April 20, 2002
Nej, tjejer som serverar Jolt till er som dricker det vore väl inte fel? Kanske ett par tjejer på scenen som dansar till technomusik och leker i en balja med olja? 😀
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
May 22, 2001
Tintin wrote: Nej, tjejer som serverar Jolt till er som dricker det vore väl inte fel? Kanske ett par tjejer på scenen som dansar till technomusik och leker i en balja med olja? 😀
Dom ska vara nakna me va & det ska inte kosta något & sen ge dig gratis massage.??
Du kan nog hämta din jolt själv. & dansa gör du nog så bra själv. Om du är ute efter det här, kan du besöka någon hmm porrklubb.
April 20, 2002
DraGoN wrote:
Dom ska vara nakna me va & det ska inte kosta något & sen ge dig gratis massage.??
Skrev jag det?
Du kan nog hämta din jolt själv. & dansa gör du nog så bra själv. Om du är ute efter det här, kan du besöka någon hmm porrklubb.
Det var inte med 100% allvar jag skrev det, vilket du verkar tro.
Men det verkar som du inte har sexuella tankar alls om tjejer om du inte tycker det vore trevligt. Men det är ju ditt problem, håll det för dig själv i så fall och kritisera inte mig för vad jag skulle gilla på LAN.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
August 22, 2001
Den här tråden kommer innehålla 90% missförstånd precis som alla andra trådar. Mitt tips är att fråga om man är osäker på om ett inlägg är ironiskt eller inte. Svälj reaktionerna och utgå inte ifrån att alla vill jävlas. Bara onödigt att ödsla tid och energi på att bli uppretad över missförstånd.
Fast det här fenomenet kommer väl att finnas så länge det finns forum...
May 22, 2001
Vaniljflickan wrote: Den här tråden kommer innehålla 90% missförstånd precis som alla andra trådar. Mitt tips är att fråga om man är osäker på om ett inlägg är ironiskt eller inte. Svälj reaktionerna och utgå inte ifrån att alla vill jävlas. Bara onödigt att ödsla tid och energi på att bli uppretad över missförstånd.
Det är nog sant.. 😀
July 1, 2003
DraGoN wrote: [quote=Vaniljflickan]Den här tråden kommer innehålla 90% missförstånd precis som alla andra trådar. Mitt tips är att fråga om man är osäker på om ett inlägg är ironiskt eller inte. Svälj reaktionerna och utgå inte ifrån att alla vill jävlas. Bara onödigt att ödsla tid och energi på att bli uppretad över missförstånd.
Det är nog sant.. 😀
Stämmer
January 23, 2002
Vaniljflickan wrote: Den här tråden kommer innehålla 90% missförstånd precis som alla andra trådar. Mitt tips är att fråga om man är osäker på om ett inlägg är ironiskt eller inte. Svälj reaktionerna och utgå inte ifrån att alla vill jävlas. Bara onödigt att ödsla tid och energi på att bli uppretad över missförstånd.
Har sagt det förr å säger det igen, du är jäkligt klok. 😀
I alla fall ibland.
June 3, 2001
Tittar i allafall inte på piss och fist pr0n som vissa andra brukar göra..
June 23, 2002
Vaniljflickan wrote: [quote=Steel] Har sagt det förr å säger det igen, du är jäkligt klok. 😀
I alla fall ibland.
Även solen har sina fläckar. Jag har tex fått en finne idag.
Jag ska äta dig levande om du sticker upp mot mig en gång till!
Fick du honom? Varifrån i finland kom han då?
Hoho vad tråkig man kan vara. :-s
5 Guest(s)