March 9, 2004
denstore wrote: [quote=Marajjah][quote=denstore][quote=Marajjah]Lite uppassning har väl ingen dött av? :va:
Säg det till slavarna som byggde pyramiderna....
Oj va sur man kan vara. Skojjade väl bara. Jag klara mig mycket väl utan.
Det gör jag med, så du behöver inte oroa dig. Jag är bara bitter av naturen....;)
Usch då. Umgåtts för lite med mig 😛
January 28, 2003
DiDi wrote: [quote=MrWeizel][quote=DiDi][quote=zubbe]Är det "standardporr", DiDi? :wide: :bgrin:
Beror på hur man definierar standardporr...
det är bara sådan standardporr // DiDi om tysk fist och maturepr0n
Satt och räknade sekunderna på att den skulle komma upp... 🙄
Runt 30 tog det va? :bgrin:
November 26, 2002
MrWeizel wrote: [quote=DiDi][quote=MrWeizel][quote=DiDi][quote=zubbe]Är det "standardporr", DiDi? :wide: :bgrin:
Beror på hur man definierar standardporr...
det är bara sådan standardporr // DiDi om tysk fist och maturepr0n
Satt och räknade sekunderna på att den skulle komma upp... 🙄
Runt 30 tog det va? :bgrin:
Vesslan tog det en bit längre
March 11, 2003
Marajjah wrote: [quote=DraGoN][quote=Marajjah]
Oooooo... de där tålde jag inte.... :gunsfire:
HAHAHA 😛 😛 😛 😛 Skjut på 😀
Ooo Marajjah´s kicking ass.. 😉
Har inte din pappa och mamma sagt till dig att man inte skall sikta på äldre personer...
Det finns en anledning att gamla revolvermän blir just gamla....;)
February 12, 2002
Tjejer med p-film på datorn? Hmm, upphetsande.. 😀
Fast ändå inte, vill tjejer ha sig en runda så finns det alltid nån kille som inte är för tveksam att ställa upp.. Så varför skulle de behöva det? Om inte de nu är äckligt skabbiga.. Fast det hade vi redan uteslutigt.. Hmmm... Måste vara nått annat då... De är helt enkelt bara konstiga.. :cy:
Världen håller på att förrändras.. Bring me back to the wonderfull world of 1700.....
March 10, 2004
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Tjejer med p-film på datorn? Hmm, upphetsande.. 😀
Fast ändå inte, vill tjejer ha sig en runda så finns det alltid nån kille som inte är för tveksam att ställa upp.. Så varför skulle de behöva det? Om inte de nu är äckligt skabbiga.. Fast det hade vi redan uteslutigt.. Hmmm... Måste vara nått annat då... De är helt enkelt bara konstiga.. :cy:
Världen håller på att förrändras.. Bring me back to the wonderfull world of 1700.....
Sex just hasn't been the same since women started enjoying it.
3 Guest(s)