August 6, 2003
DraGoN wrote: [quote=Tintin]Nej, tjejer som serverar Jolt till er som dricker det vore väl inte fel? Kanske ett par tjejer på scenen som dansar till technomusik och leker i en balja med olja? 😀
Dom ska vara nakna me va & det ska inte kosta något & sen ge dig gratis massage.??
Du kan nog hämta din jolt själv. & dansa gör du nog så bra själv. Om du är ute efter det här, kan du besöka någon hmm porrklubb.
haha, säger det samma. Snälla, jag vill bara säga att tjejjer kan inte förstå sig på "tekniska saker", de har inget där att göra. 😕
March 9, 2004
[unknown wrote: ][quote=DraGoN][quote=Tintin]Nej, tjejer som serverar Jolt till er som dricker det vore väl inte fel? Kanske ett par tjejer på scenen som dansar till technomusik och leker i en balja med olja? 😀
Dom ska vara nakna me va & det ska inte kosta något & sen ge dig gratis massage.??
Du kan nog hämta din jolt själv. & dansa gör du nog så bra själv. Om du är ute efter det här, kan du besöka någon hmm porrklubb.
haha, säger det samma. Snälla, jag vill bara säga att tjejjer kan inte förstå sig på "tekniska saker", de har inget där att göra. 😕
Watch me little boy.........
August 6, 2003
Marajjah wrote: [quote=[unknown]][quote=DraGoN][quote=Tintin]Nej, tjejer som serverar Jolt till er som dricker det vore väl inte fel? Kanske ett par tjejer på scenen som dansar till technomusik och leker i en balja med olja? 😀
Snälla!!! Trodde inte det fanns några "girls" här på detta forum. :bgrin:
May 22, 2001
Marajjah wrote: [quote=denstore][quote=DraGoN] ....får kanske till & med öppna ett sminkforum för er tre kanske :D;)
Ånä, någon j**la måtta får det allt vara. Här fjäskas redan för mycket...;)
Ingen har väl bett honom... Egna initsiativ.
Sant 🙂 O:) :heart: SCOUTER
Bjuda på :pidu:
March 9, 2004
DraGoN wrote: [quote=Marajjah][quote=denstore][quote=DraGoN] ....får kanske till & med öppna ett sminkforum för er tre kanske :D;)
Sant 🙂 O:) :heart: SCOUTER
Bjuda på :pidu:
Javisst. Fint.
March 11, 2003
Marajjah wrote: [quote=denstore][quote=DraGoN] ....får kanske till & med öppna ett sminkforum för er tre kanske :D;)
På ett forum bestående av 13000 medlemmar och tre-fyra aktiva av det täcka könet, så behövs det inte bedjas om något. Du kan nog lugnt lägga dig ner på divanen och räkna med bli ständigt uppassad....;)
October 26, 2003
[unknown wrote: ][quote=DraGoN][quote=Tintin]Nej, tjejer som serverar Jolt till er som dricker det vore väl inte fel? Kanske ett par tjejer på scenen som dansar till technomusik och leker i en balja med olja? 😀
de var de värsta jag har hört! 👿
March 9, 2004
[unknown wrote: ][quote=Marajjah][quote=[unknown]][quote=DraGoN][quote=Tintin]Nej, tjejer som serverar Jolt till er som dricker det vore väl inte fel? Kanske ett par tjejer på scenen som dansar till technomusik och leker i en balja med olja? 😀
Snälla!!! Trodde inte det fanns några "girls" här på detta forum. :bgrin:
Då trodde du helt fel.
March 9, 2004
denstore wrote: [quote=Marajjah][quote=denstore][quote=DraGoN] ....får kanske till & med öppna ett sminkforum för er tre kanske :D;)
På ett forum bestående av 13000 medlemmar och tre-fyra aktiva av det täcka könet, så behövs det inte bedjas om något. Du kan nog lugnt lägga dig ner på divanen och räkna med bli ständigt uppassad....;)
Lite uppassning har väl ingen dött av? :va:
March 11, 2003
Marajjah wrote: [quote=denstore][quote=Marajjah]Lite uppassning har väl ingen dött av? :va:
Säg det till slavarna som byggde pyramiderna....
Oj va sur man kan vara. Skojjade väl bara. Jag klara mig mycket väl utan.
Det gör jag med, så du behöver inte oroa dig. Jag är bara bitter av naturen....;)
5 Guest(s)