May 22, 2001
denstore wrote: [quote=ruski2]Är alla brudar här på nh blondiner?
Tre av tre är kanske inte tillför någon signifikans att tala om...
Men ragga in lite fler då,, kan man inte göra så alla tjejer har 1000 inlägg till att börja me som lite status ;););)
BTW... Borta en vecka nu.... :eye: Ska ut & resa i Norden 😀
January 28, 2003
DraGoN wrote: [quote=denstore][quote=ruski2]Är alla brudar här på nh blondiner?
Tre av tre är kanske inte tillför någon signifikans att tala om...
Men ragga in lite fler då,, kan man inte göra så alla tjejer har 1000 inlägg till att börja me som lite status ;););)
Är det status?
Vissa har ju 3000+ inlägg utan status 😉
[Image Can Not Be Found]
January 28, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Gueno]Skulle inlägg räknas som status är jag och Mind kungar här. 😀
Vettighetsfaktor/Inlägg=Statuspoäng
Skulle säga att ni ligger å krälar ganska långt ner på näringkedjan..
Och var ligger du på den kedjan, min kära kråka?
Säger inte att jag ligger högt 😛
February 12, 2002
MrWeizel wrote:
Och var ligger du på den kedjan, min kära kråka?
Jag har varit medlem ett år kortare än dig, eftersom vi alla vet att skitsnacket är propportoneligt å sjunkande ju mer man mognar som medlem och du har nästan 1000 mer inlägg än mig, gångrar vi det med grahams faktorn å drar ifrån två så är vi nära svaret..
Avrundar neråt å får fram att jag ligger 54686 steg ovanför dig.. 😛
August 20, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=MrWeizel] Och var ligger du på den kedjan, min kära kråka?
Jag har varit medlem ett år kortare än dig, eftersom vi alla vet att skitsnacket är propportoneligt å sjunkande ju mer man mognar som medlem och du har nästan 1000 mer inlägg än mig, gångrar vi det med grahams faktorn å drar ifrån två så är vi nära svaret..
Avrundar neråt å får fram att jag ligger 54686 steg ovanför dig.. 😛
Konstigt... Jag trodde det var tvärtom 🙄
Multiplicerar heter det... 😉
November 16, 2002
orkar inte plöja igenom dessa 8 sidor av spamm men en tanke som kom farande var den här lanprofil sidan http://www.lotl.cc/humor/lanpeople.xs
med profilen om den enda kvinnan på lanet
"The Dream Crusher: She enjoys Counter-Strike, Q3A, C&C:RA, Starcraft, Diablo, AOE II, UT, Anime, Action Movies, Star Trek, Star Wars. Is a math major, has a kickass computer, has no boyfriend and is really smart, funny and cute. Characteristics: Is a Lesbian. Fly away, nerd. "
hur som helst utan att låta för fördomsfull så har jag lite svårt att se en flicka sitta o vråla "MUAHAHA JAG GIBBADE DIG DIN JÄVEL"
mao vad spelar kvinns på lan är det samma gamla nötta q3,wc3,o cs ?? lr är det the sims 😮
dock är det kul att se lite flickor i på lan o då menar jag inte dem med tvingade flickvännerna 😀
November 16, 2002
MrWeizel wrote: [quote=denstore][quote=Metz]hur som helst utan att låta för fördomsfull så har jag lite svårt att se en flicka sitta o vråla "MUAHAHA JAG GIBBADE DIG DIN JÄVEL"
Kanske det beror på att ingen människa med det minsta självaktning gör det?:)
/me håller med denstore
du behöver kanske inte ta det bokstavligt talat utan mer nått i den stilen 🙄 😀 :bgrin:
January 28, 2003
Ogrebeast wrote: [quote=ruski2]Är alla brudar här på nh blondiner?
Vaniljflickan är inte blond.
Hon är inte brunett iaf..
Kolla själva:
http://www.lunarstorm.se/vaniljflickan
(Tack Boogey för tipset :P)
4 Guest(s)