentligen inte borde existera
edit: kan ju påpeka att mina tankar inte precis var rumsrena efter hehe, undrar vad dom _egentligen_ gör.. ne skojja... måste fan sluta kolla på porr...
Vad är det för poäng du vill ha fram?
April 20, 2002
Vaniljflickan wrote: [quote=ruski2]"Datanördiska" brudar brukar vara fula.
Ja, precis som det är allmänt känt att maskulina datanördar brukar vara betydligt snyggare.... ? Give me a break.
Hehe, den var bra.
Lyckligtvis är jag en vacker pojke så det måste vara andra vi talar om ifall det är fulingar som är ämnet.
Tjej-lan låter ju trevligt. Är det som pyjamasparty kanske? =)
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
6 Guest(s)